تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم شهربابك در مجلس:ضرورت محاكمه فتنه‌گراني كه از وهابي‌ها پول دريافت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم شهربابك در مجلس:ضرورت محاكمه فتنه‌گراني كه از وهابي‌ها پول دريافت كردند
نماينده شهربابك در مجلس گفت: مردم بايد از قوه قضائيه بخواهند، افرادي را محاكمه كند كه در زمان فتنه به دنبال وهابي‌ها براي دريافت پول مي‌دويدند.


سردار حسين فتاحي امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در كرمان اظهار داشت: اين روزها شارلاتانيسم مطبوعاتي كه در زمان فتنه 88 آغاز به فعاليت كرد، براي كوبيدن بچه‌هاي انقلاب و در خط ولايت دوباره فعال شده تا اين افراد را به هر طريقي از صحنه خارج كند.

وي اذعان داشت: در دولت نيروهاي انقلابي را تغيير مي‌دهند و فتنه‌انگيزان را روي كار مي‌آورند و عده‌اي هم در داخل و خارج از مجلس به اين مسائل دامن مي‌زنند از جمله مطلبي كه سايت‌ها در مورد رشوه به نمايندگان نوشته‌اند.

نماينده مردم شهربابك در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد:‌ كارت‌هاي هديه‌اي كه مرتضوي براي كمك به مردم به بعضي از نمايندگان داده بود را به عنوان رشوه مطرح كردند و در سايت‌ها منتشر كردند.

وي تصريح كرد: در فتنه 88 اراذل، اوباش و منافقان چادر از سر زنان بر داشتند، مغازه هاي مردم را غارت كردند و به عزاداران امام حسين (ع) حمله كردند، قرآن و مساجد را به آتش كشيدند.

فتاحي با اشاره به اينكه فتنه‌گران به دروغگويي عادت دارند، بيان داشت: همان‌ طور كه فتنه‌گران بحث تقلب را مطرح كردند و با اين كلمه آن فتنه را به وجود آوردند با بيان كلمه رشوه هم مي‌خواهند از اين دروغ بهره‌برداري كنند.

وي افزود: اگر نماينده‌اي بخواهد رشوه بگيرد، هيچ زمان از سازمان دولتي رشوه نمي‌گيرد، بلكه با شركت خصوصي ارتباط برقرار مي‌كند.

اين نماينده با اشاره به دريافت كارت‌هاي هديه 5 ميليون توماني توسط نمايندگان گفت: فتنه‌گران در تلاش هستند، مجلس نهم را بزنند و مجلس دهم را در دست خودشان بگيرند و مانند مجلس ششم كه به غير از فتنه و جاسوسي براي آمريكا چيزي نداشت.

وي تصريح كرد:‌ مجلس نهم اصولگرا در خط امام راحل و انقلاب است و جلوي خرابكاري‌ها را مي‌گيرد، اما فتنه‌گران در تلاش هستند كه مردم در انتخابات مجلس دهم به اين نماينده‌ها راي ندهند و خودشان هم گفته‌اند، ابتدا مجلس را بگيريم، بعد خبرگان را و سپس دنبال اهداف خود هستند.

اين نماينده مجلس ابراز داشت:‌ 9 دي حركت مردمي در برابر فتنه‌گران و فتنه‌انگيزان بود كه با سرويس‌هاي جاسوسي در ارتباط بودند و اين امر ثابت شده است.

فتاحي اذعان داشت: چرا قوه قضائيه جرائم فتنه‌گران را پيگيري و آنها را محاكمه نمي‌كند و فتنه بايد براي هميشه از بين برود.

وي بيان كرد: 9 دي حركت انقلابي مردم در برابر فتنه‌گران، صهيونيست و آمريكا است و آيين بزرگداشت 9 دي در سال جاري بايد پرشورتر باشد، زيرا بعضي از فتنه‌گران دوباره زنده شده‌اند و مردم بايد مشت محكمي به دهن فتنه‌گران بكوبند.

فتاحي تصريح كرد: مردم بايد از قوه قضائيه بخواهند، افرادي را محاكمه كند كه در زمان فتنه به دنبال وهابي‌ها براي دريافت پول مي‌دويدند و با آمريكا و صهيونيست ارتباط داشتند و همچنين افرادي كه از مملكت فرار كردند و با مصونيت پدر خود به كشور برگشتند.

انتهاي پيام/80019

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن