تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802697988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه: عده‌ای با پررویی دنبال توقف انقلابند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



فرمانده سپاه: عده‌ای با پررویی دنبال توقف انقلابند
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پس از اینکه مردم «نه» بزرگی در حماسه آفرینی 9 دی به فتنه گران گفتند، عده‌ای «نه» مردم را دیدند ولی در پشت پرده نفاق ماندند.




به گزارش جام نیوز به نقل از «خبرگزاری دانشجو» از ساری، سرلشکر محمد علی جعفری صبح امروز در تجمع 15 هزار نفری رزمندگان مازندران در بابل با اشاره به پشت سر گذاشتن حماسه 9 دی و فتنه 88 گفت: فتنه 88 درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی انقلاب بود که حاصل آن در 9 دی و با حضور میلیونی و وفادار ملت ایران در مقابله با هجمه خارجی و توطئه داخلی‌ها خنثی شد.

وی افزود: فتنه 88 خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی بود که با حماسه 9 دی خنثی شد و این تنها نصرت‌الهی بود که بیداری اسلامی بعد از فتنه 88 در جهان اسلام توسعه یافت.

جعفری افزود: پس از اینکه مردم «نه» بزرگی در حماسه آفرینی 9 دی به بدخواهان و فتنه گران گفتند، عده‌ای «نه» مردم را دیدند ولی در پشت پرده نفاق قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: خیلی از این افراد ادعای یار امام بودن و پیرو خط امام بودن را دارند و بصیرتی که مقام معظم رهبری درباره دشمن‌شناسی بیان کرده این است که دشمن‌شناسی در همه عرصه‌ها باشد.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنانش با تاکید بر اینکه دشمن‌شناسی باید در همه مقاطع و عرصه‌ها در بین همه آحاد جامعه نمود داشته باشد، گفت: امروز جنگ ما در عرصه‌های عقیدتی، باورها و اعتقادات با دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به جنگ غربی ها با انقلاب ایران در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد: نیاز است که دشمنان واقعی را بشناسیم و دشمن شناسی باید در همه مقاطع باشد وجنگ امروز جنگ در عرصه عقیدتی است.

سرلشکر جعفری ادامه داد: غربی‌ها می‌خواهند اعتقادات، باورها و ارزش‌های اسلامی را از ما بگیرند ولی وظیفه همه ما این است که از آرمان‌ها و ارزش‌های خود با ترویج سبک زندگی اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری حفاظت و پاسداری کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بهترین فرصت و مکانی که می‌توانیم در ترویج ارزش‌های ایثار و شهادت و انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کنیم همبن یادواره های و کنگره های شهداست و این یادواره ها می توانند ارتباط نسل جدید انقلاب را به دفاع مقدس برقرار کنند.

جعفری تاکید کرد: امید است با تاسی از دستاوردهای شهدا و درک عظمت آنان بتوانیم انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود رسانده و در جهان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه آرزوی مردم ایران این است که انقلاب اسلامی در همه جای جهان تسری یابد، تاکید کرد: نسل جوان باید با خودسازی خود بتواند در همه عرصه‌های علمی و فناوری در جهان سرآمد باشد.

فرمانده سپاه با اشاره به لزوم برگزاری یادواره های شهدا در سراسر کشور گفت: ما باید در این کنگره‌ها و یادواره‌ها به دنبال اهداف شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه قرآن کریم و وصیت‌نامه شهدا دو مرجع مهم برای دستیابی به اهداف شهداست تصریح کرد: بدون تردید در وصیت‌نامه شهدا به دو نکته اساسی محافظت از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه اشاره و تاکید شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای محقق کردن وصیتنامه شهدا باید قادر باشیم تطبیق درستی از نیاز امروز انقلاب با دوران دفاع مقدس داشته باشیم، اظهار داشت: نیازهای امروز متفاوت است و برای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب باید از عاشورا الگو بگیریم.

هدف اصلی شهدا توسعه و ترویج انقلاب اسلامی در جهان بود

وی با اعلام اینکه هدف امام حسین (ع) حفظ دین خدا و هدف شهیدان نیز حفظ انقلاب بود، ادامه داد: عزت و اقتدار و امنیت پایداری که در انقلاب اسلامی حاکم است به برکت خون شهدا است.

جعفری در ادامه با اشاره به هدف شهدا برای فدا کردن جان خود افزود: هدف اصلی شهدا توسعه و ترویج انقلاب اسلامی در جهان بوده و بیداری اسلامی امروز در کشورهای جهان نتیجه انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یاور مظلومان بوده و قداست نظام اسلامی به این است که در مسیر الهی و ترویج آرمان‌های ایثار و شهادت گام بر می‌دارد.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: به‌واقع درک مسیر الهی و ترویج فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی در جهان اسلام هدف و آرمان اصلی شهدا بوده است.

بی تفاوتی به ارزش های انقلاب آفت امروز برخی خواص است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به آفت ها و آسیب هایی که در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد گفت: بی تفاوت شدن نسبت به ارزش های انقلاب افت مسیر است و نباید بی‌تفاوت از کنار ارزش‌های انقلاب اسلامی گذشت، متاسفانه این امر آفت امروز برخی در داخل و خارج از کشور شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای به دنبال ترویج بی‌تفاوتی به ارزش‌های انقلاب اسلامی در درون و برون کشور هستند و بی‌توجهی به ارزش‌های اسلامی را مستقیم و غیرمستقیم در جامعه ترویج می‌کنند، تاکید کرد: اهداف این افراد در جامعه ضدیت با انقلاب اسلامی بوده و نسبت به اصول انقلاب و ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت هستند.

چفیه رهبری در مخالفت با تفکر توقف انقلاب است

جعفری با بیان اینکه امروز عده‌ای با پررویی عنوان می‌کنند که انقلاب اسلامی باید متوقف شود، گفت: چفیه رهبری مخالفت با تفکر توقف انقلاب اسلامی دربرابر دشمنان بوده و باید دشمنان واقعی انقلاب را بشناسیم.

جعفری با اشاره به اینکه جنگ امروز در عرصه عقیدتی، باورهای داخلی و خارجی است، افزود: دو ضعف اساسی در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد که نیاز است متولیان امر با خودشناسی نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی مبارزه با سبک زندگی غربی را از دیگر اهداف مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک غربی ارائه شود چراکه دشمن سعی دارد باورها و ایمان جوانان ما را تسخیر کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: البته امروز به برکت خون شهدا و هوشمندی حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری انقلاب از پویایی برخوردار است.




۱۳۹۲/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن