تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802729181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دائمي شدن طرح زوج و فرد منوط به تصويب شوراي عالي ترافيك فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران عنوان كرد:


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: دائمي شدن طرح زوج و فرد منوط به تصويب شوراي عالي ترافيك فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران عنوان كرد:
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه اگر وي‌چت داراي ويژگي هاي خوبي است، نبايد كل سرويس را از دسترس خارج كرد، گفت: كارگروه نوسازي مصاديق مجرمانه و نوسازي فيلترينگ با روش هاي نوين به پيشنهاد ناجا، نسبت به شناسايي مضرات برنامه‌ها اقدام كرده تا تنها بخش‌هاي مضر اين برنامه ها حذف ‌شوند.


به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار احمدي مقدم در حاشيه دهمين جشنواره نظم و امنيت عمومي در جمع خبرنگاران در خصوص شايعات اجراي دائمي طرح زوج و فرد تا آخر سال جاري، گفت: ما مخالف اقدامات محدود كننده هستيم و ستاد اضطرار آلودگي هوا نيز نمي تواند براي مواقع غيراضطرار دستورالعملي داشته باشد و اگر بنا به دائمي شدن اين طرح باشد بايد به تصويب شوراي عالي ترافيك برسد.

وي با بيان اينكه بايد به فكر روش هاي ديگري به جاي اينگونه درمان هاي مقطعي، باشيم، افزود: طرح زوج و فرد مشكلات زيادي را براي مردم به وجود مي آورد و دائمي بودن آن سبب مي شود كه مردم به خريدن دو خودرو با پلاك هاي متفاوت، روي آورند.

سردار احمدي مقدم با اشاره به اينكه براي حل معضل آلودگي هوا روش هاي بهتري نيز وجود دارد، اظهار كرد: امسال شاهد كاهش 80 درصدي خروج خودروهاي فرسوده از ناوگان حمل و نقل بوده ايم كه اين مسئله نشان مي دهد اگر 500 هزار خودروي فرسوده از رده خارج شوند از اجراي طرح زوج و فرد بيشتر مي تواند موثر باشد.

اين مقام ارشد انتظامي با تاكيد بر اينكه ارتقا كيفيت خودروها، سوخت و افزايش سرعت خروج خودروهاي فرسوده از ناوگان، ظرف يكي دو سال آينده، ما را بهتر به اهداف خود در زمينه كاهش آلودگي هوا مي رساند، خاطرنشان كرد: طرح زوج و فرد 15 سال پيش اجرايي شد و اين در حالي بود كه تعداد خودرو در آن زمان يك سوم حال حاضر بودند و اين نشان مي دهد كه اين روش چاره ساز نيست، اما در هر صورت نيروي انتظامي مجري قانون است و در مواقع بحران اجراي آن را تاييد مي كنيم.

سردار احمدي مقدم همچنين در مورد شماره گذاري اسكانيا، گفت: زماني براي رفع عيوب اين خودرو تعيين شده است، در صورت عدم رفع ما آن را شماره گذاري نمي كنيم و من توصيه مي كنم خودروسازان به جاي مقاومت و تكذيب عيب خودرو، آن را قبول كنند، چرا كه در گذشته آتش سوزي و عيب پژو نيز تكذيب مي شد اما نهايتا آنرا قبول كردند.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي موافق به مخاطره انداختن توليد و بيكاري كارگران نيست، افزود: خودروي اسكانيا دومين خودرويي است كه ميزان تلفات جاده اي آن دو برابر است.

سردار احمدي مقدم همچنين در مورد فيلتر شدن نرم افزار وي چت نيز اذعان داشت: شوراي عالي فضاي مجازي سه شنبه در حضور رئيس جمهور تشكيل جلسه داد و در اين جلسه به پيشنهاد نيروي انتظامي و حمايت وزير ارتباطات مقرر شد كارگروهي در رابطه با نوسازي مصاديق مجرمانه و نوسازي فيلترينگ با روش هاي نوين ايجاد شود.

وي با بيان اينكه اگر وي چت داراي ويژگي هاي خوبي است، نبايد كل سرويس را از دسترس خارج كرد، گفت: اين كارگروه نسبت به شناسايي مضرات برنامه ها اقدام كرده و تنها بخش هاي مضر حذف مي شوند.

سردار احمدي مقدم افزود: در سال آينده، در پست هايي كه دوربين مي تواند جايگزين افراد شود، اين پست ها حذف مي شوند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه نيروي انتظامي سال آينده بطور جدي در بحث پژوهش وارد مي شود، افزود: ناجا از روش هاي علمي كه موجب كاهش نيروي انساني در پست هاي مي شود استقبال مي كند.

سردار احمدي مقدم با اشاره به حماسه 9 دي، گفت: در 9 دي 88 مردم عملا به فتنه پايان دادند، افرادي بودند كه برچسبي زدند و نتوانستند آنرا اثبات كنند اما با لجاجت از هر ابزاري براي ايجاد شكاف استفاده كردند كه اين مسئله گناه نابخشودني بود و مردم نهايتا در نهم دي با بصيرت خود مهر ابطالي بر اقدامات اين افراد زدند.

وي همچنين در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اعدام چند ايراني در مالزي به جرم حمل مواد مخدر، اظهار كرد: اين موارد عمدتا مربوط به گذشته است و در حال حاضر كشف مواد مخدر از ايرانيان در خارج از كشور به شدت كاهش يافته است.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه اگر اين افراد در كشور خودمان نيز دستگير مي شدند، شامل مجازات مي شدند، افزود: ما خواستار اين هستيم كه اين مجرمان در كشور خود، مجازات شوند.

وي با بيان اينكه وكلاي اين مجرمان به آنها ياد داده اند كه خود را فريب خورده معرفي كنند، اذعان داشت: البته در دو سال اخير روند دستگيري ها كاهش يافته اما افراد نبايد در قبال دريافت وجه، ريسك كرده و بدون اطلاع و توجه از مجازات و نوع ماده نسبت به انتقال آن اقدام كنند چرا كه هر فردي در قبال عملكردش مسئول است و بايد مراقب اعمال خود باشد.

سردار احمدي مقدم تاكيد كرد: در حال حاضر ميزان دستگيري ايرانيان در اين نوع جرم كاهش چشمگيري يافته است.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به پخش مصاحبه اش از برنامه مناظره كه مربوط به قبل از اصلاح قانون مواد مخدر بود، اظهار كرد: در گذشته ما دوگانگي قانون داشتيم به گونه اي كه با اصلاح قانون و كنترل تشديد در فرودگاه و گمرك كشور انتقال مواد مخدر توسط ايرانيان به شدت كاهش يافت و در حال حاضر نيز تعداد پرونده هاي جديد بسيار اندك است.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن