تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819999034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين گروه عمره گزاران ايراني به كشور بازگشتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نخستين گروه عمره گزاران ايراني به كشور بازگشتند
گروه اجتماعي: نخستين گروه عمره گزاران ايراني كه ۲۶ آذر ماه به سرزمين وحي اعزام شده بودند، عصر روز گذشته وارد كشور شدند.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت از بازگشت نخستين گروه زائران ايراني شامل ۲۴۰ عمره گزار در قالب دو كاروان عمره مفرده به كشورمان خبر داد.

وي افزود: اين گروه از زائران ايراني از تهران و از فرودگاه مهرآباد، هفته گذشته به جده اعزام و عصر امروز نيز وارد كشورمان شدند.

خدرنژاد در ادامه با اشاره به اينكه هم‌اكنون يك آشپرخانه در مدينه منوره و يك آشپزخانه در مكه مكرمه فعال شده و در حال طبخ غذا براي زائران است، گفت: در حال حاضر در مدينه حدود ۲۵ هتل و در مكه سه هتل فعاليت خود را شروع كرده‌اند و با افزايش پروازها و اعزام بيشتر زائران و نيز اعزام زائراني كه هم‌اكنون در مدينه حضور دارند به مكه، بر تعداد هتل‌ها نيز افزوده مي‌شود.

وي با اشاره به افزايش سرماي هوا در مدينه از زائران خواست كه لباس گرم به همراه خود ببرند و يادآور شد: تعداد زائراني اعزامي به مدينه روزانه در حال افزايش است و هم‌اكنون بيش از هشت هزار زائر به كشور عربستان اعزام شده‌اند كه در مدينه مستقر شده و تعداد كمي نيز در مكه حضور دارند.

لازم به ذكر است: در عمليات عمره ۹۳-۹۲ بيش از ۸۵۰ هزار زائر ايراني در قالب شش هزار كاروان به سرزمين وحي اعزام مي شوند كه اعزام مرحله اول عمره مفرده از ۲۶ آذر ۹۲ آغاز و تا هفتم فروردين ۹۳ ادامه خواهد داشت.

جمعه 6 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن