تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819806738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاروان هاي پياده زير نظر سازمان حج و زيارت نبوده اند/ ما فقط ساماندهي كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: كاروان هاي پياده زير نظر سازمان حج و زيارت نبوده اند/ ما فقط ساماندهي كرديم
گروه اجتماعي: معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت با تأكيد بر اين مطلب كه كاروان هاي پياده زائران ايراني در مراسم اربعين زير نظر اين سازمان نبوده اند، گفت: ما فقط اين كاروان ها را ساماندهي كرديم.


ناصر خدرنژاد، معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت در گفت و گو با خبرگزاري بين المللي قرآن (ايكنا) در خصوص آخرين آمار مربوط به حضور زائران ايراني در مراسم اربعين حسيني اعلام كرد: 470 هزار ايراني در مراسم اربعين حسيني حضور داشتند.

خبرنگار ايكنا با اشاره به حضور گسترده كاروان هاي پياده ايراني در مراسم اربعين در خصوص اقدامات سازمان حج و زيارت براي اين كاروان ها سؤال كرد كه خدرنژاد پاسخ داد: اين كاروان ها زير نظر سازمان حج و زيارت نيستند و ما فقط آنها را ساماندهي كرديم.

وي ادامه داد: اين امكان براي سازمان حج و زيارت فراهم نيست كه اين همه كاروان را زير نظر خود دراورد البته خود اين كاروان ها هم نخواستند كه زير نظر ما باشند.

خدرنژاد بحث ساماندهي اين كاروان ها را مهم ارزيابي كرد و گفت: هماهنگي هاي لازم براي اعزام اين كاروان ها صورت گرفت؛ براي برنامه برگشت كاروان هاي پياده نيز در عراق نمي توانسيم كاري انجام دهيم اما در ايران هماهنگي هايي بين بسيج، پايانه هاي مرزي و سازمان حج و زيارت انجام و خدماتي در حد توان به زائران ارائه شد.

وي اعلام كرد: روزانه بيش از 400 اتوبوس در داخل مرزهاي ايران آماده هستند تا زائران را به مقصدهاي خود در شهرهاي مختلف برسانند. البته قطعاً اين امكان وجود ندارد كه بتوانيم پاسخ گوي همه زائران باشيم.

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن