تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803581864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من جرثومه فساد نيستم، من قهرمانم يواشكي روزنامه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: من جرثومه فساد نيستم، من قهرمانم يواشكي روزنامه ها
شما هر روز چقدر بابت خريد روزنامه پول مي پردازيد؟ چند تا روزنامه را مي توانيد بخريد؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت مي كنيد، بخوانيد؟ بيشتر مشتري كدام روزنامه هستيد؟ اگر از شما بپرسند آيا دلتان مي خواهد بدانيد روزنامه هاي ديگر چه نوشته اند احتمالا سرتكان مي دهيد و مي گوييد « كاشكي ممكن بود ...» ما از آرزوهاي شما خبر داريم و به همين علت مي خواهيم به جاي تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسي كنيم و جالب ترين خبرهاي شان را براي تان دستچين كنيم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « يواشكي روزنامه ها» بنويسيم.


كيهان: بازهم تقصير كيهان بود!

روزنامه كيهان نوشت: آكادمي تلويزيون همجنس گرايان به دليل افتضاحات اخلاقي بطور موقت تعطيل شد. آكادمي موسيقي تلويزيون بهايي «من و تو» كه هر ساله در قالب مسابقه خوانندگي برگزار مي شد، براي در امان ماندن از نقد مخاطبان و به فراموشي سپردن افتضاحات اخلاقي در آن، امسال برگزار نمي شود.

در سال هاي گذشته، افرادي به عنوان خواننده برگزيده از سوي بينندگان معرفي شدند كه بعدها زمزمه تباني آن افراد با عوامل تلويزيون من و تو شنيده شد.

سال گذشته تجاوز «تيام بصير» از عوامل من و تو به يكي از دختران برگزيده سال و خودكشي اين خواننده، موضوعي بود كه پريسا سحرخيز - مجري جدا شده از من و تو- اقدام به افشاي آن كرد و يك رسوايي بزرگ براي من و تو به ارمغان آورد.

هرچند بعد از افشاي اين عمل قبيح دختري كه بعدها خودكشي كرد، با تهديد و تطميع باند من و تو در روبروي دوربين قرار گرفت و اصل ماجرا را به صورت تصنعي تكذيب كرد! اما تجاوز رها اعتمادي [اعتماد] گرداننده اصلي برنامه آكادمي و يكي از تصميم گيران من و تو، به پسربچه 11ساله و دستگيري وي به جرم قاچاق مواد مخدر افتضاح ديگر آكادمي بود.

اعتمادي از عوامل ميداني فتنه 88 بود كه يك بهايي دوآتشه حساب مي شود. پدر وي حسن اعتماد دبير اتاق خبر «من و تو»ست و برادر اعتماد نيز، آشپز دربار پهلوي بوده است.

آكادمي موسيقي تلويزيون من و تو، به دامي براي دختران علاقه مند به موسيقي در خارج از كشور تبديل شده بود. دامي كه باني آن كيوان و مرجان عباسي، صاحبان من و تو و از گردانندگان باند قاچاق دختران به كانادا و آمريكاست.

گفتني است تلويزيون بهايي «من وتو» افشاگري كيهان را عامل اعتراض به آكادمي همجنس بازان اعلام كرده است!

تقصير پروتكل بود!

كيهان آورده است: رئيس هيات اعزامي پارلماني اروپا به ايران كه پيش از اين اختلاف فرهنگي را عامل رفتار بي ادبانه خود با هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت عنوان كرده بود، اين بار در مصاحبه اختصاصي با بي بي سي، خبر نداشتن از پروتكل را بهانه اين كار معرفي كرد!
كرونبرگ در پاسخ به سؤالي در مورد ماجراي مربوط به ديدار او و همراهانش با هاشمي رفسنجاني، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، گفت كه ماجرا به بي اطلاعي او از پروتكل بازمي گردد.
او مدعي شد كه موضوع «هيچ ارتباطي با بي احترامي نداشت. ميزبان به ما گفت بنشينيم و من از رسم بلند شدن اصلاً خبر نداشتم.»

رئيس هيات اعزامي پارلماني اروپا به ايران در ديدار با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، هنگام ورود وي از جاي خود برنخاست كه اين اقدام با واكنش گسترده اي در رسانه ها و فضاي مجازي مواجه شد.
همچنين در حالي كه هنوز مرجع صدور مجوز و لابي هاي پشت پرده براي ديدار اين هيات با دو فتنه گر در سفارت يونان مشخص نشده است، كرونبرگ در اين مصاحبه اعلام كرد قصد داشته با سران فتنه نيز ملاقات كند كه اجازه اين ملاقات صادر نشده است.

مژدگانا كه گربه عابد شد!

كيهان نوشت: يكي از وكلاي پرونده فساد بزرگ بانكي در گفت وگويي با يك خبرگزاري تهديد كرده است كه اجراي حكم اعدام محكومين پرونده فساد سه هزار ميليارد توماني خصوصا مجرم اصلي (مه آفريد امير خسروي) تبعات و توالي بسياري در پي خواهد داشت. اين وكيل مدافع بر كرسي قضاوت نشسته و ادعا كرده مبناي حكم شرعي درباره افساد في الارض براي 4 مفسد اقتصادي متزلزل است!

اين آقاي وكيل بدون آنكه به جرايم و فساد گسترده اين مفسدان اقتصادي در پرونده فساد بزرگ مالي اشاره كند به اين به اصطلاح دليل روي آورده است كه چون در اين پرونده دماء 4 نفر مسلمان مطرح است، اجراي چنين حكمي محل تامل است.

وكيل مه آفريد عامل اصلي فساد بزرگ بانكي در پايان نتيجه گرفته است: تصور نمي كنم با توجه به شرايط بين المللي كسي موافق اعدام اين 4 نفر آن هم به اتهام هاي اقتصادي باشد؛ خصوصا اينكه مه آفريد با رد اتهام اخلال در نظام اقتصادي بابت پرداخت رشوه اعلام ندامت و توبه كرده است.

استدلال عجيب اين آقاي وكيل در دفاع از موكلي كه جرمش اخلال در نظم اقتصادي است و ميلياردها تومان به بيت المال مسلمين ضربه زده است در حالي است كه اخلال وي در نظام اقتصادي بسيار خانواده ها را به عزا نشانده و نه فقط حيثيت و آبروي بسياري از آبروداران بلكه سلامت سيستم اقتصادي كشور را بر زمين ريخته است و جنايات ديگري كه فهرست آن هم به درازا مي كشد.

سوال اين است كه موضوع «شرايط بين المللي» در كجاي متون و نصوص قانوني آمده است كه آقايان با ژست وكيل و حقوقدان به آن استناد مي كنند؟!

همچنين يادآور مي شود؛ حجت الاسلام والمسلمين اژه اي دادستان كل كشور در نشستي خبري در جمع خبرنگاران درباره وكلاي پرونده فساد سه هزار ميليارد توماني گفته بود: در اين پرونده برخي از وكلا قراردادهاي كلاني منعقد كرده اند كه در يك مورد وكيلي قرارداد 10 ميلياردي با موكل و خانواده موكل منعقد كرده كه براساس قانون بايد برگه وكالت و قرارداد را به دادگاه ارائه مي داد، اما در برگه قرارداد نوشته شده بود، يك ميليارد تومان. وكيل ديگري اعلام كرده است من به صورت مجاني وكالت متهم را به عهده مي گيرم ولي بعدا خبر رسيد كه پول گرفته است كه تمامي اين موارد قابل پيگيري است.

اين نكته نيز گفتني است كه توبه يك جنايتكار به رابطه او با خداي متعال مربوط است و نه تنها در قوانين اسلامي بلكه در هيچ يك از نظام هاي حقوقي دنيا، توبه جنايتكار مانع از مجازات وي نخواهد بود. و البته از وكيلي كه در يك قلم مبلغ 10 ميليارد تومان حق وكالت گرفته است، اينگونه مزخرفات دور از انتظار نيست و به قول حجت الاسلام اژه اي، اقدام وي نيز قابل پيگيري قضايي است و انتظار آن است كه دستگاه قضايي كشور در پيگيري جرايم وي كوتاهي نكند.

فايننشال تايمز: اصلاح طلبان نيازمند كمك غرب هستند!

كيهان در پايان آورده است: يك روزنامه انگليسي در يكي از تازه ترين يادداشت هاي خود بر رابطه تنگاتنگ مدعيان اصلاحات با مقامات كشورهاي بيگانه تاكيد مي كند.

فايننشال تايمز مي نويسد: «چيزي كه اصلاح طلبان به خوبي متوجه شده اند اين است كه ادامه حيات و بقايشان وابسته به سياست خارجي دولت جديد در رابطه با قدرت هاي غربي است. يعني به عبارتي ايالات متحده ناجي آنها خواهد بود! آنها مي دانند حل مسئله هسته اي در دولت فعلي، [چون ادامه سياست خارجي اصلاحات است] باعث حيات دوباره و قدرت گرفتن آنها خواهد شد.»
در يادداشت اين روزنامه انگليسي علت شكست اصلاح طلبان به صراحت عنوان مي شود: «اگر مذاكرات هسته اي كه طي آنها ايران كليه فعاليت هاي خود را تعليق كرده بود با شكست مواجه نمي شد [به اين معني كه ايران به ذلت و خواري مقابل غرب ادامه مي داد] اصلاحات هنوز هم يك جريان پويا و زنده بود.»

به گزارش پايگاه خبري 598، فايننشال تايمز تاكيد مي كند كه اصلاح طلبان در ايران نياز به حمايت غرب براي ايجاد تغييرات دركشورشان دارند.

جام جم: وزيران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران

روزنامه جام جم نوشت: پس از آن كه تهران در اين هفته ميزبان وزير خارجه ايتاليا بود، خبرگزاري ايرنا به نقل از يك منبع مطلع نوشت: رادوسلاو سيكورسكي، وزير امور خارجه لهستان و كارل بيلدت، وزير امور خارجه سوئد طي دو ماه آينده به تهران سفر مي كنند.پيش از اين، محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان از سفر تعداد بيشتري از وزيران امور خارجه كشورهاي اروپايي به تهران خبر داده بود.

سفر استراو به ايران در نيمه دوم دي

جام جم آورده است: عباسعلي منصوري آراني، رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و انگليس، درباره زمان سفر هيات پارلماني انگليس به سرپرستي جك استراو وزير خارجه پيشين اين كشور به تهران گفت: سه شنبه (سوم دي) با رايزني هاي كه با محمدحسن حبيب الله زاده كاردار غيرمقيم ايران در انگليس داشتم، قرار بر اين شد تا هيات پارلماني انگليس به سرپرستي جك استراو نيمه دوم دي ماه به تهران سفر كند.به گزارش خانه ملت، نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در مجلس افزود: هيات پارلماني انگليس در سفر به تهران با علي لاريجاني رئيس مجلس، علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، اعضاي گروه دوستي پارلماني ايران و انگليس و برخي مقامات سياسي كشور ديدار مي كند.

واكنش بابك زنجاني به نامه اخير 12 نماينده

جام جم در پايان نوشت: پس از آن كه 12 نفر از نمايندگان اصولگراي شاخص مجلس در نامه اي سرگشاده به سران قوا خواستار پيگرد بابك زنجاني شدند، اين ميلياردر پرحاشيه ديروز در صفحه شخصي خود در فيسبوك نوشت: امروز تلاش هاي من آزاردهنده شده، ولي چون يك بار من را نديده ايد و حتي نمي دانيد چه كرده ام قضاوت سالمي نكرديد؛ با عرض معذرت حتي شما نمي دانيد من بابت اين زحماتي كه كشيده ام آيا پرونده قضايي دارم يا خير و دست به دامان دستگاه ها شده ايد، در صورتي كه اگر يك بار از خودم مي خواستيد با كمال ميل و افتخار با مدرك و دليل نشان مي دادم جرثومه نيستم و يك قهرمان بودم.

وي افزوده است: آن قدر دستگاه هاي نظارتي در كشور فعالند كه بعيد است كسي در اين حجم كاري فساد كند و همه نگاه كنند. در بخش ديگري از يادداشت زنجاني آمده است: در هر صورت من كار كرده ام، شايد اشتباهي در كار من ديده شود، ولي حتما خطا نكرده ام و كسي با اين حجم كار احتمال اشتباهش هست، ولي يادآور مي شوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته ام و براي خدمت به كشور كار كرده ام و چيزي براي از دست دادن ندارم.

تهران امروز: تصميم اصلاح طلبان براي راه اندازي 50 سايت خبري

روزنامه تهران امروز نوشت: در روزهاي گذشته و با افزايش مخالفت ها با انتشار روزنامه هاي اصلاح طلب، برخي اخبار از افزايش تمايل اصلاح طلبان براي حضور در فضاي مجازي حكايت دارد. به گزارش هشت صبح، برخي اخبار از تلاش برخي مديران رسانه اي اصلاح طلب براي راه اندازي 50 سايت خبري در ماه هاي آينده حكايت دارد. بنابراين گزارش تلاش مي شود بودجه اين سايت ها از طريق تماس با افراد تاثير گذار اين جبهه و برخي مقامات دولتي متمايل به اصلاح طلبان تامين شود. راه اندازي اين سايت هاي خبري با هدف هجمه به اصولگرايان از سويي و جهت دهي به افكار عمومي در كوتاه مدت براي انتخابات مجلس و براي بلند مدت در انتخابات رياست جمهوري بعدي است. طيف رسانه اي اصلاح طلبان معتقدند فضاي سايبري و سايت هاي پرمخاطب كشور در اختيار اصولگرايان است و اميدوارند با راه اندازي اين سايت ها بتوانند خلأ حضور خود در اين فضا را جبران كنند.

من جرثومه فساد نيستم، من قهرمانم

تهران امروز آورده است: به دنبال ارسال نامه اي از سوي 12 نفر از نمايندگان شناخته شده مجلس خطاب به سران قوا براي پيگيري پرونده بابك زنجاني وي در صفحه شخصي خود در يكي از شبكه هاي اجتماعي به اين موضوع واكنش نشان داد زنجاني در واكنش به اين موضوع طي يك نامه سرگشاده خطاب به 12 نفر از نمايندگان مدعي شد تمام زندگي، ابرو و زحماتش را براي ابادي كشور و خط ولايت بكار برده است. زنجاني از اينكه نمايندگان وي را «جرثومه فساد» خواندند ابراز گلايه كرد و نوشت: «شرمنده شما هستم كه باعث شدم با قصاص قبل از جنايت اخرتتان را به دنيايتان بفروشيد» زنجاني در بخش ديگر از اين نامه اتهامات نمايندگان را رد كرد و نوشت«من هيچ حرفي براي جرم هايي كه زديد ندارم چون سابقه شما برادران آنقدر زياد و مقدس است كه اجازه هيچ پاسخي را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غيب شما از هر محكمه اي بالاتراست.»

جالب آنكه زنجاني در اظهاراتي عجيب مدعي شده نتيجه راه او و نمايندگاني كه عليه اش نامه نوشتند به خط ولايت مي رسد. وي در اين رابطه مي نويسد« در زمان جنگ كه من و امثال من در پناهگاها استراحت مي كرديم شما عزيزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بيگانگان از جانتان گذشتيد و ايستاديد ايا واقعا تمام كارهاي شما عزيزان بدون اشتباه بوده؟ آيا در زمان مشكل كسي بود به شما جورثومه فساد خطاب كند؟ و دست به دامان قواي سه گانه شود؟ خير نبود چون نتيجه راه من و شما در انتها به خط ولايت رسيدن است و فقط تفاوت من با شما يك كاتاليزور است. اينكه شما با يك گروه و حزب به نتيجه نهايي ولايت مي رسيد ولي من بدون حزب و گروه به ولايتم اعتقاد دارم و زندگيم را فدا مي كنم.» زنجاني با بيان اينكه «جورثومه نيستم و يك قهرمان بودم» افزود: آنقدر دستگاه هاي نظارتي در كشور فعالند كه بعيد است كسي در اين حجم كاري فساد كند و همه نگاه كنند. محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه هاست در حال بررسي است.

اصولگرايان مدل جديدي براي انتخابات طراحي كنند

تهران امروز در خاتمه نوشت: مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي درخصوص سازوكار اصولگرايان براي انتخابات، اظهار داشت: سازوكار اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري با اقدام برخي از افراد به شكست انجاميد، در صورتي كه همين سازوكار در انتخابات شوراها، مجلس و رياست جمهوري سابق پاسخ داد و به همين جهت معتقدم بزرگان بايد دور هم بنشينند و مدل جديدي را براي انتخابات آينده طراحي كنند. وي درباره «منظور شما از بزرگان چيست؟» تصريح كرد: بالاخره در جامعه روحانيت آيت الله مهدوي كني موثر هستند، ضمن اينكه افراد تاثيرگذاري هم در جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضور دارند كه مي توانند درباره مدل انتخابات با هم صحبت كنند، البته به اعتقاد بنده بايد در انتخابات به چهره هاي جديد توجه كرد و به عبارتي نوآوري داشت. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در پايان تصريح كرد: نبايد فقط در حرف به بزرگان روي آورد، بلكه بايد در عمل نشان داد،. ديديم برخي از آقايان در انتخابات رياست جمهوري يادداشت آيت الله مهدوي كني براي رسيدن به وحدت را نپذيرفتند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن