تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802794045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش روزنامه برزيلي از آسيايي‌هاي جام‌جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش روزنامه برزيلي از آسيايي‌هاي جام‌جهاني
يک روزنامه برزيلي به بررسي چهار تيم آسيايي حاضر در جام‌جهاني 2014 پرداخت.

روزنامه "لا رازون" چاپ برزيل در گزارش خود از نمايندگان قاره کهن در جام‌جهاني بيستم نوشت: «آسيا در جام‌جهاني 2014 برزيل چهار تيم هميشگي را خواهد داشت. ژاپن، کره‌جنوبي، استراليا که در دو دوره قبلي جام‌جهاني نيز حضور داشتند، پاي ثابت اين مسابقات هستند. تنها تيم جديد ايران است که در جام جهاني 2010 غايب بود اما در جام‌جهاني برزيل چهارمين حضورش را در بزرگترين رويداد فوتبال جهان تجربه خواهد کرد. از بين تيم‌هاي سرشناس آسيايي، تيم ملي عربستان با چهار بار حضور نتوانست جواز حضور در جام‌جهاني را به دست آورد.

به نقل از ايسنا، در بين تيم‌هاي آسيايي تيم ملي ژاپن به نظر مي‌رسد بتواند بهترين عملکرد را در برزيل داشته باشد. آنها که قهرماني جام ملت‌هاي آسيا را در دوره قبلي در کارنامه خود دارند، از اميدهاي قاره آسيا براي حضور در برزيل هستند. ژاپني‌ها پنجمين حضور پياپي خود را در جام جهاني تجربه مي‌کنند. آنها اولين بار در جام جهاني 1998 توانستند حضور در اين رقابت‌ها را تجربه کنند و از آن زمان تاکنون هميشه يکي از نماينده‌هاي قاره آسيا در جام جهاني بوده‌اند.

آلبرتو زاکروني، سرمربي ژاپن توانسته با اين تيم در جام ملت‌هاي آسيا به مقام قهرماني برسد و اکنون اميدوار است با حضور ستارگاني چون شين‌جي کاگاوا و کيسوکه هوندا بتواند همانند جام‌هاي جهاني 2002 و 2010 از گروه خود در جام جهاني صعود کند. آنها در جام جهاني 2010 در دور دوم برابر پاراگوئه به ميدان رفتند و در حالي که مي‌توانستند به مرحله بعد راه يابند، در ضربات پنالتي شکست خوردند و حذف شدند. شين‌جي اوکازاکي ستاره ژاپن در انتخابي جام‌جهاني 2014 بود که با گل‌هايش توانست سامورايي‌ها را به برزيل برساند. او 8 گل در انتخابي جام جهاني 2014 به ثمر رساند.

ايران ديگر تيم آسيايي است که چهارمين حضورش را در جام جهاني تجربه خواهد کرد. «تيم ملي» تاکنون نتوانسته است از گروهش در جام‌جهاني به مرحله بعد صعود کند. کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران زماني که هدايت اين تيم را برعهده گرفت، سعي کرد بازيکناني را که در باشگاه‌هاي خارجي بازي مي‌کنند به ترکيب ايران بکشاند با اين وجود جواد نکونام کاپيتان تيم ملي ايران بهترين بازيکن اين تيم محسوب مي‌شود. البته بايد اين نکته را در نظر داشت تيم ملي ايران و استراليا نسبت به کره‌جنوبي و ژاپن کلاس پايين‌تري در فوتبال آسيا دارند.

کره‌جنوبي ديگر تيم آسيا توانست در انتخابي جام‌جهاني بالاتر از ازبکستان قرار گيرد و مسافر برزيل شود. البته آنها به لطف تفاضل گل توانستند هشتمين حضور پياپي خود را در جام جهاني تجربه کنند. آنها که در جام‌جهاني 2002 با گاس‌هدينگ توانستند شگفتي‌ساز شوند اين بار با هدايت هونگ ميونگ بو اميدارند بتوانند نتايج خوبي را در جام‌جهاني کسب کنند.

استراليا نيز چهارمين حضورش را در جام جهاني تجربه خواهد کرد. آنها پيش از اين در جام‌هاي جهاني 1974، 2006 و 2010 توانستند حضور در جام جهاني را تجربه کنند. حضور در جام جهاني 2014 براي اين تيم يک موفقيت محسوب مي‌شود.

در دور انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا، 43 تيم شرکت کردند و 1076 بازيکن نيز در آن به ميدان رفتند که در نهايت چهار تيم ايران، ژاپن، استراليا و کره‌جنوبي توانستند مجوز حضور در جام جهاني را به دست آورند. تيم ملي اردن به ديدارهاي پلي‌آف رفت اما در آنجا با شکست برابر اروگوئه حذف شد.»

جمعه 1392/10/13 13:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن