تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803814230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه قبول شدگان آزمون استخدامي شركت صنايع مس مشغول به كار شده اند/ درآمد 4500 ميلياردي شركت مس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همه قبول شدگان آزمون استخدامي شركت صنايع مس مشغول به كار شده اند/ درآمد 4500 ميلياردي شركت مس
رفسنجان - خبرگزاري مهر: مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران گفت: همه قبول شدگاني كه در آزمون استخدامي سال گذشته شركت صنايع مس ايران شركت كرده اند اكنون مشغول به كار شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادعليزاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص وضعيت آزمون استخدامي شركت صنايع مس، اظهارداشت: به هر حال آزموني سال گذشته برگزار شده است و هزار و 200 تا هزار و 300 نفر از قبول شدگان اين آزمون استخدامي در بخشهاي مختلف اين شركت مشغول به كار شده اند.

وي افزود: عليرغم اينكه اين شركت با هفت هزار نفر نيرو 200 هزار تن مس توليد مي كرد و امروز 20 هزار نفر در شركت مشغول به كار هستند ولي كسي از شركت اخراج نشده است.

وضعيت طرحهاي توسعه مس

وي درباره راه اندازي معادن جديد مس در كشور گفت: معادن جديدي هنوز راه اندازي نشده و معادن جديد در حال باطله برداري و طراحي فني اقتصادي هستند و برخي از آنها طراحي آنها تمام شده است كه انشاالله از سال آينده برنامه اجراي كارخانجات را آغاز مي كنيم.

به گفته مرادعليزاه در استان كرمان معادن دره آلو و دره زار آماده بهره برداري بوده و شروع احداث كارخانجات خود را دارند و اميدواريم سال آينده مراحل اجرايي ساخت كارخانجات تغليظ آنها شروع شود.

وي درباره اينكه با راه اندازي اين معادن چقدر اشتغالزايي ايجاد مي شود، عنوان داشت: بر اساس طراحي كه كارخانه انجام مي دهد هنوز مسائل ريز آن بررسي نشده است و در مرحله بررسي فني و اقتصادي مشخص مي شود كه چقدر نيروي انساني لازم دارد.

مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران تصريح كرد: طرح توسعه صنايع مس در حال انجام است و بر اساس برنامه اي كه ارائه داده ايم در حال پيگيري آن هستيم.

خام فروشي به صنايع پائين دستي مس وابسته است

مرادعليزاده در پاسخ بخه پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه پورابراهيمي نماينده مردم كرمان در مجلس اخيرا در اظهاراتي گفته بود كه مس خام فروشي نوع دوم مي كند و فروش مس كاتد را كافي نمي دانستند نظرتان چيست؟ پاسخ داد: بحث خام فروشي يا غير خام فروشي مس در دنيا به صنايع پايين دستي آن بستگي دارد.

وي افزود: اگر كشور صنعتي شود و بخش خصوصي فعال شود و از محصولات ما استفاده كند مي تواند در بخش صنايع پايين دستي مس فعاليت كند و گرنه آن چيزي كه در بازار جهاني معامله مي شود كاتد و كنسانتره است كه خام نيست.

درآمد 4500 ميلياردي شركت مس

مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران ميزان درآمد سالانه صنايع مس را بين چهار هزار تا چهار هزار و 500 ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: از اين ميزان حدود سه هزار ميليارد تومان هزينه، بيش از 250 ميليارد تومان حقوق معدني و باقيمانده سود سهام، ماليات و ساير موارد است.

مرادعليزاده همچنين سهم استان كرمان و آذربايجان شرقي را از درآمد ساليانه شركت صنايع مس ايران به ترتيب 80 درصد و 20 درصد عنوان كرد.

وي ابراز داشت: شركت ملي صنايع مس ايران در حوزه فرهنگ، ورزش، توسعه استان و محلهايي كه كارخانجات و معادن در آن مكان قرار دارند در حال انجام است و ما هم نسبت به اين مسئله اهميت قائل هستيم.

وي همچنين درباره سوالي درباره تغييرات در اين شركت نيز گفت: صنعت مانند فرهنگ و سياست نيست و لازمه آن دانش فني است و از مديران با تجربه و با دانش فني استفاده مي كنيم.

كد خبر: 2202985

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۶:۵۳

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن