تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری شرکت های ایرانی و خارجی روبه گسترش است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس شورای مدیریت |جامعه مهندسان مشاور ایران":
همکاری شرکت های ایرانی و خارجی روبه گسترش است
رییس شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور ایران گفت: با رویکرد اتخاذ شده در دولت، همکاری شرکت های ایرانی با شرکت های خارجی در زمینه های مختلف صنعتی، اقتصادی و اجرای پروژه های صنعتی،خدماتی، شهری و توسعه ای، روبه افزایش است.
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی؛ هرمز رامینه افزود: با هدف مقابله با تحریم‌ها و تقویت توان صنعتی کشور، ضروری است، دولت شرط حضور شرکت‌های خارجی در کشور را انتخاب شرکای ایرانی قرار دهد.

وی افزود: پس از توافقات ژنو، دو هیات اقتصادی از اتریش و ژاپن به کشور آمدند که جامعه مهندسان مشاور ایران به هیات‌های اقتصادی اعزامی در زمینه چگونگی مشارکت با شرکت‌های ایرانی و نحوه انتخاب این شرکت‌ها پیشنهادهایی را ارایه داده است. 

رییس شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور ایران گفت: شرکت‌های ایرانی در مجاورت شرکت‌های خارجی به شرط آنکه ابتکار عمل را کاملا به این شرکت‌ها واگذار نکنند، قادرند، تاثیرپذیری مطلوبی داشته باشند که در بلند مدت فواید آن نصیب جامعه خواهد شد.

رامینه با تاکید بر نقش دولت در الزام شرکت‌های خارجی در انتخاب شرکای ایرانی اظهار داشت: این الزام البته به معنای دخالت دولت در اقتصاد نبوده، چراکه با هرگونه دخالت دولت و نهادهای نظامی در اقتصاد مخالفیم.

وی ادامه داد:جامعه مهندسان مشاور ایران به عنوان بزرگ‌ترین تشکل غیردولتی اقتصادی که در ۲۲ گروه تخصصی در زمینه های عمرانی،اجرایی و مدیریتی فعالیت دارد، آمادگی دارد تا شرکت‌های بر‌تر ایرانی را به سرمایه گذاران خارجی معرفی کند.

وی افزود: حضور پررنگ شرکت‌های ایرانی در تصمیم گیری‌های مدیریتی موجب می‌شود، حتی در صورتی که شرکت‌های خارجی تصمیم به خروج از کشور گرفتند- مانند اتفاقی که طی چند سال گذشته رخ داد- شرکت‌های ایرانی قادر به ادامه تولید بدون اتکا به شرکت‌های خارجی باشند.

رییس شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور ایران، تقویت توان شرکت‌های ایرانی را از طریق پرداخت معوقات آنان از سوی دولت از اولویت‌های رفع مشکلات شرکت‌های ایرانی برشمرد و یادآور شد: تاخیر در پرداخت این معوقات از سه سال پیش تاکنون متاسفانه جایگاه این شرکت‌ها را به شدت مورد تهدید قرار داده است.

چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی ،روزهای 30 دی و اول بهمن 1392 در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود . 

انتهای پیام/
 






تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن