تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت 43 خودور پراید توسط دو دوست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سرقت 43 خودور پراید توسط دو دوست
سرهنگ كارآگاه خسروي از انهدام باند سرقت خودرو و داخل خودرو پرايد با 53 فقره سرقت در استان اصفهان خبر داد.


سرهنگ كارآگاه خسروي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي وصول خبري مبني بر فعاليت باند بزرگ سارقان خودروي پرايد در استان اصفهان قرار گرفت.  
 
سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان تصريح نمود: در حين تحقيقات ماموران كلانتري 20 موفق به دستگيري يك نفر از سارقان باند سرقت خودرو پرايد به هويت "رضا- ص" شدند و براي انجام تحقيقات تخصصي وي را به پليس آگاهي دلالت دادند.  
 
سرهنگ كارآگاه افزود: در آگاهي بازجويي هاي فني و تخصصي از متهم صورت پذيرفت كه وي به 43 فقره سرقت خودرو 10 فقره سرقت داخل خودرو پرايد اعتراف و همدست خود را به هويت "خشايار- م" معرفي كه او نيز در عملياتي ضربتي توسط كارآگاهان دستگير گرديد.  
 
وي اظهار داشت: تحقيقات كارآگاهان تنها به دستگيري سارقان اصلي اين باند ختم نشد، آنها توانستند با بازجويي‌هاي كارشناسانه خود دو مالخر اين پرونده را شناسايي و با زير نظر گرفتن پاتوق‌هايشان هر دو مالخر را در دو عمليات جداگانه دستگير و از مخفيگاهشان اموال مسروقه متعددي كشف گرديد. مالخران به هويت "رشيد- ل" و "محسن- م" با ديدن دستبند بر دستان "رضا- ص" چاره اي جز اقرار براي خود نديدند و صراحتا به بزه انتسابي اقرار نمودند.  
 
سرهنگ كارآگاه با بيان اين كه متهمان به مراجع قضايي معرفي گرديدند به همشهريان توصيه نمود: بر روي خودروي خود لوازم ايمني (نظير سوئيچ مخفي، قفل سوئيچي، دزدگير، قفل پدال و فرمان،‌محافظ كامپيوتر خودرو و ساير وسايلي كه از باز نمودن درب خودرو و روشن نمودن آن توسط سارقين جلوگيري مي‌كنند و يا حداقل آن را به تاخير مي‌اندازند) نصب و تا حد امكان سعي كنيد خودروي خود را در پاركينگ‌هاي داراي نگهبان پارك نمايد.  
 
ايشان ادامه داد: اگر خودرويتان دچار مشكل فني شد كه براي حل آن به كمك ديگران نياز داشتيد خودتان پشت فرمان بنشينيد و بقيه كارها نظيرهل دادن خودرو را به ديگران بسپاريد. 

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن