تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802743630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس:اراده‌اي براي تكميل راه‌آهن اردبيل وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس:اراده‌اي براي تكميل راه‌آهن اردبيل وجود ندارد
نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس شوراي اسلامي با نااميدي از تكميل راه‌آهن اردبيل ـ ميانه و انتقال آن به مغان گفت: اراده‌اي از سوي مسئولان وزارت راه و شهرسازي در تكميل اين پروژه نمي‌بينم.


حجت‌الاسلام حبيب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار داشت: در اين دو سال كه از عمر نمايندگي مجلس نهم مي‌گذرد تعامل نمايندگان استان اردبيل كج‌دار و مريض بوده است و ما به غير از يك مورد اتحاد نمايندگان در پيگيري موضوع انتقال آب ارس و قزل‌اوزن كه هفت نماينده استان دسته‌جمعي به وزارت نيرو رفته و موضوع را پيگير بودند در بقيه موارد هيچ وفاق و اتحادي رخ نداده و هر نماينده مدعي است كه من اين كار را كرده‌ام.

هديه تامين اجتماعي به نمايندگان براي رفع نيازمندي فقرا بوده است

وي در مورد پرونده مسئولان سازمان تامين اجتماعي در پرداخت كارت هديه‌هاي با مبالغ زياد به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: نمايندگان به چنين هديه‌هايي نياز ندارند چرا كه حقوقشان به حدي است كه كفاف زندگي آنها را مي‌كند اما اين هديه‌ها كه ما هر از چند گاهي از سازمان‌ها و دستگاه‌هاي مختلف براي توزيع بين فقرا دريافت مي‌كنيم موضوعي عادي و طبيعي بوده است و نبايد در اين زمينه حساسيت‌هايي را ايجاد كرد.

نماينده مردم پارس‌آباد و بيله‌سوار در مجلس شوراي اسلامي مدعي شد: در بين دريافت‌كنندگان اين هداياي كلان نامي از نمايندگان استان اردبيل ديده نمي‌شود و بنده به صراحت مي‌گويم كه چنين هديه‌هايي اگر دريافت شده باشد صرف رفع نيازمندي محرومان و فقرايي مي‌شود كه بيشترين مراجعان به نمايندگان را تشكيل مي‌دهند.

اراده‌اي براي تكميل راه‌آهن اردبيل وجود ندارد

برومند در بخش ديگري از سخنان خود در مورد آخرين وضعيت پروژه راه‌آهن اردبيل ـ ميانه و اتصال آن به پارس‌آباد و جمهوري آذربايجان افزود: قرار بود براي اين پروژه سرمايه‌گذار هندي را دعوت كنيم تا در مراحل مختلف خط ريلي اردبيل ـ پارس‌آباد را به انجام برساند اما به دليل فراهم نبودن ضمانت بانكي و همكاري نكردن وزارت راه و شهرسازي اين كار متوقف شده است.

وي با اظهار نااميدي از تكميل راه‌آهن اردبيل ـ ميانه و انتقال آن به مغان گفت: اراده‌اي از سوي مسئولان وزارت راه و شهرسازي در تكميل اين پروژه نمي‌بينم.

اين نماينده مجلس يادآور شد: وزير سابق راه و شهرسازي به رغم وعده‌هايي كه براي تكميل راه‌آهن و تامين 11 ميليارد تومان براي توسعه راه‌هاي روستايي شمال استان داده بود به وعده‌هاي خود عمل نكرد و در حالي كه در دوران نيكزاد قادر بوديم اين پروژه راه‌آهن را به سرانجام برسانيم اين پروژه روند و كندي به خود گرفت و هنوز سرانجامي براي آن متصور نيستيم.

274 پروژه عمراني كشور در اولويت تكميل

عضو مجمع نمايندگان استان اردبيل تصريح كرد: احمدي‌نژاد 2900 پروژه نيمه‌تمام را به ارث گذاشته است كه پيشرفت فيزيكي آنها 10 تا 80 درصد است اما دولت روحاني قرار است سال آينده 274 پروژه از اين تعداد را كه با پيشرفت 801 درصد اجرايي شده به رغم كاهش 37 درصدي بودجه عمراني كشور در اولويت تكميل قرار دهد.

برومند يادآور شد: پروژه فاضلاب شهري پارس‌آباد و بيمارستان 120 تختخوابي اين شهرستان جزو اين پروژه‌هاي اولويت‌دار است كه سال آينده بايد تكميل شود.

وي از پيش‌بيني منابع اعتباري از طريق فاينانس چيني براي تكميل پاياب سد خداآفرين خبر داد و گفت: ما در مجلس مصوب كرديم كه از منابع در‌آمدي نفت 6 درصد به عنوان پيش‌پرداخت فاينانس در نظر گرفته شود كه 15 ميليارد دلار از اين محل به پيش‌پرداخت فاينانس در نظر گرفته شد تا اعتبارات اين محل پرداخت شود.

اين نماينده مجلس ادامه داد: براي تكميل پاياب سد خداآفريان بانك توسعه اسلامي 600 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت مي‌كند و از محل فروش اوراق مشاركت نيز 70 ميليارد تومان با رايزني‌هايي كه با بانك ملت در فروش اين اوراق داشتيم پرداخت خواهد شد كه قرار است تا سه ماه آينده اين پروژه عملياتي شود كه با تشكيل آن 8 هزار بيكار در منطقه مغان جذب بازار‌كار شده و 210 هزار هكتار از اراضي اين دشت و به زير‌كشت آبي برود.

وي ضرورت ساخت سد ديكداش در پارس‌آباد را براي تامين آب شرب روستاهاي سه شهرستان پارس‌آباد، گرمي و بيله‌سوار را يادآور شد و بيان داشت: چهار‌خطه كردن مسير اردبيل – پارس‌آباد با اولويت 20 كيلومتر اول دردست اقدام است و 5 كيلومتر آسفالت اين مسير نيز به سرعت عملياتي و اجرايي مي‌شود.

انتهاي پيام/62003/ح40

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن