تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804745745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتبال پاك‌تر از ديگر صنوف است/ كشوي سحرآميز ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فوتبال پاك‌تر از ديگر صنوف است/ كشوي سحرآميز ندارم
بوشهر - خبرگزاري مهر: دبيركل فدراسيون فوتبال ايران با اشاره به نظارت جدي بر فعاليتهاي تيمهاي فوتبال گفت: اعتقاد داريم كه فوتبال پاك‌تر از ديگر صنوف است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدي محمدنبي ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مشكلات بودجه‌اي از مهمترين مشكلات فوتبال ما است كه مسئولان وزارت ورزش بايد رايزني‌هاي لازم را در اين راستا داشته باشند.

وي بر لزوم ساماندهي ورزشگاه‌هايي كه مسابقات ليگ برتر در آنها برگزار مي‌شود تاكيد كرد و افزود: در استان بوشهر نيز استاندار بوشهر با تخصيص اعتبارات مورد نياز مي‌تواند كمك‌هاي شاياني داشته باشد.

دبيركل فدراسيون فوتبال ايران خواستار همراهي مسئولان استان بوشهر براي توسعه فوتبال در اين استان و همچنين بهبود وضعيت زيرساخت‌هاي ورزشي شد و بيان داشت: اميدواريم با همراهي و تعامل همه مسئولان با مجموعه فوتبال، شاهد رشد اين ورزش در استان باشيم.

مشكل دهنوي حل شد/ كشوي سحرآميز نداريم

وي در پاسخ به سوالي در مورد كشوي سحرآميز نبي و همچنين اعتراض باشگاه پرسپوليس در مورد دهنوي، خاطرنشان ساخت: اصطلاح كشوي سحرآميز اصلاح نادرست و نامناسبي است كه بايد از پرداختن به ان پرهيز كنيم.

نبي در مورد قاسم دهنوي نيز گفت: فدراسيون فوتبال نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس نوشته بود كه بايد بدهي دهنوي به سپاهان پرداخت شود و در غير اين صورت تعليق خواهد شد كه سازمان ليگ نيز از محل مطالبات پرسپوليس، بدهي‌هاي اين تيم به سپاهان را پرداخت كرد.

وي ادامه داد: چون باشگاه پرسپوليس روند اداري اين كار را كه همان نامه‌نگاري و اعلام پرداخت بدهي به فدراسيون بود را انجام نداد و كميته انضباطي محروميت اين بازيكن را اعلام كرد و پس از اعتراض مسئولان باشگاه پرسپوليس مبني بر تسويه شدن اين بدهي و با تائيد سازمان ليگ، مشكل محروميت دهنوي حل شد و اين بازيكن مي‌تواند تيمش را در بازي بعد همراهي كند.

كارگزاران فوتبال بايد ثبت نام كنند و امتحان بدهند

دبيركل فدراسيون فوتبال در ارتباط با سوال يكي از خبرنگاران در مورد حواشي اخير فوتبال، بيان داشت: فوتبال داراي حساسيت بسيار زيادي است و همين اهميت و حساسيت باعث مي‌شود تا چنين موضوعاتي مطرح شود.

وي با بيان اينكه به اعتقاد من فوتبال از ديگر صنوف پاك‌تر است، تصريح كرد: افرادي كه مي‌خواهند به عنوان كارگزار فوتبال در مديريت برنامه‌ها و نقل و انتقال بازيكنان فعاليت كنند، بايد ثبت‌نام كنند و قبول شوند تا مجوز فعاليت بگيرند.

محمدنبي در ارتباط با سوالي در مورد چگونگي انتخاب بازيكنان تيم ملي توسط سرمربي تيم ملي گفت: كيروش به بازيكنان باتجربه كافي در تيم ملي اعتقاد زيادي دارد و به اعتقاد وي، نبايد در جام جهاني به بازيكنان جديد را امتحان كنيم ولي دست وي براي انتخاب هر بازيكني باز است.

فدراسيون فوتبال سالانه هفت‌هزار مسابقه برگزار مي‌كند

وي در مورد يك سوال در مورد داوري در مسابقات فوتبال نيز اضافه كرد: فدراسيون فوتبال سالانه هفت‌هزار مسابقه برگزار مي‌كند و بايد براي اين مسابقات چيدمان داوري داشته باشد كه كار سختي است.

دبيركل فدراسيون فوتبال در ادامه به هزينه‌هاي اعزام داور و كمك‌داور به نقاط مختلف براي داوري اين مسابقات اشاره كرد و افزود: اعزام ناظر نيز به نفع فوتبال ما است و نتايج بهتري براي ما خواهد داشت.

كد خبر: 2202972

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۶:۲۳

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن