تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803025779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی وزارتخارجه:دولت مصمم به رفع مشکلات ایرانیان خارج از کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سخنگوی وزارتخارجه:دولت مصمم به رفع مشکلات ایرانیان خارج از کشور است
«مرضیه افخم» در دیدار با دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و معاونین و مدیران دبیرخانه، با تاکید بر ضرورت اعمال سیاست هایی در راستای ارتقای جایگاه و وجهه ایرانیان خارج از کشور، بر نقش و مشارکت دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در این راستا تاکید کرد.
آفتاب: بر اساس اعلام روز یکشنبه دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، وی گفت: وزارت امور خارجه و شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور می توانند در جهت حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور و پیشبرد سیاست های خدمتگزاری به هموطنان مقیم همسو و مکمل یکدیگر باشند.

افخم با اشاره به نقش مهم نهادها و سازمان های مسوول در حوزه ایرانیان خارج از کشور و همسو شدن آنان در جهت رسیدگی به مسایل مختلف هموطنان مقیم گفت: بازنگری در روش های قبلی، اتخاذ شیوه های جدید، استفاده از امکانات و ساختارهای نوین لازمه ایجاد تعامل نزدیک با ایرانیان خارج از کشور بوده که ضروریست تمام توان خود را برای ارائه خدمات بهینه به هموطنان خارج از کشور با وسعت و گستردگی هر چه تمامتر به کار بندیم.

وی افزود: وزارت امور خارجه و دبیرخانه شورای عالی می توانند با هم اندیشی و تدوین سیاست ها و برنامه ریزی های مدون برای رفع مشکلات و بهره مندی از ظرفیت های ایرانیان مقیم خارج گام های موثری بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور در همه زمینه ها گفت: تقویت نقش ایرانیان خارج از کشور در حوزه دیپلماسی خارجی ضروریست و در نظر داریم از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده کنیم.

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز در این دیدار با تبیین جایگاه و ساختار دبیرخانه شورای عالی، به تشریح اولویت ها و برنامه های دبیرخانه شورا پرداخت.

«سیدجواد قوام شهیدی» ادامه داد: بررسی وضعیت کمی و کیفی جمعیت ایرانیان خارج از کشور، ارائه راهکارهای لازم برای پیگیری مسایل مبتلابه ایرانیان، همکاری و هماهنگی با دستگاه های متولی امور ایرانیان خارج از کشور به منظور رفع مشکلات احتمالی هموطنان مقیم و غیره از نمونه طرح هایی است که در دستور کار دبیرخانه شورای عالی قرار دارد.

وی افزود: بخش اعظمی از ایرانیان خارج از کشور ظرفیت موثر و مفیدی برای کشور به حساب می آیند و از این رو لازم است با اتخاذ تدابیر مناسب، از این ظرفیت گرانقدر بهره گیری مطلوب شود.

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با تاکید بر ایجاد زمینه های اعتماد و تعامل با هموطنان مقیم، گفت: برای جلب اعتماد ایرانیان خارج از کشور باید از ادبیات متناسب با فضای عمومی آنان بهره برد.

به گزارش ایرنا، در پایان این دیدار، سخنگوی وزارت امور خارجه و جمعی از کارشناسان ارشد این وزارتخانه، ضمن بازدید از مرکز شبانه روزی رسیدگی به امور ایرانیان خارج از کشور (مرکز 2777)، از نزدیک با چگونگی فعالیت این مرکز برای رسیدگی به مسایل و مشکلات ایرانیان خارج از کشور آشنا شده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با این سامانه به منظور رفع مشکلات هموطنان مقیم اعلام کردند.




تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن