تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802405660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابش: سرپوش گذاشتن به آسیب‌های اجتماعی مشکلی را حل نمی‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تابش: سرپوش گذاشتن به آسیب‌های اجتماعی مشکلی را حل نمی‌کند
نماینده مردم اردکان در دیدار مدیرکل زندانهای استان یزد و معاونین وی گفت:آسیب های اجتماعی واقعیتی مشهود در جامعه است که سرپوش گذاشتن بر آن مشکلی را حل نمی کنیم.
آفتاب- سرویس اجتماعی: "محمدرضا تابش"  با اشاره به برخی دلایل عمده آسیب های اجتماعی از جمله تضعیف و تزلزل هویت فرهنگی، افزایش مهاجرت ها به دلیل فقر و حوادث طبیعی، بیکاری و حاشیه نشینی، عدم باور به مفاهیم جدید و تاخیر و تزلزل در قانونمند کردن آنها، دولتی شدن شیوه های مقابله و کنترل آسیب های اجتماعی تصریح کرد: نگاه به آسیب های اجتماعی نباید صرفا قضایی، امنیتی و یا سیاسی باشد.


به گزارش آفتاب، نماینده مردم اردکان وجودآمارهایی نظیر وجود 11 میلیون پرونده قضایی ثبت شده، 2 میلیون معتاد،کاهش رشد ازدواج و افزایش میزان طلاق، شناسایی 27 هزار بیمار آلوده به ویروس ایدز را حاکی از شدت گرفتن آسیب های اجتماعی دانست که باید به منزله زنگ خطری جدی تلقی شود.


" تابش" فشارهای روانی زیادی که بدلیل  بیکاری، اعتیاد ، فقر اقتصادی، مهاجرت، اختلاف طبقاتی به زندگی مشترک زوج های جوان وارد می شود را از دلایل عمده طلاق در کشور برشمرد که در حال حاضر در تهران هر 4 ازدواج و در برخی استان های کشور هر 6 ازدواج به طلاق منجر می شود.


عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه اختصاص 17 میلیارد ريال اعتبار در لایحه بودجه سال 93 برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به هیچ وجه کافی نیست اظهار داشت:علیرغم آنکه در کشور 2 میلیون نفر زن سرپرست خانوار داریم اعتبار 150 میلیارد ريالی پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 93  متناسب با این جمعیت نیست و تنها می تواند 14 هزار نفر را پوشش دهد.


" تابش"  تاکید کرد: مجلس باید در بررسی لایحه بودجه سال 93 در کمیسیون تلفیق و صحن علنی این ارقام را افزایش دهد و وضعیت مناسبی برای حمایت از زنان سرپرست خانوار  و کاهش اسیب های اجتماعی ایجاد کند.


وی عنوان نمود: به هم خوردن ترکیب زندانیان استان بطوریکه 65 درصد زندانیان بومی یزد هستند،همچنین افزایش زندانیانی که به جرم سرقت دستگیر می شوند به شدت در حال افزایش است که بسیار تکان دهنده و نیازمند اقدامات اساسی دستگاه های ذیربط در این زمینه است.


عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، سرانه غذای 2000 تومانی برای سه وعده غذایی زندانیان را قابل تامل ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه بالغ بر 70 درصد زندانیان بضاعت مالی کافی را ندارند باید درخصوص افزایش این رقم در مجلس تصمیم لازم گرفته شود.


نماینده مردم اردکان گفت:تسهیلات و امکانات زندان های استان یزد در مقایسه با میانگین کشوری بالاتر است و اقدامات فرهنگی و تربیتی اثر بخشی صورت گرفته که کاهش بازگشت قابل توجه زندانیان را در استان به دنبال داشته است که جا دارد از فعالیت های مدیرکل محترم و مجموعه مسئولان و کارکنان زندان در سطح استان و اردکان قدردانی شود.


"محمدرضا تابش"  با تاکید بر استمرار کمک به زندان اردکان از طریق صنایع و نهاد های اجرایی شهرستان،در گفتگو با مدیرعامل آب و فاضلاب استان خواستار حل مشکل دفع فاضلاب زندان شد که "اسلامی" قول مساعد داد.


مدیر کل زندان های استان یزد نیز در این دیدار ضمن تشکر از حسن نظر نماینده مردم اردکان نسبت به رسیدگی به امور زندانیان و دعوت از وی برای بازدید از زندان مرکزی یزد گفت: 96درصد زندانیان استان مردو 4درصد آنها زن می باشند.


" حیات الغیب"  به تشریح فعالیتهای فرهنگی و دینی در زندانها که اثار بسیار مطلوبی برای زندانیان و خانواده انها داشته پرداخت و تصریح کرد: 50درصد از زندانیان استان به جرم حمل مواد مخدر و در مرحله بعد 25درصد به دلیل سرقت محکوم می باشند.


وی درخصوص بهبود اعتبارات سازمان زندانها از نماینده مردم اردکان استمداد طلبید.


شایان ذکر است در این دیدار فرماندار،شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان نیز حضور داشتند.




تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن