تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804249111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: رفتار نکونام درست نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نويي: رفتار نکونام درست نيست
سرمربي تيم فوتبال استقلال با ابراز بي‌اطلاعي از دليل غيبت نکونام در اردوي اين تيم گفت: جواد بازيکن بزرگي است و براي استقلال زحمات زيادي کشيده است، اما اين رفتارهايش درست نيست.

امير قلعه‌نويي درباره آخرين وضعيت جدايي جواد نکونام از استقلال، گفت: انتقال يک بازيکن در همه جاي دنيا به يک شکل انجام مي‌شود و فقط در ايران اين گونه است که بازيکني اگر دلش بخواهد مي‌رود و باشگاه هم از آن اطلاعي ندارد. قاعده کار اين گونه است که بازيکن بايد پيشنهادي از يک باشگاه داشته باشد و باشگاه خودش آن پيشنهاد را بررسي کند و با توجه به جايگاه تيم و بازيکن درباره‌اش تصميم بگيرد.

به گزارش ايسنا، سرمربي استقلال در ادامه با اشاره به جدايي پژمان منتظري از استقلال و خداحافظي فرهاد مجيدي، گفت: زماني که منتظري گفت که مي‌خواهد برود بارها فرياد زديم که او بايد بماند، اما بدون اطلاع ما سر از قطر در آورد و قرارداد بست. مجيدي هم يکي روز پيش من ‌آمد و گفت که مي‌خواهد خداحافظي کند ، چون خسته شده و مي‌خواهد در اوج فوتبال را کنار بگذارد. من آمادگي قبلي اين مساله را نداشتم و به او گفتم که اگر خسته است، او را به شهرستان‌ها نمي‌بريم و او هم آنقدر حرفه‌اي است که الان با سه ماه بعدش فرقي نکند، اما در بازي با مس از من خواست که تعويضش کنم و من فکر کردم که خسته است ، اما ناگهان خداحافظي کرد.

قلعه‌نويي در ادامه گفت: ماجرا وقتي به نکونام رسيد به فتح‌الله‌زاده گفتم که آيا نکونام با تيم قرارداد دارد؟ که او هم گفت که اين گونه است. پس به او گفتم که اگر جواد پيشنهادي از باشگاه ديگر دارد، بهتر است اول آن را ببينيم و بعد بر اساس منافع باشگاه و بازيکن تصميم بگيريم. تا همين جا بود که به برنامه «90» کشيده شد و آن حرف‌ها مطرح شد. پس از آن جواد به من زنگ زد و من هم به او گفتم که اصول کار اين است که ما اول پيشنهاد باشگاهي که او را مي‌خواهد را بررسي کنيم و هنوز با جدايي او نه موافقيم و نه مخالف.

سرمربي استقلال ادامه داد: ماجرا همين طور ادامه داشت تا پريروز که جواد پس از تمرين نزد من آمد و گفت که بهتر است قصه را تمام کنيم، چون يک مشکل درون خانوادگي بوده است. من هم گفتم که مساله‌اي نيست و با او خداحافظي کردم. ديروز بايد به بيمارستان مسيح دانشوري مي‌رفتيم و بلافاصله هم بايد در نشست خبري شرکت مي‌کردم . به همين دليل تمرين را مجيد صالح اداره کرد و من پس از نشست به هتل رفتم ، اما ديدم که باز هم جواد نيامده است.

وي ادامه داد: نکونام بازيکن بسيار بزرگي است و در يک سال و اندي که در استقلال است زحمات زيادي کشيده ، اما اين رفتارهايش درست نيست. البته او گله‌هايي هم داشت که به من بازگو کرد.

قلعه‌نويي در ادامه و در پاسخ به اين سوال که چرا در شرايطي که استقلال صدرنشين ليگ برتر است و بازيکنان کمي دارد بازيکنانش مدام حرف از رفتن مي‌زنند؟ گفت: واقعا نمي‌دانم که چرا اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود. درباره منتظري بايد بگويم که او به مدت دو سال پيشنهادات خوبي داشت ، اما ماند. امسال هم قرار بود تا نيم فصل بماند. همان طور که مي دانيد نيم فصل امسال دو مرحله اي شده بود. يکي مختص نقل و انتقالات داخلي و يکي نقل و انتقالات خارجي که همين روزها بود. منتظري استناد مي‌کرد که وقتي گفته تا نيم فصل مي‌ماند، منظورش فصل نقل و انتقالات خارجي بود. بنابراين در باره منتظري خود فتح‌الله‌زاده هم مقصر نبود.

سرمربي استقلال ادامه داد: ما هم دوست نداريم که در اين شرايط بازيکنانمان را از دست بدهيم، اما اگر به درخواست نکونام احترام نمي‌گذاشتم و مثلا او را يک بازي بيرون مي‌گذاشتيم، حتما به ما مي‌گفت که اگر مي‌خواستيم او را بيرون بگذاريم بهتر بود به او اجازه دهيم از تيم برود، اما حالا نه دعوتي از باشگاهي آمده و نه پيشنهادي که بتوانيم آن را بررسي کنيم و واقعا نمي‌دانم که چرا او ديروز به اردوي تيم هم نيامد. البته بايد حرف‌هاي خودش را هم بشنويم.

قلعه‌نويي درباره گلايه‌هاي نکونام نيز گفت: اين مساله درون خانوادگي است و نمي‌خواهم آنها را رسانه‌اي کنم، اما گويا پريروز جواد چند بار به فتح‌الله‌زاده زنگ زده و مدير باشگاه هم چون از او دلخور بوده جوابش را نداده است. نکونام از اين مساله ناراحت بود. البته فتح‌الله‌زاده تاکنون سه بار به من گفته که مخالف رفتن نکونام است،‌ اما من هم گفته‌ام که اجازه بدهد اول اگر پيشنهادي براي نکونام آمده آن را بررسي کنيم و بعد تصميم بگيريم.

وي در ادامه تاکيد کرد: تاکنون در مسائل مالي هيچ يک از همکاران و بازيکنانم دخالت نکرده‌ام، در حالي که برخي از مربيان اين کار را مي‌کنند. تا جايي که مي‌دانم نکونام با باشگاه قرارداد دارد، اما اين که برخي‌ها مي‌گويند که جواد مي‌تواند با پرداخت صد هزار دلار خودش را آزاد کند بايد بررسي شود.

قلعه‌نويي در پايان درباره وضعيت تيمش چند ساعت مانده به بازي امروز (شنبه) برابر استقلال خوزستان گفت: به مشکلات قبلي ما و کمبود بازيکن بايد مصدوميت تيموريان را هم اضافه کنيم. او کمي در مچ پايش احساس درد مي‌کند و احتمالا با مشورت تيم پزشکي او را از ابتدا به ميدان نمي‌فرستيم.

شنبه 1392/10/21 09:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن