تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804824375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز: علی مطهری را کلا فیلترش کنید


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: طنز: علی مطهری را کلا فیلترش کنید

طنز: علی مطهری را کلا فیلترش کنید

ساعت 10 صبح: در رسانه ها می‌خوانیم وبسایت علی مطهری فیلتر شد. ما تا الان فکر می‌کردیم فیلتر شدن سایت‌ها دلایل اخلاقی و فرهنگی دارد، ولی حالا می‌بینیم علی مطهری‌ای که ضدیت عجیبی با ساپورت و این مسائل داشت هم از امنیت کافی برخوردار نیست!

آیدین سیار سریع  نوشت:یک مسئول که هرکاری کرد نامش فاش شود، نمی‌شد گفت: متاسفانه آقای مطهری در نطق اخیر خویش صحبت‌های تندی علیه ساپورت مطرح کردند که احساسات عمومی‌را جریحه‌دار کرد. هرکس احساسات عمومی‌را جریحه دار کند ما فیلترش می‌کنیم و این بسیار طبیعی است. این فعال سیاسی ضمن فشار دادن «دکمه نام‌فاش‌کن» گفت: چرا هرکاری می‌کنم نام من فاش نمی‌شود استاد؟ سیستم خراب است؟ (می‌خندد) عرض می‌کردم. چرا نمی‌ذاریم جوونا آزاد باشن؟ مخصوصا الان که این ساپورت‌های گورخری اومده. انتخابات مجلس هم که نزدیک است و مردم نیاز دارن نام کسانی که (با تمام قدرت دکمه را فشار می‌دهد) به مردم... عشق ... می‌ورزززززن رو بدوننننن ... اه لامصب! چرا فاش نمیشه این اسم ما؟ تو هم خودتو گیر آوردی. جمعش کن این ستونت رو.خواسته مدنی: ما خواستار فیلترینگ علی‌مطهری به‌طور کلی هستیم!***ساعت یازده صبح: رسانه ها این سوال را مطرح کرده اند که آیا فردا، یعنی امروز احمدی نژاد به دادگاه می‌رود؟ برای کسانی که در جریان نیستند بگویم قضیه از این قرار بوده که کمیسیون اصل 90 مجلس از خدمتگزار ملت شکایت کرده. دادگاه هم یک بار تشکیل شده، بعد یه هفته، دو هفته، محمود دادگاه نرفته. همین باعث شده که دادگاه بگوید خب، جیگرگوشه‌ام کی وقت داری بیای؟ خدمتگزار بگوید من اصلا وقت ندارم. بعد دادگاه بگوید باشه پس 16 دی بیا. خدمتگزار منت بگذارد برود دادگاه، قاضی سوال بپرسد، خدمتگزار بگوید من از شما سوال می‌پرسم. قاضی بگوید از شما شکایت شده. خدمتگزار بگوید من از شما شکایت می‌کنم. بعد قاضی به جای چکش سر خودش را می‌کوبد روی میز و می‌گوید: وقت تنفس. خدمتگزار می‌گوید من از شما تنفس می‌کنم. قاضی وحشت زده پا به فرار می‌گذارد.ساعت 12 ظهر: در یکی از سایت ها می‌خوانیم معاون وزیر بهداشت گفته: «افرادی که ازدواج می‌کنند باید زودتر بچه دار شوند.» حقیقتش کمی‌ترسیدیم. پیش خودمان گفتیم مثل این که آقای معاون وزیر فعلا عصبانی است، برویم یک موقع مناسب تر مزاحم شویم که دیدیم خبر مذکور از خبرگزاری فارس نقل شده. خیالمان راحت شد که جناب معاون عصبانی نبوده، بلکه ادبیات آن رسانه اینطور اقتضا می‌کرده! مثلا آنجا یک خبرنگار که می‌خواهد به همکارش بگوید یه حبه قند بده با چایی بخورم می‌گوید: «آینده دردناکی در انتظار کسانی خواهد بود که قندان را وسط میز نمی‌گذارند.» طرف دیگر حساب کار را می‌کند و قندان را می‌گذارد وسط میز. تصور می‌کنیم اگر معاون‌وزیر همین مصاحبه را با رسانه‌های دیگر انجام می‌داد الان شاهد چه تیتری بودیم:کیهان: معاون وزیر بهداشت: سناتور steven baby maker از طراحی زن و شوهرهایی که ازدواج می‌کنند اما به زودی بچه‌دار نمی‌شوند توسط بخش تکنولوژی سی‌آی‌ای خبر داده. این فناوری قرار است به زودی طی برنامه‌ای پیچیده از طریق اصلاح‌طلبان به داخل کشور وارد شود.آرمان: معاون وزیر بهداشت: علاقه شدید آیت‌ا... هاشمی‌رفسنجانی به زوج‌هایی که زود بچه‌دار می‌شوند.قانون: معاون وزیر بهداشت: روزنامه قانون روزنامه خیلی خوبی است. به خصوص برای کسانی که بعد از ازدواج زود بچه‌دار می‌شوند.یک رسانه دیگر: معاون وزیر بهداشت از قول تیرانداز معروف: احساس کردم زوج جوانی که در اتوبان مشغول رانندگی هستند ازدواج کرده‌اند اما زود بچه‌دار نمی‌شوند. گفتم بد نیست به سبک اکبر میثاقیان یک شوکی بهشان وارد کنم!



1392/10/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن