تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802755778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد از بي توجهي آب و فاضلاب اهواز به مشكلات شهروندان/ لزوم ساماندهي ساخت و سازهاي غير مجاز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: انتقاد از بي توجهي آب و فاضلاب اهواز به مشكلات شهروندان/ لزوم ساماندهي ساخت و سازهاي غير مجاز
اهواز _ خبرگزاري مهر: عضو شوراي شهر اهواز گفت: در صورتي كه توهين هاي استاندار اصفهان نسبت به مردم خوزستان صحيح باشد وي بايد از اين مردم شهيد پرور عذر خواهي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بيستمين جلسه شوراي شهر اهواز كه شامگاه گذشته برگزار شد طرح تقسيم عادلانه امتياز استفاده از بيلبورد هاي تبليغاتي در صحن علني جلسه مطرح و پس از بررسي اعضاي شورا اين طرح به تصويب رسيد.

همچنين دو طرح تشكيل جمعيت هاي شورا يار و عدم به كار گيري مجدد نيروهاي بازنشسته و اعطاي دو پست به مديران در شهرداري مورد بررسي قرار گرفت.

كاظم سواري در نطق پيش از دستور جلسه شورا ضمن انتقاد از بي توجهي مسئولان آب و فاضلاب شهر اهواز نسبت به مشكلات ايجاد شده براي شهروندان عنوان كرد: متاسفانه مشكلات شبكه هاي فاضلاب در همه جاي شهر اهواز از مناطق محروم گرفته تا مركز شهر وجود دارد.

وي افزود: با توجه به دعوت اعضاي شوراي شهر از مسئولان اين سازمان تنها يك بار در كمسيون شورا حضور داشتند و بعد از آن ديگر در هيج كميسيوني حاضر نشدند.

عضو شوراي شهر اهواز تصريح كرد: مسئولان سازمان آب و فاضلاب يك برنامه جامع از برنامه هاي آينده خود در راستاي حل اين مشكلات در اختيار ما قرار دهند تا در صورت مراجعه شهروندان به شورا ما اين برنامه را در اختيار آن ها قرار دهيم.

سواري با گلايه از چند نرخي بودن كرايه تاكسي ها در سطح شهر اظهار كرد: بسياري از شهروندان و رانندگان تاكسي ها از نرخ جديد كرايه ها اطلاع درستي ندارند در همين راستا مشكلات ايجاد شده در اين بخش نيازمند ساماندهي شدن است.

رامي علاسوند رييس شوراي شهر اهواز در خصوص چند نرخي بودن كرايه تاكسي در سطح شهر عنوان كرد: نرخ نامه كرايه تاكسي در سطح شهر به صورت يك لايحه به شوراي شهر رسيده است و ما منتظر هستيم تا كميسيون حمل و نقل اين طرح را به تصويب برساند.

آذر زمان پور نيز در نطق پيش از دستور بيستمين جلسه شوراي شهر اهواز با اشاره بر سفر چند روزه اعضاي شوراي شهر به مشهد مقدس گفت: بيش از يك سوم درآمد شهرداري مشهد از محل مشاركت بخش خصوصي حاصل مي شود.

وي با بيان اينكه همه ارگان ها بايد دست به دست هم دهند تا شهر اهواز توسعه پيدا كند، اظهار كرد: يك ابتكار جالب كه در شهر مشهد وجود داشت اين بود كه سازماني تحت عنوان زمين و مسكن در شهر ايجاد شده بود كه به صورت مجزا از ساير سازمان ها به مشكلات مردم در اين خصوص مي پرداخت.

اين عضو شوراي شهر افزود: شهر اهواز تنها شهري است كه نظارت بر روي روند ساخت قطار شهري از دسترس اعضاي شوراي شهر خارج است و من لازم مي دانم كه اين مسئله بررسي شود.

غلامرضا سبز علي ديگر عضو شوراي شهر با انتقاد از حذف نام شهيدان و جمهوري در بعضي قبوض تصريح كرد: بسياري از تابلو هاي مزين به عكس شهيدان خوزستاني كه در بلوار هاي شهر نصب شده بودند در حال حاضر در ميان انبوهي از شاخ و برگ درختان پنهان و يا اينكه تعدادي از آن ها جمع آوري شده اند.

وي همچنين با اشاره به صحبت هاي توهين آميز استاندار اصفهان عنوان كرد: من به طور حتم در خصوص صحت اين صحبت ها اطمينان ندارم اما در صورتي كه اين صحبت ها شايعه بوده است استاندار اصفهان بايد اين مطلب را تكذيب كند و در صورتي كه اين مسئله صحيح بوده است وي بايد از مردم شهيد پرور خوزستان عذر خواهي كند.

عضو شوراي شهر اهواز با اشاره به ساخت و ساز هاي غير مجاز در شهر اهواز بيان كرد: در يك منطقه از شهر بيش از 650 مغازه بدون مجوز در حال فعاليت هستند و تاكنون هيچ اقدامي در خصوص تخريب اين مغازه ها صورت نگرفته است.

وي با تاكيد بر اينكه در آمدهاي شهرداري كاهش يافته است و با اين بودجه نمي شود كاري براي شهر اهواز كرد، گفت: 350 ميليارد تومان كل بودجه شهرداري است كه از اين ميزان بيش از 200 ميليارد تومان حقوق و پاداش كاركنان شهرداري است.

نماينده سازمان شهرداري در شوراي شهر اهواز در اين خصوص اظهار كرد: درآمد داخلي شهرداري كاهش پيدا نكرده است و هشت ماه اول سال 256 ميليارد تومان درآمد كسب شده است كه اين ميزان نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.

علي ناصري در خصوص رد شدن مصوبات شوراي شهر در فرمانداري اهواز عنوان كرد: شهرداري بايد در ارائه لايحه به شورا دقت هاي لازم را در خصوص مسائل حقوقي داشته باشد و براي حل اين مشكلات بهتر است تا يك نماينده از طرف فرمانداري در شورا حضور داشته باشد تا هزينه و زمان زيادي كه براي برگشت اين لايحه ها در فرمانداري صرف مي شود به حداقل برسد.

زيبا صالح پور نيز در خصوص سفر اعضاي شوراي شهر به مشهد بيان كرد: دو شهر مشهد و اهواز در موضوع مهاجر پذير بودن و داشتن جمعيت متراكم در حاشيه شهر نقاط مشترك زيادي دارند.

وي افزود: سيستم شوراي شهر و شهرداري اهواز در سال هاي گذشته به گونه اي بود كه رغبتي براي سرمايه گذاري فراهم نمي كرد در همين راستا چهارمين شوراي شهر اهواز بايد به سمت سرمايه گذاري به منظور ايجاد درآمد هاي پايدار برود.

كد خبر: 2197210

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۰:۱۴

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن