تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خالد عبدالعالنماينده مجلس بحرين: برقراري امنيت با زنداني كردن وترساندن مردم امكان پذيرنيست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "خالد عبدالعال"نماينده مجلس بحرين: برقراري امنيت با زنداني كردن وترساندن مردم امكان پذيرنيست
يكي از نمايندگان مجلس بحرين ادعاي وزير كشور مبني بر نبود خشونت در بحرين را محكوم كرد و گفت: امنيتي كه از طريق ترساندن و به زندان انداختن مردم به وجود بيايد، شكننده و ضعيف است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم؛ "راشد بن عبدالله آل خليفه" وزير كشور بحرين اخيرا گفته است كه بر خلاف شايعات، هيچ خشونت شديدي در كشور وجود ندارد؛ وضعيت امنيتي تحت كنترل است و اگر قانون شكني صورت بگيرد درست مانند همه جوامع بشري كه شاهد جنايتها و خشونتهايي هستند بر اساس اصول قانوني و ضوابط با آن برخورد خواهد شد.
"خالد عبدالعال" نماينده بحريني در اعتراض به اظهارات وزير كشور گفت: دولت بحرين كه وزير كشور نماينده آن است، همچنان در حال دور زدن و انكار حقايق و حوادث و موارد گسترده نقض حقوق شهروندان است؛ حقوقي كه قانون اساسي بحرين و منشور ملي كار و معاهده‌هاي معتبر بين المللي در زمينه حقوق بشر بر آنها تأكيد كرده است.
وي افزود: حملات شبانه به منازل شهروندان، بازداشت جوانان كشور در ايست هاي بازرسي غير قانوني ، شكنجه و آسيب زدن به شهروندان، بازداشت زنان و كودكان، سركوب تظاهرات مسالمت آميز، سياست مجازات گروهي و شليك گازهاي سمي و اشك آور همچنان در بحرين ادامه دارد.
"عبدالعال" تاكيد كرد همه اين حوادث اتفاق مي افتاد و وزير كشور هنوز آن را انكار كرده و مي گويد اوضاع تحت كنترل است اما بايد پرسيد جناب وزير چگونه همه چيز تحت كنترل است؟
وي افزود: به وزير يادآوري ‌مي كنم كه نهادهاي امنيتي و رسانه‌اي او، موارد نقض حقوق بشر را تكذيب كرده و كشته شدن شهيد عبدالكريم فخراوي و شهيد زكريا العشيري در زندانها را انكار كردند، ولي پس از آن آقاي بسيوني در راس كميته حقيقت ياب به وقوع همه مواردي كه وزارت كشور انكار كرده بود اذعان كرد.
اين نماينده بحريني خاطر نشان كرد: نقض حقوق شهروندان همچنان ادامه دارد.
"عبدالعال" درخواست كرد كه با ورود سازمانهاي حقوقي بين المللي، خبرنگاران و رسانه‌هاي بين المللي براي ورود به بحرين، براي اطلاع از حوادثي مانند بازداشت فعالان حقوق بشر و تهديد آنان، موافقت شود.
وي افزود: امنيت واقعي زماني است كه شهروندان در خانه و همه مناطق كشور احساس امنيت و آرامش كنند اما امنيتي كه مبتني بر سركوب ، بازداشت و زنداني كردن افراد باشد، امنيتي ضعيف و متزلزل است كه به مرور زمان و با از بين رفتن ترس ازهم خواهد پاشيد.
عبدالعال تاكيد كرد: برقراري امنيت جامعه و دولت با زنداني كردن ، حمله و ايجاد رعب ميان شهروندان امكان پذير نيست، امنيت جامعه و كشور با ايجاد آرامش و اجازه به مردم براي بيان آزادانه ديدگاه هايشان و همكاري شهروندان با دولت براي ايجاد امنيت آنان، ايجاد خواهد شد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن