تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802455446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر كردستان تأكيد كردلزوم شناخت علمي آسيب‌هاي اجتماعي / از نگاه آماري پرهيز شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل جمعيت هلال‌احمر كردستان تأكيد كردلزوم شناخت علمي آسيب‌هاي اجتماعي / از نگاه آماري پرهيز شود
مديرعامل جمعيت هلال‌احمر كردستان گفت: شناخت علمي آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه براي يافتن پاسخ چگونگي مقابله با اين آسيب‌ها ضرورت فراوان دارد.


حسن خدابنده‌لو در حاشيه پنجمين همايش ملي آسيب‌هاي پنهان و در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار كرد: اينگونه همايش‌ها محلي براي تبادل آرا و افكار انديشمندان حوزه‌هاي اجتماعي و صاحب‌نظران فرهنگ و جامعه است.

وي افزود: برگزاركنندگان همايش آسيب‌هاي پنهان بايد در شناسايي آسيب‌هاي جامعه رويكرد علمي و منطقي داشته و براي پياده‌سازي روش‌هاي مبارزه با اين آسيب‌ها، راهكارهاي قابل اجرا ارائه كنند.

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان كردستان با تأكيد بر اينكه در بروز آسيب‌هاي اجتماعي، عوامل متعددي دخيل هستند، گفت: بايد اين عوامل شناسايي شده و براي آن‌ها راهكار مناسب انديشيده شود.

وي با بيان اينكه همايش‌هاي علمي محلي براي تبادل آرا و زايش انديشه‌هاي جديد هستند، گفت: براي تأثيرگذاري بيشتر اين همايش‌ها بايد راهكارهاي علمي پيشنهادي در آنها قابل اجرا در لايه‌هاي زندگي اجتماعي باشند.

مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان كردستان در خصوص عملكرد اين جمعيت در زمينه آسيب‌هاي اجتماعي اظهار كرد: ما در طول سال برنامه‌ريزي و اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و قرآني را در دستور كار داريم.

خدابنده‌لو با تأكيد بر اينكه در اين برنامه‌ها شمار زيادي از اقشار مختلف به‌ويژه نوجوانان و جوانان را جذب كرده‌ايم، گفت: با مشاركت دادن آنها در برنامه‌هاي متنوع بشردوستانه، كمك زيادي به بهبود اوضاع اجتماعي و رهايي نوجوانان از اين آسيب‌ها مي‌شود.

وي تصريح كرد: جمعيت هلال‌احمر به عنوان يك مؤسسه عام‌المنفعه و مردمي كه هدف آن ارتقاي فعاليت‌هاي انسان دوستانه است، در زمينه مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي نقش مهمي بر عهده دارد.

از نگاه آماري به آسيب‌هاي اجتماعي پرهيز شود

همچنين معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان اظهار كرد: نگاه سياسي و استفاده از اعداد و ارقام نه‌چندان واقعي در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي عامل اصلي غفلت مديريت در اين بخش است.

قنبرعلي صادقي افزود: آسيب‌هاي پنهان مشكلاتي است كه در شرايطي نرم و بدون برانگيختن حساسيت، آرام و خزنده در پيكره اجتماع ورود و ساختار اخلاق را دگرگون مي‌كنند.

وي افزود: عدم آگاهي والدين در زمينه آسيب‌هاي اجتماعي به‌ويژه فنآوري‌هاي نوظهور كه خود مولود برخي ديگر از نابساماني‌ها است، از موارد تشديد كننده آسيب‌هاي اجتماعي به شمار مي‌رود.

معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان با تأكيد بر اينكه برخورد امنيتي، موجب شكل‌گيري آسيب‌هاي اجتماعي در لايه‌هاي پنهان مي‌شود، گفت: برخوردها موجب مي‌شود اين امر مدت‌ها از ديد جامعه مخفي بماند.

قنبرعلي صادقي تصريح كرد: هنجارشكنان در جامعه تلاش مي‌كنند خود را از ديد ناظران قانون پنهان كنند، چرا كه در غير اين صورت با پيگرد قانوني و طرد اجتماعي مواجه خواهند بود.

وي بالا بردن سطح برقراري ارتباط همايش با جامعه از طريق رسانه‌ها و برگزاري برنامه در خصوص اين موضوعات به منظور آگاهي دادن به مردم را از جمله راهكارهاي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي پنهان ذكر كرد.

معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران كردستان در پايان ابراز اميدواري كرد با عمل تمام دستگاه‌ها به مسئوليت‌هاي ذاتي خود در اين راستا شاهد كاهش آسيب‌هاي پنهان در جامعه باشيم.

انتهاي پيام/79012/ب۳۰

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن