تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805033265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین و زیباترین پیست های پاتیناژ دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بهترین و زیباترین پیست های پاتیناژ دنیا




چه کسی گفته بهترین زمان برای سفر به اروپا تابستان است؟ وقتی زمستان می رسد، تفریحات تازه شروع می شوند و هیچ راهی بهتر از پوشیدن کفش های پاتیناژ و سر خوردن روی یخ شما را گرم نمی کند. در این مطلب به چند نقطه عالی در اروپا اشاره کرده ایم.











برترین ها: چه کسی گفته بهترین زمان برای سفر به اروپا تابستان است؟ وقتی زمستان می رسد، تفریحات تازه شروع می شوند و هیچ راهی بهتر از پوشیدن کفش های پاتیناژ و سر خوردن روی یخ شما را گرم نمی کند. از دریاچه های طبیعی یخ بسته گرفته تا پیست های درجه یک شهری، در زیر به چند نقطه عالی در اروپا اشاره کرده ایم که می توانید از مناظر زیبا و پیست یخی عالی آنها برای پاتیناژ و اسکیت روی یخ استفاده کنید.






سامرست هاوس (Somerset House)

انگلستان






این پیست زیبا یکی از زیباترین نقاط لندن برای پاتیناژ است و بزرگترها می توانند تجربه سرگرم کننده ای در این مکان داشته باشند و درست در بیرون سامرست هاوس (مرکز فرهنگی و هنری) از اسکیت کردن لذت ببرند. این تجربه قطعاً تجربه ای رمانتیک خواهد بود، زیرا درخت کریسمس بزرگی هم وجود دارد و حتی برای آماتورها کلاس های آموزشی در آخر هفته ها گذاشته اند.

کونگ استراد گاردن (Kungsträdgården)

سوئد






ساکنین شهر از سال 1962 که این پیست افتتاح شد تابحال در کونگ استراد گاردن (پارکی در مرکز استکلهم) به پاتیناژ پرداخته اند. استکهلم شهر زیبایی است، ولی در زمستان این شهر زیباتر و دیدنی تر می شود. جو شاد و پرنشاطی در کنار دکه های خوراکی و نوشیدنی داغ در این پارک وجود دارد و و از همه بهتر شانس مشاهده بارش برف نصیب توریست ها می شود.

وین (Vienna)

اتریش






این شهر در تمام فصل های سال زیباست، ولی موقع کریسمس قطعاً جادوی این شهر قویتر می شود. پیست پاتیناژ درست خارج از تالار شهر قرار دارد و دکه های اطراف آن نوشیدنی و اسنک های داغ می فروشند و موزیک پاپ و حتی والس سنتی پخش می شود.

هتل دو ویل (Hotel de Ville)

فرانسه، پاریس






در جایی مانند پاریس، هر پیستی می تواند عالی باشد. برای آنکه تجربه مشاهده منظره ای شبیه مناظر کارت پستال ها داشته باشید، پیست پاتیناژی که درست بیرون هتل دو ویل (تالار شهر) قرن نوزدهمی است را امتحان کنید. این مکان خیلی زود تبدیل به نماد پاریس زمستانی شد، ولی متأسفانه صف آن طولانی است.

استراسبورگ (Strasbourg)

فرانسه






این دهکده زیبا که هم ویژگی های آلمانی و هم فرانسوی دارد، یکی از زیباترین شهرهای فرانسه است. اگر در زمستان به استراسبورگ سفر کردید، فاکتور رمانس را در چند نقطه کاملاً تجربه می کنید. نورافشانی زیبا و بازار کریسمس پیرامون کلیسای جامع گوتیک نتردام پس زمینه ای زیبا برای پیست پاتیناژ خوش منظره آن درست کرده اند.

برج لندن (Tower of London)

بریتانیا






قطعاً دوستداران تاریخ این مکان را دوست خواهند داشت. این پیست درست در کنار دیوارهای قلعه مشهور قرار دارد. این مکان بسیار خاص و متمایز است، ولی مانند بسیاری از جاذبه های دیگر لندن، بسیار شلوغ است. باید زودتر خودتان را به آنجا برسانید تا درگیر شلوغی نشوید.

پیست آیس مجیک مونیخ (Munich Ice Magic)

آلمان






این شهر باواریایی معمولاً با جشنواره های زمستانی اش شناخته می شود و مقصد زمستانی بسیار خوبی برای گردشگران است. وقتی دمای هوای کاهش شدیدی می یابد، پیست پاتیناژ هوای آزاد شهر شلوغ می شود.

دریاچه ژورا (Lake Jura)

سوئیس






در زمستان دریاچه ژورا تبدیل به یکی از بهترین پیست های پاتیناژ دنیا می شود و کوه های واقع در مرز سوئیس و فرانسه، منظره ای فوق العاده می یابند. منتظر باشید که در این منطقه شاهد مناظر بکری از زمستانی با برف سنگین باشید و روی دریاچه های زیبای یخزده در منطقه ژورا پاتیناژ کنید.

دریاچه کورینتیا (Lake Corinthia)

اتریش






برای تجربه دیگری از پاتیناژ روی یخ های طبیعی می توانید دریاچه کورینتیا در جنوب اتریش را نیز در نظر بگیرید. در ماه های زمستان، آب این دریاچه یخ می زند و یخ آن آنقدر ضخامت دارد که تیمی از پاتینورها می توانند رویش تفریح کنند و مطمئن باشند که یخ نمی شکند. هیچ چیز زیباتر از تجربه پاتیناژ مجانی روی یخ های دریاچه در میان کوه های برفی نیست.

آلبورگ (Aalborg)

دانمارک






این شهر دانشگاهی در شمال جاتلند محلی باستانی و پر از ساختمان ها و خانه های چوبی است. در ماه های زمستان در میدان C.W. Obels پیست پاتیناژ رایگان درست می کنند و همه می توانند در میان ساختمان های زیبای و بهترین کافه های شهر آلبورگ روی یخ سر بخورند و تفریح کنند.







تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن