تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امكان شركت غايبان آزمون در تكميل ظرفيت آغاز تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ناپيوسته از يكشنبه هفته آينده


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: امكان شركت غايبان آزمون در تكميل ظرفيت آغاز تكميل ظرفيت آزمون كارشناسي ناپيوسته از يكشنبه هفته آينده
مشاور عالي سازمان سنجش از آغاز تكميل ظرفيت آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 92 از روز يكشنبه خبر داد.
حسين توكلي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري دانشجويان اظهار كرد: داوطلباني كه در آزمون ورودي دوره‌هاي كارداني به كارشناسي سال 92 ثبت‌نام كرده‌اند (اعم از اينكه در جلسه آزمون حاضر بوده يا نبوده‌اند) و همچنين داوطلباني كه در آزمون ثبت‌نام كرده‌اند مي‌توانند بر اساس اطلاعيه تكميل ظرفيت براي بهمن ماه سال 92 در برخي از كدرشته‌ محل‌ها و دانشگاه و موسسات عالي بر اساس نمره آزمون و از بين شركت‌كنندگان در آزمون و براي بعضي ديگر از كدرشته‌هاي تحصيلي موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و دولتي كه پذيرش كه در كدرشته‌هاي مذكور منحصرا بر اساس سوابق تحصيلي(معدل مقطع كارداني) صورت خواهد گرفت، ثبت‌نام و انتخاب رشته كنند.
وي افزود: كليه متقاضيان مي‌توانند بر اساس شرايط مندرج در اطلاعيه از روز يكشنبه 8 دي ماه لغايت پنجشنبه 12 دي ماه به سايت اينترنتي سازمان سنجش كشور به نشاني sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته اقدام كنند.
وي گفت: شرايط و ضوابط پذيرش در كد رشته‌هاي مورد پذيرش در اين آزمون طي اطلاعيه‌اي امروز (چهارشنبه 4 دي) بر روي سايت سازمان سنجش قرار مي‌گيرد.
مشاور عالي سازمان سنجش خاطرنشان كرد: داوطلبان بايد توجه داشته باشند كه در برخي از كدرشته محل‌هاي انتخابي آزمون در اين مرحله پذيرش صورت نخواهد گرفت لذا داوطلبان لازم است پس از اطلاع از رشته‌هايي كه پذيرش در آن صورت مي‌گيرد نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت‌نام اقدام كنند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن