تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رنگ سال 2014 چه رنگی است ؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: می دانید رنگ سال 2014 چه رنگی است ؟کمپانی پانتون، رنگ سال 2014 را "سرخابی درخشان" اعلام کرد. سال گذشته پانتون رنگ سال را زمردی اعلام کرده بود و شاید خیلی ها این رنگ را دوست نداشتند، ولی به نظر این کمپانی رنگ سال آینده مانند گل ارکیده بسیار شاد و باطراوت و دلپذیر است . از خودتان می پرسید که "سرخابی درخشان" دیگر چیست؟ لئاتریس آیزمن، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پانتون می گوید: «این رنگ هارمونی مسحور کننده ای بین ته رنگ های  بنفش و صورتی است و الهام بخش اعتماد به نفس، شادی و نشاط فراوان، عشق و سلامتی است.»  

  آیزمن در تحقیقی که در میان دوستانش در شبکه های اجتماعی انجام داد، نظرات متفاوتی در مورد این رنگ دریافت کرد. اکثراً بر این عقیده بودند که اگر این رنگ در ترکیب با رنگ های خنثی استفاده شود، دکور منزل را شاد می کند. در زیر نمونه ای از کاربرد رنگ سرخابی را در یک اتاق می بینید. قالی این اتاق به رنگی جسورانه ولی شاد انتخاب شده است که به رنگ گرم چوب، جلوه خاصی می بخشد.  

  ما طرفدار این نیستیم که هر سال با تغییر رنگ سال، دکور منزل را عوض کنید، ولی قالی یکی از آن عناصر منزل است که دکور منزل را دگرگون می کند و اگر از رنگ آن خسته شدید براحتی می توانید آن را عوض کنید. با آنکه ما اصلاً توصیه نمی کنیم هر چهار دیوار اتاق را سرخابی کنید، ولی اگر فقط یکی از دیوارها را به عنوان دیوار نمونه سرخابی کنید، تأثیر زیادی در دکور دارد. در کنار این دیوار بقیه چیزها باید به رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری باشد تا تضاد ایجاد کند. در اتاق خواب شما آزادی عمل بیشتری دارید و می توانید در اندازه بیشتری از این رنگ استفاده کنید و ته رنگ های دیگر را نیز ترکیب کنید. یادتان نرود که اشیای جسورانه و پرجلوه مانند آینه و لوستر و کوسن هم استفاده کنید. اگر خواستید رنگ های شاد دیگر را با سرخابی هماهنگ کنید، قرمز و آبی بهترین انتخاب ها هستند. این پالت رنگی همان هارمونی مطلوب شما را در اختیارتان می گذارد.  

  برای آنکه جلوه پنهانی ولی شیکی در فضای آشپزخانه ایجاد کنید که به رنگ های خنثی نشاط بیشتری بدهد، می توانید یکی از دیوارهای پشت کابینت ها را سرخابی کنید. این کار به آشپزخانه هویت و شخصیت می دهد. رنگ های دیگر نزدیک به سرخابی، بنفش روشن و یاسیاست که می توانند گزینه دیگری ه جای سرخابی باشند.  

  با این وجود مجبور نیستید این رنگ را به قالی یا رنگ دیوار محدود کنید، می توانید از ترکیب دو رنگ صورتی و بنفش در جاهایی غیرعادی مانند لوستر و غیره بهره ببرید و گذشته از موارد فوق، مبلمان را فراموش نکنید. روکش مبلمان گزینه بسیار مطلوبی برای اضافه کردن رنگ های شاد، بخصوص سرخابی، به دکور منزل است.  

برترین ها




١٨ دی ١٣٩٢ ساعت ١٢:١٣





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن