تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821011888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشش قاتل بخاطر فرزندانش


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بخشش قاتل بخاطر فرزندانش
اولیای دم مردی که چهار سال قبل به قتل رسیده بود، اعلام کردند قاتل را به خاطر فرزندانش می‌بخشند و هیچ خواسته‌ای از او ندارند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از شرق، ماموران پلیس تهران روز 28 آبان سال 86 در جریان وقوع قتل در شرکتی در شمال تهران قرار گرفتند و وقتی به آنجا رفتند فهمیدند مدیرعامل 50‌ساله شرکت به نام یونس توسط یکی از کارمندانش به قتل رسیده است. ماموران ابتدا به تحقیق از کارمندان پرداختند. آنها گفتند یونس با همه رفتار خوبی داشت و همیشه از آنها حمایت می‌کرد اما یکی از مهندسان شرکت که جوانی 35‌ساله به نام تورج است از چندی قبل دچار مشکلاتی شده بود و در نهایت با ورود به دفتر مدیرعامل او را هدف ضربات چاقو قرار داد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات متهم به قتل را بازداشت کردند. تورج به کشتن رییسش اعتراف کرد و گفت: «من مشکلاتی داشتم و نمی‌توانستم به صورت مرتب در محل کارم حاضر شوم همین مساله مشکلاتی را در شرکت برایم به وجود آورده بود طوری که تصمیم گرفتند مرا اخراج کنند اما یونس وقتی موضوع را فهمید، گفت چون همسر و فرزند دارم اجازه می‌دهد به کارم ادامه دهم. او خودش ضامن من شد. بعد از آن سعی کردم مشکلاتم را حل کنم البته برای این کار به پول نیاز داشتم. یونس قول داد مبلغی را به من بدهد اما بعد از مدتی گفت نمی‌تواند این مبلغ را برایم فراهم کند این کار او باعث ناراحتی‌ام شد.»

متهم به قتل در ادامه گفت: «در چند روز آخر به‌شدت ناراحت بودم. روز حادثه در میدان ونک چاقویی را خریدم و وقتی به شرکت رسیدم به دفتر یونس رفتم و دوباره از او خواستم پول موردنیازم را بدهد اما او گفت نمی‌تواند چنین کاری کند در حالی‌که به‌شدت عصبانی شده بودم با چاقو به او حمله کردم و وی را کشتم.»

پرونده این جنایت بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و اولیای‌دم در جلسه رسیدگی به این قتل، اعلام کردند خواستار قصاص تورج هستند. متهم نیز در دادگاه دفاعیات خود را مطرح کرد و در نهایت به قصاص محکوم شد.

پرونده در ادامه در اختیار قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت و آنها نیز رای صادره را قانونی تشخیص دادند. به این ترتیب نام تورج در فهرست افراد اعدامی قرار گرفت. در این میان تلاش‌هایی برای جلب رضایت اولیای‌دم مقتول صورت گرفت و آنها در نهایت با مراجعه به دایره اجرای احکام دادسرای جنایی اعلام کردند به دلیل اینکه متهم فرزند دارد و آنها نمی‌خواهند بچه‌های او بی‌پدر شوند، بدون هیچ خواسته‌ای از قصاص گذشت می‌کنند و تورج را می‌بخشند. به این ترتیب مرد اعدامی بار دیگر به زندگی بازگشت.







1392/10/5





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن