تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدي: انضباط باعث جلو بردن کارمان مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمدي: انضباط باعث جلو بردن کارمان مي‌شود
مربي تيم ذوب آهن گفت: فرگوسن جمله معروفي دارد که اگر رفتار بازيکن کنترل شود هيچ مشکلي به وجود نمي آيد.

اکبر محمدي در نشست خبري قبل از بازي تيمش مقابل نفت تهران عنوان کرد:در هفته گذشته مشکل بارش برف را داشتيم ولي سعي کرديم خوب تمرين کنيم.از تيم نفت شناخت خوبي داريم.4 تيم هستند که برد دو رقمي دارند که نفت هم شامل حال آنهاست.بازيکنان اين تيم چند سالي است که کنار هم بازي مي کنند.براي اين مسابقه تدابير ويژه اي داريم و مي خواهيم با دست پر از تهران به اصفهان برگرديم.بچه ها وظيفه دارند که خوب نتيجه بگيرند تا مردم اصهفان شاد شوند.

به گزارش اوج، وي درباره اينکه چند درصد براي تيمش شانس پيروزي قائل است گفت:مهم ترين چيز در مسابقه فردا انضباط تيمي درون زمين است.ما مقابل مس،سايپا و ملوان بازي خوبي ارائه کرديم ولي فقط دو امتياز گرفتيم.البته در ليگ تيم هايي هستند که دفاعي بازي مي کنند و هدف شان ضد حمله است.بچه ها به خوبي اين مسائل را مرور کردند.انضباط باعث مي شود که ما کارمان را جلو ببريم.

پس از اين مسابقه بايد با فولاد بازي کنيم و سپس دو مسابقه مهم با استقلال داريم.

مربي نفت درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت:روح الله عرب چند هفته است با ما تمرين نکرده است.17 تا 18 بازيکن در تمرين داريم و نمي توانيم از همه ظرفيت مان استفاده کنيم.

وي درباره اينکه مطرح شده است برخي بازيکنان تيم زير 22 سال در کيش قليان کشيده اند اظهار داشت:اول براي افاضلي آرزوي توفيق مي کنم.آن زمان که در تيم جوانان بودم به فدراسيون گفتم که اين تيم،تيم المپيک ما خواهد بود.در آن زمان فدراسيون فوتبال اولويتش با تيم ملي بزرگسالان بود و بعدها تيم زير 22 سال تشکيل شد که بازيکنانش را بازيکنان ليگ برتر تشکيل مي دادند.

محمدي افزود:درهمه سطوح و براي همه بازيکنان وجود دارد.بايد رفتار بيرون زمين را کنترل کنيم.فرگوسن جمله معروفي دارد که اگر رفتار بازيکن کنترل شود هيچ مشکلي به وجود نمي آيد.اگر بازيکن پرخاشگري مي کند به خاطر رفتار بيرون زمينش است.هر چيزي هم که به بدن آسيب بزند مورد قبول دين نيست.

چهارشنبه 1392/10/18 15:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن