تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراز خوش بيني ليپي درباره بازي گوانگژو مقابل بايرن مونيخ


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ابراز خوش بيني ليپي درباره بازي گوانگژو مقابل بايرن مونيخ
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1392/09/24
مارچلو ليپي سرمربي تيم فوتبال گوانگژو اور گرانده چين پس از شكست دو بر صفر تيم الاهلي - قهرمان آفريقا - در روز شنبه و صعود به مرحله نيمه نهايي جام باشگاه هاي جهان قصد دارد اين بار بايرن مونيخ آلمان را به چالش بكشد.
الكسون و داريو كونكا در نيمه دوم براي تيم گوانگژو گلزني كردند . الكسون در دقيقه چهل و نهم نخستين و كونكا در دقيقه شصت و هفتم دومين گل را براي تيمش به ثمر رساند.
اين پيروزي سبب شد گوانگژو - نخستين تيم چيني كه در اين رقابت ها حضور مي يابد - دو روز ديگر در اغادير مغرب حريف بايرن مونيخ آلمان شود.
سرمربي ايتاليايي گوانگژو اعلام كرد:« بايرن يكي از بهترين تيم ها در جهان است. بازي كردن مقابل آنها يكي از بهترين رويدادهاي دوران حرفه اي من خواهد بود.»
او در پاسخ به سوالي در اين باره كه آيا تنها به مصاف بايرن مي رود يا اين كه در پي پيروزي در اين ديدار است، گفت:« شما هرگز نمي دانيد در فوتبال چه اتفاقي مي افتد.»
اين مربي 65 ساله گفت:« در 100 بازي مقابل بايرن ممكن است 99 بار شكست بخوريم و تنها يك پيروزي به دست آوريم. اما اين يك پيروزي ممكن است در بازي بعدي رخ دهد.»
پيروزي مقابل بايرن مونيخ آلمان يك رويداد مهم ديگر در فوتبال چين محسوب مي شود. تيم فوتبال گوانگژو نخستين تيم چيني بود كه قهرمان جام باشگاه هاي آسيا در ماه نوامبر شد.
ليپي - نخستين سرمربي كه تاكنون هم در جام باشگاه هاي آسيا و هم در جام باشگاه هاي اروپا قهرمان شده است - اعلام كرد با مشاهده تداوم در عملكرد خوب شاگردانش به خود افتخار خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاري شين هوا از اغادير، او گفت:« ما در اويل ماه ژانويه فصل خود را آغاز كرديم. تاكنون تقريبا يك سال گذشته است. برخي بازيكنان چيني امسال چه در سطح باشگاهي و ملي حدود 65 بازي انجام دادند. تيم از نظر فيزيكي و رواني خسته است. بازي دشواري پيش رو داريم. من در حال حاضر از آنها راضي هستم.»
157/106

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن