تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر/آب گرفتگی چند مغازه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر/آب گرفتگی چند مغازه

ترکیدگی لوله آب در خیابان ولیعصر/آب گرفتگی چند مغازه
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در حوالی خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع جمهوری لوله آب در عمق ۲ متری زمین ترکید که باعث آب گرفتگی تعدادی از مغازه‌ها شد.
به گزارش نامه نیوز، سیدجلال ملکی درباره ترکیدگی لوله آب در عمق دو متری زمین اظهار داشت: در ساعت 6 بامداد صبح امروز ترکیدگی لوله‌ اصلی آب در خیابان ولی‌عصر بالاتر از جمهوری اعلام شد. دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام ‌شدند و از نشت آب جلوگیری کردند. ملکی گفت: به دلیل نشت آب چند باب مغازه در زیرزمین پاساژ و بر خیابان دچار آبگرفتگی ‌شده و خساراتی را به این مغازه‌ها وارد کرد. به گزارش فارس، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: در حال حاضر عوامل اورژانس،‌ اداره آب، شهرداری و آتش‌نشانی در محل حضور دارند و نسبت به ترمیم و مرمت لوله آب اقدام می‌کنند. چندی پیش نیز مجدداً در همین محل حادثه نشت آب به دلیل پوسیدگی لوله‌ها داشته‌ایم.



1392/10/6





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن