تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819203112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علي كريمي: اميدوارم سر پيراهن مسي دعوا نشود!/ هر كاري را براي حضور در برزيل انجام نمي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علي كريمي: اميدوارم سر پيراهن مسي دعوا نشود!/ هر كاري را براي حضور در برزيل انجام نمي‌دهم
علي كريمي مي‌گويد اميدوار است در جام جهاني براي عوض كردن پيراهن با مسي در بين بازيكنان ايران در بازي با آرژانتين دعوايي رخ ندهد!

بازيكن تيم تراكتورسازي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) درباره صحنه پنالتي ديدار اين تيم مقابل ذوب آهن كه با نتيجه مساوي 2 بر 2 به پايان رسيد، اظهار كرد: هر كارشناسي نظر خود را مي گويد ولي به نظر من پنالتي بود كه داور اعلام كرد و در نهايت بر عهده كارشناسان مي گذاريم كه اين بار نيز نظر خود را اعلام كنند.

وي درباره اينكه به عنوان يكي از بزرگان فوتبال ايران، گروه بندي تيم ملي ايران را در جام جهاني چگونه مي بيند، بيان كرد: من كوچك همه فوتباليست‌ها هستم ولي همين كه همه نظر دادند من نيز نظر مي‌دهم كه بايد صبر كنيم تا به بازي‌هاي جام جهاني برويم و ببينيم گروه‌مان سخت است يا راحت.

كريمي افزود: يكي مي گويد گروهمان در جام جهاني آسان است و ديگري مي گويد سخت است اما به نظر من از اين موضوع‌ها چيزي گيرمان نمي‌آيد و بايد منتظر باشيم تا جام جهاني فرا برسد و وارد بازي‌ها بشويم و ببينيم چه تيمي چند مرده حلاج است.

كريمي درباره اينكه آيا نيم نگاهي به برزيل دارد يا خير، گفت: من نيزهمانند بقيه بازيكنان هستم و تفاوتي با ساير بازيكنان ندارم ولي هر كاري نمي‌كنم كه به جام جهاني بروم. حضور من در جام جهاني بستگي به درخشش، خوب بازي كردن و مثمر ثمر بودنم براي تيمم در زمين فوتبال دارد.

بازيكن تيم تراكتورسازي ادامه داد: تا جايي كه مي‌دانيم بايد اين موضوعي كه گفتم در دعوت شدن به تيم ملي و حضور در جام جهاني (مهم) باشد. اگر چيز ديگري در دعوت به تيم ملي نقش داشته باشد، از من اين كارها بر نمي آيد.

كريمي درباره اينكه آيا هستند كساني كه كارهاي ديگري مي‌كنند تا به تيم ملي برسند؟ بيان كرد: من كاري به اين موضوع ندارم ولي يكسري از الان در مورد بازي‌هاي جام جهاني صحبت مي‌كنند. اميدوارم در جام جهاني براي عوض كردن پيراهن با مسي در بين بازيكنان خودمان در بازي با آرژانتين دعوايي رخ ندهد!

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن