تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803032088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي كردستان:پيشرفت‌هاي صورت گرفته كردستان از بركات سفر رهبر انقلاب به اين استان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي كردستان:پيشرفت‌هاي صورت گرفته كردستان از بركات سفر رهبر انقلاب به اين استان است
دبير جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي كردستان گفت: پيشرفت‌هاي صورت گرفته در استان از بركات سفر رهبر انقلاب به كردستان است، كه مي‌طلبد در اين راستا اطلاع‌رساني مناسبي انجام شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، عباس حسين‌پناهي بعد از ظهر امروز در ديدار اعضاي جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي با نماينده ولي فقيه در استان كردستان با بيان اينكه مردم ايران در 9 دي سال 88 بار ديگر با آرمان‌هاي نظام و انقلاب تجديد بيعت كردند، اظهار داشت: ما هم در راستاي اين تجديد ميثاق، توجه به بيانات نماينده ولي فقيه در اين باره را در دستور كار قرار داديم.

وي با تأكيد بر اينكه اعضاي اين جمعيت آماده جانفشاني در راه اسلام و انقلاب هستند، ادامه داد: اگرچه در ابتدا تمايل به انتخاب استاندار بومي داشتيم اما به اين نكته هم اشاره مي‌كرديم كه كردستان محل آزمون و خطا نيست.

دبيركل جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي كردستان تصريح كرد: اولويت ما استفاده از نيروي فعال و باتجربه بود و خوشبختانه در اين زمينه انتخاب خوبي صورت گرفته كه سوابق زاهدي استاندار جديد كردستان مؤيد اين امر است.

حسين‌پناهي با بيان اينكه پيشرفت‌هاي صورت گرفته در استان از بركات سفر رهبر انقلاب به كردستان است، گفت: در خصوص دستاوردهاي اين سفر بايد اطلاع‌رساني مناسبي انجام شود.

وي ابراز اميدواري كرد با اتخاذ تدابير لازم زمينه حضور پرشور و مشاركت حداكثري مردم در راهپيمايي نهم دي فراهم شود.

يكي از اعضاي جمعيت نيروهاي انقلابي اسلامي استان كردستان هم در اين ديدار گفت: شخصيت اعتدال‌گراي نماينده ولي فقيه در استان كردستان موجب تأثيرگذاري مناسبي در جامعه شده است.

جلال رحيمي وي با تأكيد بر اينكه وحدت در استان كردستان بيش از هر نقطه ديگري ضرورت دارد گفت: نماينده ولي فقيه در استان به خوبي منادي اين قضيه بوده است.

عضو جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي كردستان تصريح كرد: ما در وهله نخست مسلمان هستيم و پس از آن بايد به ايراني بودن و كرد بودن خود توجه كنيم اما اين موضوع و اولويت‌بندي در گذشته دچار جابجايي شد.

رحيمي اظهار كرد: به عنوان نمونه اگر فرمانداري دغدغه مسائل اعتقادي را نداشته باشد موجب بروز اين مسائل خواهد شد و عده‌اي هم در قضيه جابجايي‌ها موج‌سواري كردند.

وي با قدرداني از رويه نماينده ولي فقيه در كردستان پيرامون انتخاب استاندار اين استان، آن را مدبرانه و عاقلانه دانست و گفت: ايشان گفتند بايد ابتدا توان افراد و سپس بومي بودن مد نظر قرار بگيرد.

عضو جمعيت نيروهاي انقلاب اسلامي كردستان در پايان خاطرنشان كرد: البته اگر فرد بومي از توان بيشتري هم برخوردار باشد مزيت بسيار بزرگي است اما در شرايطي كه نيروي غيربومي تواناتر است بايد به وي اعتماد كرد.

انتهاي پيام/79012/ذ30

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن