تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس‌جمهور: به کودکان بی‌سرپرست توجه ویژه داریم/مشکل اعتبار متروی اهواز حل می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: معاون رییس‌جمهور: به کودکان بی‌سرپرست توجه ویژه داریم/مشکل اعتبار متروی اهواز حل می‌شود
معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: دولت تدبیر و امید برنامه دارد به قشری از جامعه که از داشتن سرپرست محروم هستند، توجه ویژه‌ای کند و همچنین نواقصی که در مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست بهزیستی کشور در زمینه اداره امور مربوط به این نوباوگان وجود دارد را رفع کند.
آفتاب: محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه بازدید از مجتمع نگهداری کودکان بی‌سرپرست بهزیستی خوزستان، اظهار کرد: قرار بود رییس‌جمهور نیز در این مراسم حضور داشته باشد ولی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، این فرصت فراهم نشد.

وی افزود: ما به اینجا آمده‌ایم تا انجام وظیفه کنیم و تلاش ما در جهت برنامه‌ریزی جامع برای رشد و بالندگی همه کسانی است که از نعمت پدر و مادر بی‌بهره هستند. بناست با استفاده از شیوه‌هایی مناسب، رابطه بین این کودکان و خانواده‌هایی را که توانایی نگهداری آنها را دارند، برقرار کنیم.

معاون اجرایی رییس‌جمهور درباره رسیدگی بیشتر به مراکز نگهداری کودکان و شیرخوارگاه‌ها و حمایت از کودکان بی‌سرپرست گفت: سیاست کلی دولت از اعمال هدفمند کردن یارانه‌ها این بوده که نقایص دولت در عرصه‌های مختلف و گوناگون به گونه‌ای جبران شود و یکی از مهمترین آنها، توانمند کردن این طبقه از جامعه است.

شریعتمداری ادامه داد: این قشر از جامعه احتیاج دارد که دولت برایش مانند عائله خود پدری کند و اگر از این نعمت بی‌بهره است، دولت باید تلاش کرده و با حمایت بیشتری این نعمت را جایگزین کند. یکی از سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید این است که کانون گرم خانواده را بیافریند و اگر کودکانی از نعمت بزرگ کانون خانواده بی‌بهره شدند، تلاش شود با کنار هم قرار دادن نیاز خانواده‌هایی که فرزندی ندارند و فرزندانی که دارای خانواده نیستند و رساندن آنها به یکدیگر، ضمن نظارت دقیق بر این روند، آفرینش چنین خانواده‌هایی را تقویت کند.

به گزارش ایسنا، معاون اجرایی رییس‌جمهور همچنین در حاشیه بازدید خود از مجتمع فتح‌المبین بهزیستی اهواز، به خبرنگار ایسنا گفت: این دولت در جریان سفرهایش به مناطق مختلف کشور و در جریان حرکت کاروان تدبیر و امید، بنا ندارد جلسه هیأت وزیران برگزار کند و از تصویب مصوبه‌های 250تایی و شبیه به آن پرهیز دارد.

وی درباره ویژگی‌های اولین سفر رییس‌جمهور و برنامه‌های در دست انجام این سفر، اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش و با دستور رییس‌جمهور در زمینه حضور در استان خوزستان، آماده‌سازی مقدمات این سفر در دستور کار قرار گرفت. به این منظور، جلسه‌ای از سوی نمایندگان استان خوزستان در مجلس با رییس‌جمهور برگزار شد و نیازهای مردم خوزستان از زبان نمایندگان به اطلاع رییس‌جمهور رسید.

شریعتمداری ادامه داد: جلسات مختلف کارشناسی برگزار شد و نیازهای اعلام شده با شرایط نظام برنامه‌ریزی کشور مقایسه شده و مورد تطبیق قرار گرفت تا الویت‌ها تشخیص داده شود. از آنجا که در آستانه تصویب بودجه سال 93 کشور هستیم، فرصت مغتنمی بود تا نیازهایی که از اولویت بیشتری برخوردار است در جریان تصویب بودجه 1393 قرار بگیرد که این کار صورت گرفت.

معاون اجرایی رییس‌جمهور اضافه کرد: برخی از طرح‌های مهم همچون طرح احیای اراضی کشاورزی 550 هزار هکتاری زیر رودخانه‌های کارون و دز و دیگر رودهای استان که در سفر مقام معظم رهبری به استان خوزستان مطرح شده بود، از مهم‌ترین مواردی است که در اولویت نخستین سفر رییس‌جمهور قرار گرفته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته که با تزریق منابع از صندوق توسعه ملی به این طرح سرعت بیشتری ببخشد و در گام نخست، 330 هزار هکتار از این اراضی را زیر کشت جدید برده و به این ترتیب، ظرفیت تولید کشاورزی و اشتغال خوزستان را افزایش دهد. همچنین رسیدگی به طرح‌های آب و فاضلاب شهرهای مختلف استان خوزستان بویژه شهر اهواز مورد توجه است و امیدواریم در هفته آینده مردم شریف اهواز از نعمت آب شرب نسبتاً مطلوب‌تر با EC پایین‌تر و شوری کمتری برخوردار شوند. این روند همچنین برای شهرهای آبادان و خرمشهر با تزریق منابع جدید و سرعت بخشیدن به پروژه‌ای که با عنوان پروژه غدیر در جریان است، در دستور کار قرار دارد.

شریعتمداری درباره مشکلات پروژه مترو اهواز نیز گفت: در حال حاضر، فاز یک پروژه قطار شهری اهواز مراحل پایانی را طی می‌کند، قدم‌هایی را در زمینه حل مشکلات این پروژه برداشته و مبانی کار را شناسایی کرده‌ایم. از جمله موارد مهم در حل مشکلات این پروژه، تضمین ‌سپاری به بانک عامل است. 385 میلیون دلار برای ادامه پروژه مترو اهواز، کسر منبع لازم است که 90 میلیون دلار آن از طریق بانک تجارت تخصیص داده می‌شود. البته بانک عامل، تضمین شهرداری اهواز را کافی نمی‌دانست و ما با شرایط مطلوب‌تری این مشکل را حل و فصل کردیم.

وی با بیان اینکه "در جریان این سفر تلاش شده که پروژه‌های مختلف در تمام شهرهای استان را بررسی کنیم"، تصریح کرد: این دولت در جریان سفرهایش به مناطق مختلف کشور و در جریان حرکت کاروان تدبیر و امید، بنا ندارد جلسه مصوبه هیات وزیران را برگزار کند و از تصویب مصوبه‌های 250 تایی و شبیه به آن پرهیز دارد.

معاون رییس‌جمهور افزود: با این وجود، با بررسی کارشناسانه همه طرح‌ها، تلاش داریم طرح‌هایی که از نظر مردم از اولویت بیشتری برخوردارند را در دستور کار قرار دهیم و به پایان برسانیم. بویژه طرح‌هایی که در سال‌های 93 و 94 امکان بهره‌برداری دارند با تخصیص اعتبارات وسیع تری در همه شهرستان در سال 93 و 94 به بهره‌برداری می‌رسند.




تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن