تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357616




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش بيني نخست وزير ايتاليا درباره بهبود وضع اقتصادي براي مردم قابل درك نيست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: خوش بيني نخست وزير ايتاليا درباره بهبود وضع اقتصادي براي مردم قابل درك نيست
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/03
00:05:19.20
خوش بيني انريكو لتا نخست وزير ايتاليا در خصوص بهبود اوضاع در سال دو هزار و چهارده، از نظر بسياري از ايتاليايي هايي كه در وضع بسيار دشوار اقتصادي و تحت تدابير شديد رياضت اقتصادي زندگي مي كنند، قابل درك نيست.
به گزارش شبكه تلويزيوني يورونيوز، انريكو لتا در پيام پايان سال خود گفت با اصلاحات پيش رو و جوان تر شدن محافل سياسي كشور، ايتاليا تغيير خواهد كرد و سال دو هزار و چهارده سال از سرگيري رشد اقتصادي و بهبود اوضاع خواهد بود.
انريكو لتا علت خوش بيني خود را نتايج اخير يعني ثبات سياسي و كاهش هزينه هاي دولت عنوان كرد كه از نظر وي منجر به كاهش ماليات خواهد شد. وي گفت سال دو هزار و چهارده سال اصلاح نهادها خواهد بود و آمار اقتصادي بهتري عرضه خواهد شد.
نخست وزير ايتاليا قرار است چند هفته ديگر برنامه اصلاحات گسترده سياسي را ارائه كند كه تغيير قانون انتخابات، مبارزه با ديوان سالاري و كاهش مالياتها را در بر مي گيرد.
اين درحالي است كه بسياري از ايتالياييها به علت رياضت بي سابقه اقتصادي به ستوه آمده اند. بايد ديد آيا وعده هاي لتا، ايتاليايي هاي ناراضي را متقاعد خواهد كرد.
00:06:39.13

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن