تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805048977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي:رفتاري که با رحمتي شد درست نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي:رفتاري که با رحمتي شد درست نبود
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: رحمتي نوکر اهل بيت است و رفتاري که با او شد درست نبود.

امير قلعه‌نويي در پايان تمرين امروز استقلال در مورد برخي حواشي اخير گفت: ابتدا بايد بگويم برخي مسائل و کارهايي که قبل از دربي انجام شد و عکس‌هايي که در اين ارتباط به چاپ رسيد اصلاً به نفع فوتبال نيست. سيد مهدي رحمتي خادم امام رضا(ع) است و مي‌دانم در برخي باشگاه‌هاي ديگر مثل پرسپوليس، سپاهان، تراکتورسازي و ... بازيکنان ديگر کمک‌هاي زيادي به نيازمندان انجام مي‌دهند. آن زمان که در سپاهان بوديم هادي عقيلي، محسن بنگر و رحمتي بيشترين کمک را به نيازمندان مي‌کردند. اين رفتار با سرمايه‌ها درست نيست و نبايد با فردي که نوکر اهل بيت(ع) است چنين رفتاري کنيم و اين رفتار به هيچ وجه به نفع فوتبال نيست.

وي در مورد انتشار بيانيه‌ها و برخي جواب‌هايي که باشگاه‌ها عليه يکديگر مي‌دهند اظهار داشت: اين کارها ضد اخلاقي است و باز هم تأکيد مي‌کنم که اين رفتارها هيچ کمکي به فوتبال نمي‌کند.

قلعه‌نويي درمورد دربي 78 و حضور پرسپوليس و استقلال در بالاي جدول عنوان کرد: جاي خوشحالي دارد دو سرمايه کشور بالانشينان جدول ليگ برتر فوتبال هستند. اين باعث خوشحالي ما و زيبايي شهرآورد مي‌شود. تلاشمان را مي‌کنيم و نتيجه با خدا است. استقلال و پرسپوليس فوتبال خوبي را اين فصل به نمايش گذاشتند. در بازي گذشته به دربي فکر نمي کرديم و مي‌خواستيم سه امتياز را کسب کنيم.

وي تأکيد کرد: همچنان اعتقاد دارم بازي رفت بسيار کيفيت خوبي داشت و اگر آمار را بررسي کنيد به اين نتيجه مي‌رسيد که تنها دو تيم به گل نرسيدند اما متأسفانه يکسري قلم‌ها که همه آنها را مي‌شناسند فوتبال و مربي ايراني را زير سؤال مي‌برند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه گفته مي‌شود او در دربي به دنبال کسب تساوي است عنوان کرد: فوتبال يک نوع شطرنج است، شما علاوه بر اينکه خودتان حرکت مي‌کنيد بايد مراقب حرکت حريف نيز باشيد. هدف‌هايي دارم که آنها را در بازي مقابل ذوب‌آهن نيز دنبال مي‌کنم. بايد قبول کنيم که هر مسابقه شرايط خاص خودش را دارد و اهداف خودمان را در مسير موفقيت دنبال مي‌کنيم.

قلعه‌نويي درمورد اينکه گفته مي‌شود مصدومان اين تيم در حال بهبود يافتن هستند، تأکيد کرد: شما دعا کنيد بازيکنان ما دوباره مصدوم نشوند مهرداد اولادي از روز گذشته و مجيد غلام نژاد از دو روز پيش کار خود را آغاز کردند.

وي در مورد جدايي جواد نکونام عنوان کرد: براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم. نمي‌دانم يک و نيم يا دو فصل نکونام کنار ما بود اما در هر صورت اين بازيکن زحمت خودش را کشيد و تشخيص او در اين مقطع جدايي بود. براي نکونام آرزوي موفقيت مي‌کنم. اين بازيکن حتماً ادله خود را براي جدايي داشته است و در مدتي که با ما بود زحمت زيادي کشيد، نکونام هميشه جزء بازيکنان منظم بود هرگاه بيرون مي‌نشست اعتراض نمي‌کرد.

قلعه‌نويي در مورد بحث قليان کشيدن بازيکنان فوتبال يادآور شد: اصل کار محکوم است و اعتقاد داريم خصلت ورزشکار با اين مسائل جور در نمي‌آيد و بايد با اين کار برخورد شود اما برخورد ما بايد آسيب‌شناسانه شده و اصلاحي باشد تا جوان فوتباليست راه خود را پيدا کند. کميته اخلاق و مسئولان دنبال بسترسازي باشند.

وي تأکيد کرد: البته ما نيز در اين امر مقصر هستيم که اجازه مي‌دهيم بازيکن تحت اختيار ما چنين اشتباهي کند اگر من قلعه‌نويي و سرپرست تيم مسائل را رعايت نکنم و بازيکن آزاد باشد چنين اتفاقي رخ مي‌دهد. اگر مي‌گوييم اين مسئله ايراد دارد بايد برخورد جدي با اين موضوع وجود داشته باشد .در برخي خيابان‌ها حرکت که مي‌کنيم در يک راسته مي‌بينيم 10مغازه قليان‌فروشي وجود دارد البته من قيمت را نمي‌دانم ولي اميدوارم با شما گران حساب نکرده باشند(باخنده).

قلعه‌نويي افزود:‌ چرا اينقدر راحت مجوز فعاليت به اين مراکز مي‌دهند البته سردار ساجدي‌نيا روي اين مسئله خيلي حساس بوده و جا دارد از او تشکر کنيم. اگر چنين اتفاقي هم رخ مي‌دهد نبايد اين مسئله را در بوق و کرنا کنيم. ممکن است در زندگي شخصي خيلي‌ها اتفاقات زيادي بيفتد و بتوان آنها را زير سؤال برد اما آيا اين راه درست است؟ نبايد خودمان سرمايه‌سوزي کنيم.

وي در مورد بيانيه‌هايي که از سوي دو باشگاه صادر شده است خاطرنشان کرد: در مورد اين مسئله صحبت کردم از گودرزي و کفاشيان ممنون هستم که وارد اين مسئله شدند متأسفانه ما هميشه اصل را رها مي‌کنيم و به حاشيه مي‌پردازيم. قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود از تمرين پرسپوليس عده‌اي به تمرين استقلال مي‌آيند و گزارش تهيه مي‌کنند و اين مسئله مورد ادعاي پرسپوليسي‌ها نيز هست خاطرنشان کرد: در هر جايي که مربي‌گري کردم در را به روي مردم باز گذاشتم. شما دوستان مي‌دانيد که اين اتفاق افتاده و شايد برخي اوقات مي‌خواستيم کار تاکتيکي انجام دهيم که چند دقيقه‌اي پشت در بسته کار کرديم. اتفاقاً براي من جاي خوشحالي دارد که يک جوان به جاي رفتن به مکان‌هاي آلوده به تمرين استقلال بيايد و از اينکه به جوانان جامعه سرويس فرهنگي بدهيم استقبال مي‌کنيم. البته اگر تيمي مي‌خواهد قهرمان شود اين مسائل مهم نيست. باشگاه‌هايي مثل رئال مادريد 24ساعت قبل ترکيب خود را اعلام مي‌کند و اين مسائل اصلاً جايگاهي ندارد. ما در را باز مي‌گذاريم و اصلاً مشکلي وجود ندارد اگر هم بازيکني در مجموعه مي‌ماند ضربات ايستگاهي را تمرين مي‌کند. آنهايي که اين حرف‌ها را مي‌زنند شايد خودشان چنين رفتاري را انجام مي‌دهند.

سه شنبه 1392/10/24 15:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن