تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش های پراکنده برای استان تهران/ شرایط آب و هوا برای سفر به شمال کشور فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کارشناس "هواشناسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛
بارش های پراکنده برای استان "تهران"/ "شرایط آب و هوا" برای سفر به شمال کشور فراهم است
گودرزی گفت: امروز در سواحل غربی دریای خزر بارش برف و باران پیش بینی می شود و از بعدازظهر فردا و طی روز جمعه در سواحل جنوبی دریای خزر دمای هوا افزایش می یابد و پدیده خاصی روی نخواهد داد بنابراین مسافرانی که قصد سفر به این مناطق را دارند طی این دو روز، سواحل شمالی کشور از وضعیت آب و هوایی مناسبی برخوردار است.
فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "چهارشنبه 25 دی ماه 92" در برخی مناطق غرب و مرکز و دامنه های مرکزی زاگرس و دامنه های جنوبی البرز بارش های پراکنده رخ می دهد و این بارش ها اوایل فردا در برخی مناطق مرکز و سپس شرق فعال است و بتدریج به شرق کشور توسعه می یابد و از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

وی افزود: امروز در سواحل غربی دریای خزر بارش برف و باران پیش بینی می شود و از بعدازظهر فردا و طی روز جمعه در سواحل جنوبی دریای خزر دمای هوا افزایش می یابد و پدیده خاصی روی نخواهد داد بنابراین مسافرانی که قصد سفر به این مناطق را دارند طی این دو روز، سواحل شمالی کشور از وضعیت آب و هوایی مناسبی برخوردار است.






گودرزی اظهار داشت:طی دو روز آینده برای سواحل غربی خزر و استان اردبیل وزش باد جنوبی یا همان باد گرم  همراه با افزایش دما دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش های برف و باران در این مناطق آغاز می شود و طی روز شنبه کل نیمه جنوبی کشور را در بر می گیرد و شدت بارش ها در روز شنبه در استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها و اختلال در تردد جاده های کوهستانی این استان ها خواهد شد.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، نيمه ابري، اوایل شب ابري، در پاره ای نقاط بارش برف خواهد بود که احتمال این بارش ها برای شهر تهران بسیار کم بوده و بیشتر برای شهرستان های استان و مناطق مرتفع و کوهستانی احتمال بارش وجود دارد و برای فردا، نيمه ابري، در بعد از ظهر کاهش ابر و روز جمعه، کمي ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي  پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشترین میزان بارش ها طی روز گذشته در نوشهر به میزان 7 میلیمتر، در سردشت به میزان 7 میلیمتر و در رامسر به میزان 5 میلیمتر و گرمترین مرکز استان طی 24 ساعت گذشته بندرعباس با دمای 21 درجه بالای صفر و شهرکرد با دمای 15 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان گزارش شده است .


انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن