تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک سال فعالیت پزشک قلابی در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یک سال فعالیت پزشک قلابی در شیراز
یک پزشک قلابی که به مدت یک سال با ادعای داشتن دکترای حرفه ای در یکی از بیمارستان های معروف شیراز دست به طبابت می زد، دستگیر شد.
آفتاب:  جریان جعلی بودن مدارک این پزشک زمانی مشخص شد که حراست این بیمارستان با طرح شکایتی در دادسرای ناحیه یک شیراز، مدعی شد که به کار این پزشک در آن بیمارستان مشکوک است.

در شکایت مطرح شده علیه این پزشک قلابی که یک سال در بیمارستان رفت و آمد داشت، آمده است: حراست چندی قبل این مرد را در حال ورود به بیمارستان تعقیب کرد اما به محض مشاهده پرسنل این مجموعه، ناگهان غیبش زد اما فردای آن روز که دوباره به بیمارستان آمد او را دستگیر کردیم و در بازرسی از وی تعداد زیادی برگ استراحت پزشکی و کارت جعلی پزشکی کشف شد.

با اعلام این شکایت، تیمی از ماموران به دستور دادیار پرونده به بازجویی از این پزشک قلابی پرداختند. تحقیقات مشخص کرد که تمام مدارک این پزشک جعلی است. آخرین مدرک تحصیلی او هم فوق دیپلم است و هیچ گونه تجربه ای در حوزه پزشکی ندارد. در بازجویی های به عمل آمده، متهم اعتراف کرد که از کودکی به پزشکی علاقه زیادی داشته و با اصطلاحات و علم پزشکی هم تا حدودی آشنا بوده است.

این پزشک قلابی درباره نحوه فعالیتش در یکی از بیمارستان های شیراز گفت: یک روز تصمیم گرفتم با تهیه کارت پزشکی به این بیمارستان بروم و با معرفی خود به عنوان پزشک دارای دکترای حرفه ای مشغول به کار شوم. همه نقشه هایم بر وفق مراد پیش می رفت. من هر روز صبح با روپوش پزشکی به بیمارستان می رفتم و ظهرها با پایان یافتن ساعت کار از بیمارستان خارج می شدم. چندبار هم که سروکار بیماران به عمل جراحی کشیده می شد در اتاق جراحی حاضر می شدم و نظاره گر عمل بودم.

به گزارش «خبرجنوب»، براساس اعتراف های صریح این پزشک قلابی، وی به اتهام جعل عنوان پزشکی، دخالت در امور پزشکی و استفاده از سند مجعول، بازداشت و روانه زندان شد.





تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن