تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802707958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران تجهيزات انهدام ناوهاي آمريكايي را در اختيار دارد فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران:


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: ايران تجهيزات انهدام ناوهاي آمريكايي را در اختيار دارد فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران:
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران گفت: تسليحات لازم براي انهدام ناوها و هواپيماهاي آمريكا‌يي را در خليج فارس در اختيار داريم.


سردار فدوي در آيين رژه امروز يكشنبه به مناسبت آغاز هفته گرامدياشت دفاع مقدس با بيان اين كه آمريكا از قسمت زيادي از توانمندي هاي سپاه مطلع است، خاطرنشان كرد: اما آن چه آنها مطلع نيستند بسيار گسترده تر از آن چيزي است كه خبر دارند.

وي افزود: آمريكا يي ها از شناورهاي تندرو، مين هاي دريايي و موشك ساحل به درياي نيروي دريايي سپاه نگران هستند. اكنون شناورهاي سپاه در تعداد انبوه موجود است كه 24 ساعته در خليج فارس حضور دارند.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران افزود: پس از اين كه تأمين امنيت خليج فارس به نيروي درياي سپاه رسيد، شاهد تغيير رفتار ناوهاي آمريكا يي بوديم و اكنون سال هاست كه آمريكا را در آب هاي بين المللي نزديك به ايران ديگر مشاهده نمي كنيم . آنها حتي در هنگام ورود به تنگه هرمز از بخش خروجي آن وارد مي شوند تا به نيروي دريايي سپاه نزديك نشوند كه البته اين عمل آنها هم منجر به ايجاد دو تصادف شده است.

فدوي در ادامه با بيان اين كه شرايط به گونه اي است كه آمريكا يي ها و متحدانشان در فكر شليك حتي يك تير هم نيستند، خاطرنشان كرد: آمريكا براي ادامه تسلط بر دنيا ناچار است در خليج فارس حضور داشته باشد و منابع انرژي را كنترل كند. اما هنگامي كه در خليج فارس حضور مي يابند با نيروهاي ما مواجه مي شوند. آنها قادر نيستند امنيت خود را تأمين كنند و با هر تعدادي از نيرو وارد منطقه شوند باز هم قادر به تأمين امنيت خود نيستند.

به گفته وي حضور نيروهاي نظامي آمريكا در خليج فارس به معناي قرار گرفتن در معرض نابودي كامل آنهاست.

فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران همچنين گفت:آمريكا در سال هاي قبل استراتژي استفاده از ناوهاي بزرگ را استفاده مي كرد كه اين ناوها در مقابل شناورهاي سپاه آسيب پذير هستند. از سويي آنها قادر نيستند با شناورهاي كوچك وارد خليج فارس شوند، بنابراين در يك تناقضي گرفتار شده اند. به همين منظور آنها شناورهاي جديدي را طراحي كردند ، اما آنها براي استفاده از اين شناورها نيروي لازم را در اختيار ندارند، زيرا نيرويي مي تواند در اين شرايط سخت پايدار باشد كه براي خدا كار كند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اين كه ارزيابي شما از سفر رئيس جمهور به نيويورك چيست؟ گفت: از هر ملتي و به ويژه ملت ايران انتظار سربلندي ، عزت و شرف است و سي و چهار سال پس از انقلاب مهر محكمي بر اين عزتمندي و شرف به شمار مي رود، ان شالله اين روند ادامه پيدا كند.

وي با بيان اين كه رئيس جمهور جزء بهترين سخنوران است افزود: روحاني از علمايي است كه از زمان قبل از انقلاب وارد و درگير در مسائل انقلاب بوده است. وي از ابتداي انقلاب مسيرهاي مختلف را طي كرده است و جزء بهترين سخنوران و كساني است كه مي توانند به بهترين وجه مطالبات را بيان كند، ان شالله در دوره رياست جمهوري ايشان اين روند ديده شود.

فدوي در پايان در پاسخ به پرسش ايسنا مبني بر اين كه تفسير شما از تعبير نرمش قهرمانانه كه مقام معظم رهبري مطرح كردند چيست؟ با بيان اين كه اين سوال سياسي است اظهار كرد:انعطاف مسلمانان بيشتر از هر كسي است انعطافي كه از آن عزت و شرف در مي آيد؛ چرا كه مسلمانان به مباني كه خداوند گفته است، مسلط هستند.

يکشنبه 31 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن