تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803306305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر: براي سفرهاي استاني، نبايد مردم را به خيابانها بکشيم


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: وزیر: براي سفرهاي استاني، نبايد مردم را به خيابانها بکشيم
وزير کشور در برنامه تلويزيوني نگاه يک افزود : اصراري بر تبليغاتي بودن سفرهاي استاني نداريم و لزومي ندارد که براي اين سفرها مردم را به خيابان ها بکشيم.

http://www.aryanews.com/Uploads/NewsPics/20140105095925676.jpg
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالرضا رحماني فضلي در برنامه تلويزيوني نگاه يک با اشاره به کشف سالانه حدود 500 تن مواد مخدر در کشور افزود : بر اساس پيش بيني ها 1500 تا دو هزار تن مواد مخدر وارد کشور و بخش اعظم آن به خارج صادر مي شود.
وي گفت : هم اکنون حدود 95 درصد ورود کاروان هاي مواد مخدر کنترل شده است و تنها در مرز دويست تا دويست و بيست کيلومتري سراوان مشکلاتي وجود دارد که با تمهيدات نيروي زميني سپاه اين مشکل نيز در مدت يکسال مديريت خواهد شد.
وزير کشور به افزايش بودجه توسعه مناطق مرزي از 80 ميليارد تومان به صد و هشتاد ميليارد تومان اشاره کرد و افزود : ايجاد اشتغال و توسعه پايدار اين مناطق در دستور کار دولت قرار دارد.
وي با اشاره به برنامه جدي دولت براي حل مشکلات در استان هايي مانند سيستان و بلوچستان ، کردستان و خوزستان ، گفت : برنامه هاي ويژه اي براي جلب سرمايه گذاري در اين مناطق داريم و براي اينکار نيز 20 ميليارد تومان در نظر گرفته ايم که در صورت سرمايه گذاري در اين استانها ، تسهيلات به سرمايه گذاران پرداخت خواهد شد .
وزير کشور يکي از راههاي مقابله با اشرار و قاچاقچيان مواد مخدر را امضاي پيمان امنيتي با کشور هاي همجوار عنوان کرد و گفت : هم اکنون با همه کشورهاي همجوار پيمان امنيتي داريم و به علت مشکلاتي در مرز با افغانستان و پاکستان تاکنون چند هيئت به کشورها اعزام کرده ايم و به زودي نيز معاون امنيتي وزارت کشور در راس هيئتي براي بررسي مشکلات اخير در سراوان به پاکستان سفر خواهد کرد .
رحماني فضلي نا آگاهي عمومي و خانواده ها را يکي از علل گسترش استفاده از مواد مخدر بيان کرد و افزود : اکنون مواد مخدر بيش از هزار ميليارد دلار  در جهان گردش مالي دارد و دست اندکاران اين پديده به علت ميزان بالاي سودآوري آن ، از روش هاي پيچيده تبليغاتي و تنوع بخشي به محصولات خود ، اين پديده را با وجود خطر بالا گسترش مي دهند .
وي با به کمک طلبيدن رسانه هاي مختلف به ويژه رسانه ملي ، افزود : با خبرنگاران ، هنرمندان و ائمه جماعات جلساتي داشته ايم و در صدد هستم با برگزاري جلساتي با ورزشکاران و اقشار ديگر جامعه ، از کمک آنها براي آگاهي رساني به خانواده و مردم استفاده کنيم .
وي، معتادان را بيماراني دانست که به کمک جامعه نياز دارند و بايد براي آنها شغل ايجاد کرد .
وزير کشور گفت : ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز زير نظر وزارت کشور نيست ، اما با لطف رئيس جمهور مقرر شد که وزير کشور رئيس اين ستاد را معين کند .
رحماني فضلي ادامه داد: در جلسه معارفه رئيس اين ستاد به مزاح اعلام کردم که بايد به گونه اي عمل کنيم که اين ستاد ظرف چهار سال برچيده شود، اما اکنون جدي مي گويم که اين اقدام بايد صورت گيرد.
وي افزود: با توجه به اينکه قاچاق کالا متولي دارد، درصدد هستيم با همکاري نيروي هاي نظامي و انتظامي جلوي اين پديده را بگيريم .
رحماني فضلي از راه اندازي نرم افزارهاي جديد در حوزه ارز تا يکسال آينده خبر داد و گفت: اين اقدام موجب خواهد شد همه نقل و انتقالات ارزي رصد شود و تحت کنترل قرار گيرد.
وزير کشور در حوزه قاچاق کالا نيز به برنامه هاي دولت براي سامان دادن به گمرکات کشور ، کاهش تعداد مبادي ورودي کالا و تجهيز کردن همه گمرکات به تجهيزات جديد و همچنين بازارچه هاي مرزي اشاره کرد .
وي، علت قاچاق سوخت را نيز پايين بودن قيمت آن در کشورمان در مقايسه با ساير کشورهاي منطقه دانست و گفت : به پيشنهاد وزير نفت قرار است کميته اي با حضور نمايندگان نهادهاي مسئول تشکيل شود تا پس از مذاکره با کشور هاي منطقه ، سوخت را پايين تر از نرخ اين کشورها در مرز به آنها ارائه کنيم تا به صورت قانوني سوخت در اختيار آنها قرار گيرد ، ضمن آنکه درآمدهاي حاصل از اين صادرات در مناطق مرزي صرف شود .
وزير کشور در بخش ديگري از سخنان خود، لذت جويي افراد را در معتاد شدن آنها موثر دانست و گفت : موضوع قليان هم خود مي تواند به علت لذت جويي انسان زمينه معتاد شدن افراد شود .
وي به آمارهايي از ميزان سواد و شغل معتادان در کشور اشاره کرد و افزود : 52 درصد معتادان شغل دارند ، 63 درصد آنها متاهل هستند ، 20 درصد معتادان تحصيلاتي بالاي کارشناسي دارند و 70 درصد آنها بالاي ديپلم دارند .
رحماني فضلي از تعطيلي مرکز غربال گري شفق خبر داد و گفت : فاز اول مرکزي با عنوان اخوان در ملارد کرج به پايان رسيده است و فاز دوم آن نيز تا يک ماه ديگر به پايان مي رسد و با اجرايي شدن فازهاي سوم و چهارم آن ، اين مرکز پذيراي حدود دو هزار نفر خواهد بود تا مشکل رها شدن معتادان در شهر ايجا نشود .
وزير کشور همچنين از بازنگري در قانون انتخابات ، تقسيمات کشوري ، احزاب و نهادهاي مردم نهاد ( ان جي او ) خبر داد و تاکيد کرد : بازنگري در قانون انتخابات، برگزاري انتخاباتي سالم ، آزاد و نظارت پذيرتر را به همراه خواهد داشت.
وزير کشور با اشاره به تلاش دولت يازدهم در ادامه سفرهاي استاني در طرح " پايش و پويش " گفت : اکنون سفر وزرا و معاون اول رئيس جمهور آغاز شده است و در دو سه هفته آينده نيز رئيس جمهور نخستين سفر استاني را به يکي از دو استان هرمزگان يا خوزستان انجام خواهد داد.
عبدالرضا رحماني فضلي در برنامه تلويزيوني نگاه يک افزود : اصراري بر تبليغاتي بودن سفرهاي استاني نداريم و لزومي ندارد که براي اين سفرها مردم را به خيابان ها بکشيم.
وي گفت : در اين سفرها مصوباتي براي توسعه استانها خواهيم داشت ، اما پيش از آن، اين مصوبات بايد کارشناسي شده باشد.
رحماني فضلي ادامه داد: اصراري به تصويب صد يا دويست مصوبه در اين سفرها نداريم و اراده بر اين است که مصوباتي اجرايي را در حيطه اختيارات رئيس جمهور به تصويب برسانيم .
وزير کشور به خير و برکت سفرهاي استاني اشاره کرد و افزود : در اين سفرها تلاش مي کنيم از نظرات و ايده هاي خوب نخبگان ، کارشناسان و دست اندرکاران امور استاني استفاده شود ، به ويژه که شرايط سياسي ، اقتصادي و فرهنگي هر کدام از استانها با هم متفاوت است.
وزير کشور نداشتن ضمانت اجرايي لازم را يکي از مشکلات قانون عفاف و حجاب دانست و گفت: تلاش مي کنيم با بازنگري، اين قانون را تقويت و اين مشکل را برطرف کنيم.
رحماني فضلي در برنامه تلويزيوني نگاه يک به تشکيل جلسات اخير شوراي اجتماعي در وزارت کشور اشاره کرد و گفت : 23 دستگاهي که به نوعي در مسائل اجتماعي نقش دارند در اين شورا عضو هستند و وزارت کشور تنها وظيفه هماهنگ کردن اين دستگاهها را برعهده دارد .
وزير کشور تاکيد کرد : همه وظايف دستگاههاي عضو شوراي اجتماعي را استخراج کرده و به آنها اطلاع داده ايم و معاونت اجتماعي وزارت کشور وظيفه نظارت بر آن را خواهد داشت.
وي گفت : تلاش مي کنيم با بازنگري قانون عفاف و حجاب اين اختيار را داشته باشيم که با متخلفان برخورد کنيم.
وزير کشور افزود : در صورتي که همه دستگاهها به وظايف خود عمل کنند ، به طور قطع نيروي انتظامي در صف اول قرار نخواهد گرفت و تنها با درخواست دستگاهها نيرو انتظامي وظيفه برخورد با متخلفان را برعهده خواهد گرفت .
رحماني فضلي به مشکلات بودجه اي اين بخش اشاره کرد و گفت : پيشنهاد افزايش بودجه را داده بوديم اما با توجه به وضعيت بودجه اي دولت ، مي دانيم که اين پيشنهادها شدني نيست ، با اين حال دولت تلاش کرد اعتباراتي را به بخش اجتماعي اختصاص دهد ، ضمن آنکه خود دستگاهها نيز بودجه اختصاصي در اين زمينه دارند.



یکشنبه, 15 دی 1392 ساعت 11:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن