تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802774802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام وزير آموزش و پرورش:جلب مشاركت‌هاي مردمي چالش‌هاي آموزش و پرورش را برطرف مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم مقام وزير آموزش و پرورش:جلب مشاركت‌هاي مردمي چالش‌هاي آموزش و پرورش را برطرف مي‌كند
قائم مقام وزير آموزش و پرورش گفت: جلب مشاركت‌هاي مردمي در تمام زمينه‌ها مي‌تواند چالش‌هاي آموزش و پرورش را يكي پس از ديگري برطرف كرده و به حركت مثبت و سازنده در اين زمينه كمك كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، خليل بابالو عصر امروز در همايش مديران و معاونان آموزش و پرورش اردبيل اظهار داشت: ‌آموزش و پرورش بدون مشاركت مردم و دستگاه‌هاي مختلف كار سخت و سنگيني را پيش رو دارد و ما براي رسيدن به نقطه مطلوب در نظام تعليم و تربيت به اين مشاركت و حضور همه‌جانبه نياز داريم.

وي تصريح كرد: استان اردبيل از استان‌هاي برتر و درجه يك در جلب مشاركت‌هاي مردمي است به طوريكه خيرين بيشماري از اين استان همراه و همسو با آموزش و پرورش سعي مي‌كنند به توسعه فضاهاي آموزشي و پرورشي همت كنند.

بابالو با بيان اينكه تمام انرژي معلمان و فرهنگيان بايد مصروف توسعه منابع انساني و اعتلاي آن شود، خاطر نشان كرد: ما معتقديم آموزش و پرورش بايد به منبع ثروت عظيم انديشه و فكر و تحول تبديل شود و مأموريت اصلي خود را در تربيت نسل جديد به خوبي ايفا كند.

رئيس مركز امور بين‌الملل و مدارس خارج از كشور با بيان اينكه فرهنگيان جز عزيزترين و شريف‌ترين اقشار جامعه هستند، اضافه كرد: برخلاف ساير حوزه‌ها كه ممكن است اختلاف سياسي و روش اجرا به موفقيت‌ها لطمه و صدمه‌اي وارد كند، در آموزش و پرورش بايد با حفظ اتحاد و انسجام به گونه‌اي عمل كرد تا اين آسيب‌ها به اين مجموعه رخنه نكند.

وي در ادامه سخنان خود بيان كرد:‌ وزير آموزش و پرورش از جنس خود معلمان است به طوريكه مراحل مختلف مديريتي را از عزيزترين مقطع، معلمي آغاز كرده و تمام مراحل مديريتي را با جديت سپري كرده و امروز نيز درد آشنا به اين حوزه توانسته در سنگر خدمت‌رساني به معلمان و فرهنگيان حضور داشته باشد.

بابالو يادآور شد: امروز فضاي جامعه، فضاي گفتمان و توأم با تدبير و اميد است و همه بايد در عرصه تعليم و تربيت به آموزش و پرورش كمك كنيم.

وي ادامه داد: ماهيت كار آموزش و پرورش سنگين و سخت است و هر كس مسئوليتي در آن قبول مي‌كند وظيفه‌اي سنگين و خطير دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، قائم مقام وزير با بيان اينكه همه محصول آموزش و پرورش تعليم و تربيت رفتار و توانمندي دانش‌آموزان و آينده‌سازان ايران زمين است، گفت: قطعاً استان اردبيل از شايستگي و ظرفيت صابر سپهري بهره‌مند مي‌شود.

بابالو در بخش ديگري از سخنان خود افزود: ما در هدف‌گذاري مشكل نداريم و در اسناد بالادستي بهترين اسناد را داريم كه بالاترين آن قرآن است.

وي با بيان اينكه در عرصه فرهنگي توان و شايستگي ما بيش از اين است، تصريح كرد: امروز آموزش و پرورش نيازمند حمايت همه مسئولان، اوليا، معلمان، ارگان‌ها و سازمان‌هاي مختلف كشور است.

بابالو از قدرت‌هاي پيراموني آموزش و پرورش خواست به جاي اعمال فشار به نيروهاي فرهنگي اجازه بدهند امر تعليم و تربيت به صورت تخصصي راه خود را ادامه دهد و در اين راستا آموزش و پرورش را ياري كنند.

رئيس مركز امور بين‌الملل مدارس خارج از كشور خاطر نشان كرد: امروز فضاي جامعه، فضاي گفتمان و توأم با تدبير و اميد است و همه بايد در عرصه تعليم و تربيت به آموزش و پرورش كمك كنيم.

وي با بيان اينكه جامعه ما ظرفيت و توانمندي بهترين شدن را دارد، اضافه كرد: با پشتوانه الهي و مكتب اهل بيت (ع) مي‌توان جزو امت وسط قرار گيريم و ملت نمونه و الگو باشيم.

بابالو بيان كرد: اعتدال‌گرايي، تقويت روحيه اميد، استفاده از افراد مجرب و توانمند و ظرفيت‌ها، تعامل اثربخش با همه ارگان‌ها و سازمان‌ها، ارتقا كيفيت فعاليت‌ها و اعتلاي جايگاه و منزلت فرهنگيان نكاتي است كه از دكتر سپهري خواسته شده تا در طول خدمت خود آنها را مدنظر داشته باشد.

انتهاي پيام/62001/ك40

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن