تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست قاضي سابق صهيونيست براي اعدام فلسطيني ها پيش از محاكمه!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: درخواست قاضي سابق صهيونيست براي اعدام فلسطيني ها پيش از محاكمه!
قاضي سابق دادگاه تجديد نظر رژيم صهيونيستي در زندان عوفر، اعدام اسيران فلسطيني را به جاي آزادي و يا محاكمه آن‌ها خواستار شد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، موسسه فلسطيني "همبستگي براي حقوق بشر" روز پنج شنبه با انتشار بيانيه اي اعلام كرد: "آدريان اجاسي" در گفت و گو با شبكه هفت تلويزيون رژيم صهيونيستي، در واكنش به تصميم كابينه نتانياهو براي آزادي سومين گروه از اسيران فلسطيني گفت:خرابكاران و كساني را كه در عمليات قتل دست دارند نبايد زنده وارد سالن دادگاه كرد. زيرا به محض اين كه براي يكي از اين اسيران پرونده قضايي تشكيل مي شود، اسرائيل در مقابل آن ها شكست مي خورَد.

آدريان آجاسي از قاضيان بازنشسته صهيونيست است كه در ميان اسيران فلسطيني و وكلاي آن ها به سبب مواضع تند ايدئولوژيك و صدور احكام سنگين و ظالمانه در حق اسيران و كينه توزي در قبال اعراب و فلسطيني ها معروف است.

رژيم صهيونيستي متعهد شده است در قبال ازسرگيري مذكرات با تشكيلات خودگردان، شماري از اسيران قديمي فلسطيني را از زندان هاي خود آزاد كند و در اين چارچوب، در تاريخ 29 دسامبر جاري، 26 تن از اين اسيران را آزاد خواهد كرد.

در حال حاضر بيش از 5 هزار اسير فلسطيني در زندان هاي رژيم صهيونيستي به سر مي برند كه 420 تن از آن ها از اهالي غزه اند و همگي از اسيران قديمي هستند كه احكام حبس طولاني براي آن ها صادر شده است.

انتهاي پيام/

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن