تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818832740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسیس مراکز تخصصی ویژه شناخت سیره امام حسین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



یکی از علمای عربستان خواستار شد؛
تأسیس مراکز تخصصی ویژه شناخت سیره امام حسین خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای عربستان بر توجه هر چه بیشتر به زندگی اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: باید مراکز تخصصی برای شناخت زندگی امام حسین(ع) تاسیس شود.




به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمدرضا سلمان از علمای عربستان شب گذشته در سخنرانی به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) در قطیف این کشور به جایگاه منبر حسینی (ع) در بین شیعیان اشاره کرد و گفت: توجه به جایگاه اهل بیت (ع) یکی از مهمترین مسائلی است که در برگزاری مراسم ائمه معصومان دارای اهمیت بسیاری است.
وی افزود: سخنرانان و مبلغان(ع) باید با سخنان خود پرچم مظلومیت و دوستی با اهل بیت (ع) را بالا ببرند.
این عالم عربستانی به قیام امام حسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اهداف اصلی سید شهدا (ع) از قیام علیه ظلم و طاغوت زمانه ایجاد اصلاحات در بین امت اسلامی بوده است.
وی اصلاحات در بین امت اسلامی را یکی از مفاهیم مقدس خواند و تصریح کرد: نبوت و رسالت پیامبران برای اصلاحات مردم جهان بوده است که آنان را از ظلم و گمراهی نجات دهند و به سوی کمال و حقیقت هستی هدایت کنند.
حجت الاسلام سلمان عنوان کرد: سنت، سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) بر انجام اصلاحات در بین امت‎ها تکیه داده است و آن را یکی از مهمترین مسائل دینی می‎داند.
وی بر ضرورت پرداختن به جنبه‎های زندگی امام حسین (ع) تاکید کرد و ادامه داد: همه زندگی سید شهدا (ع) درسی برای آیندگان است بنابراین مراکز و آکادمی‎های تخصصی برای بررسی زندگی این امام همام باید تشکیل شود.
این عالم عربستانی از مداحان خواست که به جنبه‎های مالی مراسمات اهل بیت (ع) توجه نکنند و گفت: مداحان نباید برای پول و طلب رزق و روزی به مداحی بپردازند بلکه مداح باید از روی اخلاص برای ائمه روزه خوانی کنند./994/ب902/د


۱۳۹۲/۱۰/۱۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن