تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803236068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايه هاي اقتصادي همدان نياز به تقويت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پايه هاي اقتصادي همدان نياز به تقويت دارند
همدان - خبرگزاري مهر: استاندار همدان در همايش شهرداران استان همدان گفت: پايه هاي اقتصادي استان همدان نياز به تقويت دارند.

به گزارش خبرگزاري مهر،محمد ناصر نيك بخت ظهر پنج شنبه در همايش شهرداران استان همدان كه در استانداري همدان برگزار شد با اشاره به مقام معظم رهبري در خصوص سال حماسه سياسي، گفت: دولت تدبير و اميد با انتخاب مردم و لبيك به نداي رهبري به حماسه سياسي شكل گرفت و اصلي ترين شعار آن بهبود معيشت اقتصاد ،بهبود كسب و كار مردم است و تنها هدف آن آرامش و آسايش مردم است.

وي با بيان اينكه عزت ايران در دنيا در حال بازگشت است، ادامه داد: حماسه اقتصادي در شرف اتفاق افتادن است و اين مذاكرات حرف زيادي در نشان دادن عزمت ايران و نشان دادن عقلانيت دولت و مهمتر از همه حمايت رهبر دارد.

استاندار همدان با بيان اينكه حماسه سياسي و توفيقات پيش آمده مديون ايثارگري هاي مردم مسلمان و معتقد جمهوري اسلامي است، گفت: عظمت اين انقلاب و توفيق جمهوري اسلامي به عنوان ابرقدرت منطقه مديون خون شهيدان است.

نيكبخت با بيان اينكه شهرداري ها بايد از سرمايه گذاري ها پشتيباني كنند، ادامه داد: پايه افتصادي و توليدي در استان ضعيف است و شهرداري هايي كه توانايي دارند بايد با سرمايه گذار هاي بزرگ مشاركت كنند.

وي با بيان اينكه بايد با محبت و همكاري سرمايه گذار جذب كرد، افزود: بايد توليد تقويت شودتا ساخت و ساز پيشرفت كند و شهرداري ها از صنايع و طرح هاي عمراني بزرگ استقبال كنند.

آمار بيكاري با ورود بخش خصوصي در سرمايه گذاري كاهش مي يابد

استاندار همدان با بيان اينكه همدان از موقعيت هاي خوبي در زمينه گردشگري، آب و هوايي و تمدن در كشور برخوردار است، ادامه داد: با كمك و حمايت همه ادارات استان همدان بايد سرمايه گذار جذب كنيم و وارد كردن بخش خصوصي به سرمايه گذاري مي تواند آمار بيكاري را در استان همدان تا حد زيادي كاهش دهد.

محمد ناصر نيك بخت با بيان اينكه مناسب سازي مسير هاي مخصوص جانبازان و معلولان از وظايف مهم شهرداري است، گفت: شهرداري بايد به خواسته مردم احترام بگذارد، مردم نبايد از شهرداري به عنوان يك ارگان مردمي هراس داشته باشند و شهرداري همدان مي تواند يناي نخستين شهرداريي كه با مردم دوست است را بگذارد و الگويي براي شهر هاي ديگر باشد.

وي با بيان اينكه برنامه هاي بلند مدت و ميان مدت از ضرورت هاي اساسي در شهرداري ها است، ادامه داد: نبايداختلافات بين شهرداري و شوراي شهر باعث شود كار مردم عقب بيفتد.

استاندار همدان همچنين بيان كرد: همدان رو به آباداني است و به زودي با مشكلات جدي در زمينه ترافيك مواجه مي شويم و لزوم اجراي دولت الكترونيك از هم اكنون ضروري است.

فرماندار همدان نيز در اين همايش با يادآوري فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص طرح هايي كه در كشور مطرح مي شوند بايد داراي پيوست فرهنگي باشند، گفت: شهر همدان يك شهر اسلامي است اما فقدان نماد هاي اسلامي در همدان بسيار محسوس است و شهرداري بايد پروژه هاي عمراني را به پيوست فرهنگ برساند.

حسن قهرماني مطلق با بيان اينكه نبايد فقط به فكر ساخت پروژه بود، ادامه داد: شهرداري فرهنگ و نمادهاي اسلامي را در معماري فراگير كند و ولايتمداري را در جامعه جاري سازد.

وي با اشاره سخنان مقام معظم رهبري در خصوص ايجاد قرارگاه هاي فرهنگي، گفت: هم اكنون به كمترين مساله اي كه در جامعه توجه نمي شود فرهنگ است در حالي كه دشمنان ايران در حال تهاجم فرهنگي هستند و ما از فرهنگ خود قافل شده ايم.

امير رضا يوسفيان هيئت مديره سازمان همياري هاي شهرداري شد

امير رضا يوسفيان شهردار همدان به عنوان هيئت مديره سازمان همياري هاي شهرداري انتخاب شد.

شهردار همدان با بيان اينكه تكاليف قانوني و اموال مردم در حوزه شهرداري است، گفت: در صورت هرگونه كج روي از سوي سهامداران در خواست دارم به صورت كتبي يا شفاهي به من متذكر شوند.

معاون عمراني استانداري همدان نيز در اين جلسه با بيان اينكه شهرداران جديد بايد دفترچه عوارض شهري تديون كنند، گفت: از افزايش بي رويه عوارض جلوگيري كنيد و شهرداري بايد در زمينه هاي ديگر نيز كسب درآمد داشته و محدود به عوارض نباشد.

خسرو سامري با بيان اينكه شهرداري ها با همكاري لازم دفترچه اي مناسب با بستر مردم و در حد برطرف كردن نياز هاي شهرداري تهيه كنيد، ادامه داد: شهرداري هايي كه مي خواهند بودجه عملياتي داشته باشند بايد به صورت پايلوت انتخاب شوند.

كد خبر: 2202997

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۷:۲۷

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن