تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پس از قبول سرمربيگري كويتآزمون: مي‌خواهم كارهايي انجام دهم كه به يادگار بماند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پس از قبول سرمربيگري كويتآزمون: مي‌خواهم كارهايي انجام دهم كه به يادگار بماند
سرمربي سابق تيم ملي زير 14 سال دختران ايران مي‌گويد با قبول پيشنهاد سرمربيگري كويت مي‌خواهد كارهايي انجام دهد كه به يادگار بماند.


مريم آزمون در گفت‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره قبول سرمربيگري تيم‌هاي ملي فوتبال و فوتسال بانوان كويت گفت: شب گذشته با آنها صحبت كردم. قرار است ويزا و قرارداد نهايي بيايد و من هم از سال 2014 كارم را در اين كشور آغاز كنم.

وي درباره چگونگي پيشنهاد مربيگري‌اش از فدراسيون كويت، اظهار داشت: يك دوره كلاس مربيگري به مدت 8 روز در كويت برگزار شد و آنها هم براي اولين بار يك مربي محجبه مي‌ديدند. با توجه به اينكه حجاب براي بانوان مسلمان اين كشور اهميت دارد با من صحبت كردند كه در ايران فعاليتم به چه صورت است.

آزمون ادامه داد: پرونده و رزومه كاري من را ديدند. البته كويت يك مربي خارجي مرد داشت كه از او راضي نبودند. به من گفتند اگر به شما پيشنهاد سرمربيگري كنيم قبول مي‌كنيد، كه من هم گفتم بايد شرايط را ببينم. فدراسيون فوتبال كويت گفت مي‌خواهد من از سال 2014 كارم را در اين كشور شروع كنم. من هم با شجاعي، نايب‌رئيس بانوان صحبت كردم و او هم گفت اين پيشنهاد براي حفظ ارتباط بين دو كشور خوب است.

سرمربي سابق فوتبال زير 14 سال دختران ايران با بيان اينكه براي اولين بار است در اين رشته يك مربي هدايت كشور ديگري را برعهده مي‌گيرد، عنوان كرد: هر شرايطي كه خواسته‌ام اين كشور برايم مهيا كرده است. قرارداد هم يكساله بستم، البته آنها تمايل داشتند مدت قرارداد بيشتر باشد كه من همان يك سال را امضا كردم. دوست دارم كارهايي در اين كشور انجام دهم كه به يادگار بماند. فكر مي‌كنم بايد از پايه كارم را شروع كنم. تا جايي كه مي‌دانم آنها يك تيم بيشتر ندارند.

وي درباره رويارويي با مربيان ايراني در مسابقات فوتسال غرب آسيا كه در كويت برگزار مي‌شود، گفت: كويت ميزبان مسابقات غرب آسيا است كه شهريورماه برگزار مي‌شود. البته كويت رنكينگ پاييني دارد.

انتهاي پيام/د

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن