تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم بابل در مجلس:حفظ ارزش‌ها به جايگاه مديريتي وجاهت مي‌بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم بابل در مجلس:حفظ ارزش‌ها به جايگاه مديريتي وجاهت مي‌بخشد
نماينده مردم بابل در مجلس گفت: حفظ ارزش‌ها، به جايگاه مديريتي وجاهت مي‌بخشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بابل، حسين نياز آذري شب گذشته در مراسم توديع و معارفه فرماندار بابل در سالن اجتماعات فرمانداري بابل افزود: ملاك مسئولان خدمت بي‌منت به مردم است.

وي افزود: عناوين در نظام ما به همين معني خدمت داده مي‌شود لذا آنچه به جايگاه مديريت وجاهت مي‌بخشد حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري است.

نياز آذري گفت: امروز وحدت و انسجام ملي، نظام را در عرصه بين‌المللي تقويت مي‌كند به ويژه براي كساني كه سكان‌دار گفتمان مسائل در ميز مذاكره هستند.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي متذكر شد: مردم بابل در سايه پيشتازي روحانيت و اهدا يك‌هزار و 700 شهيد ثابت كردند براي خدمتگزاري به نظام آماده هستند.

وي گفت: وظيفه مسئولان تلاش در رفع مشكلات مردم با توجه به ظرفيت‌هايي است كه در اختيار دارند.

وي با انتقاد از اينكه بسياري از پروژه‌هاي بابل تاريخي شدند، متذكر شد: در دولت تدبير و اميد شاهد عزم جدي مديران در رفع مشكلات كشور هستيم بايد به پروژه‌هاي زيربنايي مازندران كه متعلق به كل كشور است با نگاه ملي توجه شود.

نياز آذري با اشاره به اينكه شغل اصلي مردم مازندران كشاورزي است، گفت: اين استان داراي 240 هزار هكتار زمين زراعي است كه اين ميزان 44 درصد نياز كشور را برطرف مي‌كند و اين نيازمند حمايت بيشتر است.

وي با بيان اينكه مازندران براي توسعه بخش كشاورزي نيازمند يكپارچه‌سازي اراضي، سند تكميلي و تبديلي و به‌كارگيري تكنولوژي است، افزود: مازندران خواستار خريد تضميني محصولات كشاورزي و عدم ورود محصولات كشاورزي در زمان توليد داخلي به كشور است.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي از افزايش بودجه با پيگيري استاندار مازندران و نمايندگان خبر داد و افزود: از همه ظرفيت‌ها براي افزايش بودجه مازندران بهره مي‌گيريم.

وي با تقدير از مهدوي فرماندار سابق بابل اظهار داشت: مهدوي از نيروهاي مخلص و بسيجي بوده كه قدم‌هاي مثبتي در طي مدت خدمت خود برداشته و اميدواريم در جايگاه ديگري از تجربيات ارزنده او استفاده شود.

نياز آذري با آرزوي توفيق براي مولائي فرماندار جديد بابل گفت: مولائي از چهره‌هاي با تجربه و كارآمد بوده كه اميدواريم با بهره‌مندي از راهنمايي‌هاي ائمه جمعه و به كمك مديران منشا خير براي شهرستان باشد.

انتهاي پيام/86009/ق30

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن