تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819231343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«اميرعلي، ابوالفضل» و «فاطمه، زهرا» فراوان‌ترين نام‌ها در نطنز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: «اميرعلي، ابوالفضل» و «فاطمه، زهرا» فراوان‌ترين نام‌ها در نطنز
رئيس ثبت احوال نطنز گفت: در شهرستان نطنز اميرعلي و ابوالفضل در پسران و فاطمه و زهرا در دختران از فراوان‌ترين نام‌ها هستند.


به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،حسن طيبي گفت: طي يك سال گذشته 72 مورد طلاق در شهرستان نطنز ثبت شده كه نسبت به سال گذشته با افزايش 13 درصدي روبرو بوده است.

وي گفت: سوم دي ماه سال 1297 يادآور نخستين ثبت رسمي و قانوني ولادت و صدور شناسنامه در ايران است و با آغاز اين امر سازمان ثبت احوال كشور به عنوان پاسدار حريم مرزهاي تابعيت و هويت مردم بزرگ ايران فعاليت خود را آغاز كرد و پس از سال‌ها فعاليت سابقه‌اي درخشان در كارنامه عملكرد خود دارد.

رئيس ثبت احوال شهرستان نطنز از جمله برنامه‌هاي اين اداره را برگزاري جلسه شوراي ثبت وقايع حياتي، ديدار با فرماندار محترم و غبارروبي گلزار شهدا عنوان كرد.

وي ادامه داد: با پيگيري‌هاي مديركل محترم و جناب آقاي فيروزي نماينده شهرستان نطنز، قمصر و بادرود نمايندگي ثبت احوال بادرود افتتاح شد و انشاالله تا پايان سال جاري با نصب ديتا و شبكه فيبر نوري و نصب زيرساخت‌هاي لازم اين نمايندگي به صورت كامل به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي همچنين گفت: در يك سال گذشته 665 نفر در شهرستان متولد شده‌اند و 288 نفر وفات يافته‌اند.

طيبي اظهار كرد: در يك‌سال گذشته 389 مورد ازدواج ثبت شده كه به نسبت سال گذشته 12 درصد كاهش داشته است.

وي در مورد فراواني نام‌ها اضافه كرد: در شهرستان نطنز اميرعلي و ابوالفضل در پسران و فاطمه و زهرا در دختران از فراوان‌ترين نام‌ها هستند.

انتهاي پيام/م

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن