تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم از زیر گذر چهار راه ولیعصر(عج) گذر کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
زیر گذر,قالیباف
مردم از زیر گذر چهار راه ولیعصر(عج) گذر کنند نخستین زیرگذر عابر پیاده کشور با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر و جمعی از هنرمندان در چهارراه ولیعصر(عج) به بهره‌برداری رسید.




این پروژه شاخص ترین پروژه ای است که امروز دوشنبه به بهره برداری رسید، چراکه چهارراه ولیعصر یکی از نقاط حساس شهر است و طولانی ترین مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب پایتخت را به هم پیوند می زند. عظیم بابایی شهردار منطقه 6 با بیان اینکه برخی از مراکز فرهنگی، 2 خط بی.آر.تی و 2 خط مترو در این محل واقع است، افزود: عبور 6 هزار دستگاه خودرو، 260 دستگاه اتوبوس و 500هزار نفر جمعیت در ساعت، از این نقطه موجب شد که مدیریت شهری برای ایمنی بیشتر و دسترسی آسانتر شهروندان به فکر اجرای زیرگذر چهارراه ولیعصر بیفتند. البته پیشنهاد احداث پل داده شد اما به دلیل وجود مراکز فرهنگی و تئاتر شهر در این نقطه تصمیم بر این شد که ترافیک به زیر زمین منتقل شود. شهردارمنطقه 6 اضافه کرد: خط 3 و4 مترو از قسمت زیری زیرگذر عابر پیاده می گذرد و تأسیسات شهری در بالای آن قرار دارد. وی با بیان اینکه این سازه برای نخستین بار در کشور طراحی و ساخته شد، گفت: حتی برای یک ساعت نیز ترافیک منطقه تحت تاثیر ساخت قرار نگرفت. شهردار منطقه6 در ادامه خاطرنشان کرد: این پروژه ایمن سازی شده و هشت ورودی و خروجی 16 پله برقی و 2 آسانسور دارد. به گفته بابایی سیستم های گرمایشی و سرمایشی و جمع آوری آب های سطحی و موضوعات فرهنگی در این پروژه در نظر گرفته شده و این زیرگذر مجهز به دوربین است. بابایی در خصوص سایر پروژه ها گفت: دو سالن ورزشی چندمنظوره و 6 سرای محله احداث شده نیز امروز به بهره برداری می رسد، همچنین دو دستگاه پل عابر پیاده هم از دیگر مواردی است که برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان به بهره برداری رسیده است. به گفته وی 12هزار متر پیاده رو سازی، 5 کیلومتر جدول گذاری و نصب 14 هزار تابلوی ترافیکی از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 6 است.(فارس)


دوشنبه 16 دی 1392 13:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن