تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804311304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كريم بغدادي شب‌ها راحت مي‌خوابد يواشكي روزنامه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كريم بغدادي شب‌ها راحت مي‌خوابد يواشكي روزنامه‌ها
شما هر روز چقدر بابت خريد روزنامه پول مي پردازيد؟ چند تا روزنامه را مي توانيد بخريد؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت مي كنيد، بخوانيد؟ بيشتر مشتري كدام روزنامه هستيد؟ اگر از شما بپرسند آيا دلتان مي خواهد بدانيد روزنامه هاي ديگر چه نوشته اند احتمالا سرتكان مي دهيد و مي گوييد « كاشكي ممكن بود ...» ما از آرزوهاي شما خبر داريم و به همين علت مي خواهيم به جاي تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسي كنيم و جالب ترين خبرهاي شان را براي تان دستچين كنيم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « يواشكي روزنامه ها» بنويسيم.


كيهان: همكار فراري روزنامه زنجيره اي از يك ماه فريب پرده برداشت

روزنامه كيهان نوشت: برخلاف در باغ سبز نمايي هاي روزنامه زنجيره اي شرق از توافق ژنو، يكي از گردانندگان فراري اين روزنامه اعلام كرد اين بيانيه الحاقيه هاي كثيفي دارد و طي 6 ماه آينده روي اعصاب ايرانيان راه خواهد رفت!«فرزانه-ر» همسر رضا رئيسي طوسي (از عناصر روند جدايي) تا چندي پيش دبير سياسي روزنامه شرق و جزو سرمقاله نويسان اين روزنامه شبه اصلاح طلب بود كه از كشور گريخت. او اخيرا در وبسايت روزنت، به مقاله ديويد كوهن معاون وزير خزانه داري آمريكا كه از سوي روزنامه وال استريت ژورنال منتشر شد، اشاره مي كند و مي نويسد: مقاله كوهن را مي توان مهم ترين الحاقيه توافق ژنو دانست كه احتمالا پس از چند دور شش ماهه خود را آشكار خواهد كرد. كوهن به عنوان يكي از مقام هاي مالي ارشد آمريكا تاكيد مي كند كه «ايران در شش ماه آينده در تحريم هاي شديدتري فرو مي رود» و بخش اعظم امتيازهاي مالي كه در ژنو به ايران داده شد چنان با دقت و مهارت طراحي شده كه نه تنها امكان تحقق ندارند، بلكه وعده تحريم هاي جديدي را داده كه از راه مي رسند.

كوهن در اين مقاله خاطرنشان كرده است: ايران در حال حاضر فقط به 2.4 از درآمدهايش دسترسي دارد كه براي اداره كشور مبلغ ناچيزي است. تعليق تحريم پتروشيمي ايران بر اساس توافقنامه ژنو موقتي است و حداكثر در شش ماه 2.1 ميليارد دلار درآمدهاي ايران را افزايش مي دهد. اما طرف ايراني اين را نمي داند كه براي كالاي شش ماهه مشتري پيدا نمي شود و عملا آن 2.1 ميليارد دلار درآمد براي ايران تحقق پيدا نمي كند. در ضمن، به ايران اجازه فروش قطعات يدكي ماشين داده شده اما با پيش بيني هايي كه انجام شده است ايران مشتري براي قطعات يدكي نخواهد يافت. طبيعت قرارداد خريد برخي از كالاها طوري است كه حتما بايد بيش از شش ماه باشد و ايران نمي تواند مشتري شش ماهه براي اين دو كالا بيابد.

همچنين به ايران اجازه خريد و فروش طلا داده شده است، اما ايران براي خريد و فروش فلزهاي قيمتي مانند طلا نياز به مبالغ قابل توجهي ارز دارد. همه مجاري كه به ايران اجازه دسترسي به ارز را مي دهد همچنان بسته است. به اين ترتيب، ايران نه به ارزي براي خريد طلا دسترسي دارد و نه به لحاظ محدوديت هاي بانكي، كه همچنان برقرار است، امكان انتقال ارز ناشي از خريد يا فروش طلا را دارد.عضو تيم گرداننده روزنامه شرق ادامه مي دهد: با صراحتي كه معاون وزير خزانه داري آمريكا به خرج داده مي توان انتظار داشت كه اعصاب ايرانيان طي شش ماه آينده با احساس توهين مواجه شود.يادآور مي شود روزنامه زنجيره اي شرق در تيترها و تحليل هاي اصلي خود در روزهاي اول توافق ژنو، از اين موضوع به عنوان تابوشكني، بزرگ ترين توافق قرن، بزرگ ترين پيروزي 40 سال گذشته براي ايران، بزرگ تر از نهضت ملي شدن نفت و شاهكار دكتر مصدق، فرو ريختن مباني ايدئولوژي آمريكاستيزي و... ياد مي كرد!

ماجرا از اين قرار بود كه...

كيهان آورده است: اظهارات علي مطهري درباره نقش وي درتغيير يك معاون و مدير كل وزارت اطلاعات، خلاف واقع و نوعي فرار به جلو است.اخيرا مطهري ادعا كرد كه با پيگيري وي در ماجراي شنود دفتر وي، يك معاون وزير اطلاعات و مديركل زيرمجموعه وي بركنار شده اند اما گزارش منابع مطلع حاكي از آن است كه تغيير معاون مورد اشاره چند ماه پيش در پي شروع به كار وزير جديد صورت گرفته و هيچ ربطي به ماجراي آقاي مطهري ندارد. به همين ترتيب، با تغيير معاون جديد، مديركل مجموعه نيز تغيير كرده است.اما موضوع مهم تر، تور پهن كردن يكي از سرويس هاي بيگانه براي علي مطهري است. از چندي پيش سرويس مربوطه مقدماتي را تدارك كرده و بدون اطلاع مطهري، به وي نزديك شده بود. اما نيروهاي سخت كوش وزارت اطلاعات كه اين سناريوي خطرناك را كشف كرده بودند، مطهري را در جريان ماجرا قرار مي دهند.

اين گزارش حاكي است مطهري پس از اطلاع از اين مسئله حتي از وزارت اطلاعات تشكر هم كرده است. گويا رئيس مجلس نيز در جريان موضوع قرار گرفته است. اما آنچه در اين ميان عجيب است، ريل عوض كردن آقاي مطهري و جنجال عليه وزارت اطلاعات است به نحوي كه تغييرات مديريتي اين وزارت پس از آمدن وزير جديد را به جنجال مورد علاقه خود ربط داده و غفلت خطرناك خود را اين گونه جبران كرده است!به نظر مي رسد برخي همكاران نشريات و رسانه هاي زنجيره اي نقش عمده اي در به بازي گرفتن آقاي مطهري ايفا مي كنند. برخي از اين شبه خبرنگاران كه در نشريات زنجيره اي فعال بودند، هم اكنون در خدمت رسانه هاي دولتي آمريكا و انگليس قرار دارند و برخي ديگر از همان ها به اسم خبرنگار با سياستمداران ايراني تماس مي گيرند و انواع مأموريت هاي جاسوسي نيابتي را به انجام مي رسانند.

ابهامات بيانيه ژنو كم بود اجراي آن هم در محاق تعليق افتاد

كيهان نوشت: زمان اجراي توافق ژنو در محاق تعليق فرو رفته است.متن بيانيه زماني را مشخص نكرده و در عين حال اتحاديه اروپا نيز در كنار آمريكا در آستانه تعصيلات ژانويه قرار گرفته و موضوع را به مذاكرات ايران و آژانس موكول كرده اند. سخنگوي دولت ديروز دراين باره با ادبياتي مبهم گفت توافق ژنو ماه آينده اجرايي مي شود.

خبرگزاري اصلاح طلب ايسنا دراين باره ترجيح داده از تيتر «توافق ژنو به تعطيلات رفت» استفاده كند و بنويسد: در حالي كه انتظار مي رفت حداقل ساز و كار اجرايي توافق ژنو تا قبل از پايان سال جاري ميلادي مشخص شود تحت تاثير عدم تصميم گيري اتحاديه اروپا درباره اجراي آن و افزايش تحريم ها از سوي آمريكا با وجود مخالفت روسيه به تعطيلات رفت. پس از آن كه هفته گذشته آمريكا در اقدامي يك جانبه و غيرمنتظره، 19 فرد و شركت ايراني و خارجي را به ليست سياه خود افزود، نشست وزيران اتحاديه اروپا هم به هيچ تاريخي حتي احتمالي براي اجراي توافق ژنو اشاره نكرده است.

نكته قابل توجه ديگر اين است كه اجراي تعهدات اروپايي ها به بعد از اجراي تعهدات ايران و پس از تاييد آن از سوي آژانس بين المللي انرژي اتمي موكول شده است. براساس توافق ژنو و تاكيد مقامات كشورمان اجراي تعهدات هم زمان و متوازن طراحي شده است، نه آن كه ايران ابتدا وارد اجراي تعهداتش شده و سپس آژانس آن ها را تاييد كند و بعد از آن چنانچه همه تعهدات مو به مو اجرا و به همين شكل مورد تاييد آژانس قرار گرفت كه احتمال آن بعيد است، آن وقت اتحاديه اروپا اقدام به برداشتن برخي تحريم ها كند!اقدام آمريكا در اعمال تحريم ها و عدم تصميم گيري وزيران خارجه اتحاديه اروپا درباره اجراي توافق در عمل مذاكرات و توافق ژنو را در خوشبينانه ترين نگاه به «تعطيلات» برد و در بدبينانه ترين نگاه اگر نگوييم به تعبير وزير خارجه كشورمان دچار مرگ زودرس شده به كما فرو برد.

در همين حال و در حالي كه سخنگوي وزارت خارجه مي گويد «5+1 يك روز را براي اجراي تعهدات ژنو تعيين كند»، يك رسانه ديگر حامي دولت (ديپلماسي ايراني) از «تعويق زمان اجراي توافقنامه نوامبر 2013 به سال 2014» خبر داد و نوشت: با گذشت نزديك به يك ماه از توافق هسته اي مقدماتي در ژنو، همچنان زمان اجراي اين توافق در پس پرده اي از ابهام قرار دارد.رويكرد و اظهارات چند روز اخير مقامات آمريكايي، انگليسي و اخيرا فرانسوي حاكي از آن است كه فعلا قصد تعديل تحريم ها را ندارند و اين در حالي است كه مقامات تهران نيز زماني را براي اجراي اين توافقنامه مشخص نكرده اند. برخي بر اين باورند با توجه به پيش رو بودن تعطيلات كريسمس و سال نو ميلادي، احتمالا اجراي اين توافقنامه به سال 2014 موكول مي شود.هفته گذشته، خزانه داري آمريكا نام 19 شخص حقيقي و حقوقي ايراني را به فهرست سياه تحريم ها اضافه كرد. اين تصميم زماني اعلام شد كه كارشناسان ايران و گروه 5+1، در وين در حال مذاكره بر سر اجراي توافقنامه ژنو بودند. در نتيجه اعلام تحريم هاي خزانه داري آمريكا، هيات ايراني نيز اين نشست را ترك كرد.

ديپلماسي ايراني مي افزايد: پيش از اين يك مقام اتحاديه اروپا اعلام كرده بود به نظر نمي رسد توافقنامه ژنو تا اواخرماه ژانويه (10 بهمن) اجرايي شود.

به گزارش روزنامه وال استريت ژورنال اكنون موضوع مورد بحث اين است كه اين توافقنامه بايد چه زماني اجرايي شود و ايران بايد نخست چه گام هايي را بردارد. همچنين پرسش هايي نيز در مورد ذخاير اورانيوم غني شده ايران و زمان آزادسازي بخشي از اموال بلوكه شده ايران توسط آمريكا، مطرح است.در حالي كه طرف ايراني برخي تعليق ها را از سه ماه پيش آغاز كرده، دولت آمريكا گفته كه در صورت اجراي بيانيه ژنو، اجازه دسترسي ايران به 2.4 ميليارد دلار از درآمدهاي نفتي اش به صورت تدريجي در شش ماه (هر ماه بخشي از مبالغ صورت خواهد گرفت.

كريم بغدادي شب ها راحت مي خوابد

كيهان آورده است: وكيل آدم فروش سازمان منافقين مي گويد: اجر خود را گرفته و شب ها راحت مي خوابد!عبدالكريم لاهيجي در جمع گروهي از عناصر ضد انقلاب شامل برخي اعضاي بهائيت و دو گروهك تروريستي كومله و دموكرات و شيرين عبادي كه به نام «تجليل از 50 سال تلاش وي براي احقاق بشر» جمع شده بودند، گفته است: كار ما براندازي و تغيير رژيم نيست بلكه ايجاد تحول حقوقي است.او همچنين مي گويد: وقتي دوستان به من گفتند مي خواهند براي من بزرگداشت بگيرند من گفتم خيلي پر قدر و ارج است ولي اين كار را نكنيد، من اجر خودم را گرفته ام؛ همين كه شب ها راحت مي خوابم. در اين گعده گروهكي، پيام سخنگوي حزب صهيونيستي بهائيت قرائت شد و شيرين عبادي نيز كه جايزه نوبل خود را به لاهيجي و سازمان منافقين- به عنوان معرفي كنندگان وي- مديون از لاهيجي ستايش كرد و گفت: وي هرگز حقوق بشر را فداي مصلحت انديشي نكرد.

شايان ذكر است، لاهيجي به اعتبار خدمات ويژه اش به استخبارات عراق در سازمان منافقين حتي در ميان محافل اپوزيسيون به كريم بغدادي معروف است. نه او و نه همقطارانش در بزرگداشت كذايي توضيح نداده اند كه با كدام فعاليت، براي لاهيجي سابقه 50 سال تلاش براي حقوق بشر تراشيده اند. در عين حال اين پرسش همواره بي پاسخ مانده كه ادعاي پيگيري حقوق بشر چه تناسبي مي تواند با ترور وحشيانه ده ها هزار شهروند ايراني توسط سازمان تروريستي منافقين داشته باشد و آيا در پس همه اين سرويس دهي ها به سازمان مذكور و رژيم متجاوز عراق مي توان ادعا كرد كه هدف از فعاليت هاي كذايي ايجاد تحول حقوق بشري است و نه براندازي؟!يادآور مي شود بالغ بر 17 هزار شهروند ايراني به دست گروه هاي مختلف تروريستي به شهادت رسيده اند كه سهم اصلي و عمده از اين آمار مربوط، كارنامه سياه سازمان متبوع عبدالكريم بغدادي است و بقيه نيز به گروهك هايي نظير كومله و دموكرات و ريگي تعلق دارند كه مورد حمايت عناصري نظير لاهيجي قرار دارند.

جويش ويك: آمريكا در مذاكرات نفوذ منطقه اي ايران را به چالش بكشد!

كيهان در پايان نوشت: يك مشاور سابق وزارت خارجه آمريكا گفت: بايد از مذاكرات براي به چالش كشيدن مقامات ايراني به ويژه سپاه پاسداران استفاده كرد.آبراهام سوفار عضو ارشد انديشكده هوور در مصاحبه با نشريه صهيونيستي جويش ويك گفت: مذاكرات هسته اي بايد همه مقامات ايراني به ويژه سپاه پاسداران را به چالش بكشد. ايران كشور متفاوتي است كه دولت سوريه را با قدرت حفظ كرده و نفوذ اين كشور در عراق پيش از اين هيچ گاه مانند امروز قوي نبوده است. ايران همچنين از طريق حزب الله در دولت لبنان نفوذ دارد و به اين حزب در تصميم گيري هاي دولتي قدرت وتو داده است. تهران همچنين در شرايطي كه براساس قطعنامه هاي شوراي امنيت هيچ كشوري حق مسلح كردن حزب الله را نداشت، بار ديگر حزب الله را تسليح كرد.

نويسنده كتاب «بررسي مسئله ايران: قدرت، ديپلماسي و تهديد ايران» مي افزايد: براساس برآوردها، ايران 50 هزار موشك كه بسياري از آنها با برد بلند هستند در اختيار حزب الله به عنوان نماينده اصلي خود قرار داده است و در آفريقا و آمريكاي جنوبي فعال است.اين كارشناس كه به ادعاي جويش ويك در مذاكرات محرمانه با ايران حضور داشته است، مي گويد: از مذاكرات بايد به عنوان ابزاري براي به چالش كشيدن مقامات ايراني استفاده شود. در غير اين صورت صرف كلمات در هر توافقنامه اي تغييري در ايدئولوژي و اهداف حكومت ايران ايجاد نخواهد كرد.وي در تشريح چنين اهدافي افزود: نفوذ تشيع در جهان هدف اصلي ايران را تشكيل مي دهد. سوفار مي افزايد: فرماندهان سپاه تاكنون آشكارا اعلام كرده اند كه اجازه نخواهند داد توافقنامه هسته اي يا تحريم ها تغييري در اهداف اساسي آنها ايجاد كند.

وي مدعي شد: اگر اقدامي جدي براي جلوگيري از نفوذ سپاه به كار نگيريم، ميانه روها در دولت در نهايت تضعيف خواهند شد و سياست منعطفانه تر آنها شكست خواهد خورد!اين تحليلگر آمريكايي اظهار داشت غرب تاكنون هيچ گاه به هيچ يك از اعضاي سپاه آسيبي نرسانده و مجازات نكرده است.سوفار گفت: حتي اگر از روش ديپلماسي در مقابل روحاني استفاده كنيم بايد در مقابل سپاه سختگيري به خرج داد. همكاران او واقعاً افراد متفاوتي هستند.

خراسان: هشدار جديد درباره پرداخت فوق العاده تنزل پست

روزنامه خراسان نوشت: بر اساس بخشنامه اي كه يكي از مسئولان اجرايي به مديران اداري – مالي تعدادي از دستگاههاي دولتي ارسال كرده از آنها خواسته شده است با توجه به اهميت اجراي دقيق نحوه پرداخت فوق العاده تنزل مقام براي برخي كارمندان، دقت لازم براي تعيين مصاديق افراد مشمول صورت بگيرد چراكه در صورت عدم اجراي صحيح اين بخشنامه، تمامي مبالغ پرداختي، از كارمندان باز پس گرفته مي شود.

ايران:تخلفات تأمين اجتماعي

روزنامه ايران نوشت: خبر اول اين كه در ميان اخبار مربوط به تخلفات گسترده مالي سازمان تأمين اجتماعي، سعيد مرتضوي، مديرعامل سابق سازمان تأمين اجتماعي از برگزاري دادگاه علني گزارش تحقيق و تفحص استقبال كرد و از افشاگري درباره ماهيت عقبه اين اقدامات خبر داد.

وي كه با سايت وابسته به دولت دهم مصاحبه كرده است، گفته: به طور حتم اگر دادگاه علني باشد، صحنه دادگاه را به صحنه رسوايي عوامل اين اقدامات تبديل و پشت پرده اين باند سياسي را به طور شفاف و مستند افشا خواهم كرد. در ادامه واكنش ها به گزارش تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تأمين اجتماعي، اسدالله عباسي، وزير تعاون دولت دهم گفت: برخي اگر تصفيه سياسي با سعيد مرتضوي دارند، افراد ديگر را قرباني نكنند!

كدخدايي: «حصر» اقدام تأميني است نه مجازات

ايران آورده است: خبر ديگر اين كه حقوقدان سابق شوراي نگهبان گفت: «حصر» يك اقدام «تنبيهي و تأميني موقت» است براي اين كه امنيت حفظ شود يعني براي اين كه الان امكان رسيدگي نيست، «حصر» يك اقدام اوليه است كه مقامات قانوني براي اين كه امنيت حفظ شود، اتخاذ كردند. عباسعلي كدخدايي درباره موضوع « رفع حصر» گفت: بحث حصر اقدام تأميني مرجعي است كه وضعش كرده و همان مرجع مي تواند درباره آن نظر دهد.

درخواست عفو شهرام جزايري از رئيس قوه قضائيه

ايران نوشت: شنيديم كه شهرام جزايري در نامه اي خطاب به رئيس قوه قضائيه عنوان كرد: پس از ۱۲سال و ۳ ماه زندان، بنده را مشمول رأفت اسلامي قرار دهيد، زيرا نادم و پشيمانم.

واكنش ها به ديدار هيأت اروپايي با ستوده و پناهي

ايران آورده است: با خبر شديم كه ديدار هيأت پارلمان اروپا - كه به دعوت كاظم جلالي رئيس مركز پژوهش هاي مجلس به تهران آمده اند - با نسرين ستوده و جعفر پناهي ، در روزهاي گذشته واكنش هاي زيادي را برانگيخت.انتقادها به اين ديدار تا آنجا پيش رفت كه ميزبان هم ناگزير از ارائه توضيح شد. به گزارش ايرنا كاظم جلالي گفت: اين كار بدي بود و آن ها بايد درخواست رسمي مي دادند. البته قبل از اين سفر نامه اي به دست ما رسيد ولي اعلام كرديم با اين كار مخالفيم.

سكوت در قبال پرونده تخلفات دولت سابق چرا؟

روزنامه ايران در پايان نوشت: دست آخر اين كه سايت فردا در يادداشتي به موضوع تخلفات گسترده تأمين اجتماعي در دولت سابق اشاره كرده و پرسيده آيا اقدام قواي مقننه و قضائيه به معناي رفع مسئوليت جبهه ها و نهادها و اقشار مردمي در مبارزه با فساد است؟ بويژه افراد و گروه هايي كه همواره خود را مدعي عدالت گستري و ظلم ستيزي مي دانند؟گروه هايي كه خود را نسبت به عزل و نصب هاي درون وزارتخانه ها و سازمان ها حساس و مسئول مي دانند و به مطالبه گري روي مي آورند - كه در جاي خود كار صحيحي است – چرا در قبال چنين مسأله مهمي كه با حقوق ميليون ها انسان مستضعف و آسيب پذير مرتبط است، سكوت پيشه كرده و خواستار روشن شدن ابعاد آن نمي شوند؟

تهران امروز: خواب «عبدالفتاح السيسي» براي رياست جمهوري مصر

روزنامه تهران امروز نوشت: در فايلي صوتي كه اخيرا منتشر شده «عبدالفتاح السيسي» وزير دفاع مصر مدعي شده كه خواب ديده رئيس جمهور اين كشور خواهد شد. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه «القدس العربي» السيسي گفت كه در خواب به «انور السادات» رئيس جمهور درگذشته مصر گفته كه «من مي دانم باقي خواهم ماند و رئيس جمهور مصر مي شوم.» اين فايل صوتي از سوي شبكه «احرار 25» وابسته به اخوان المسلمين و شبكه «الجزيره» پخش شده و به نظر مي رسد اين فايل بخشي از گفت وگوهاي وزير دفاع مصر با سردبير روزنامه «المصري اليوم» بوده كه 7 اكتبر (15مهر) گذشته صورت گرفته است. اين اولين بار نيست كه وزير دفاع مصر با خواب هاي شخصي خود و تفاسيري كه براي آن ارائه مي كند خبر ساز مي شود وي پيشتر نيز گفته بود كه خواب ديده شمشيري دارد كه روي آن به رنگ قرمز جمله «لا اله الا الله» نوشته شده يا خواب ديده كه ساعت مارك امگا به دست دارد و هيچ كسي به غير از او اين ساعت را به دست نكرده و در تفسير اين رويا گفته بود: «اسم من جهاني خواهد شد.»

فتواي قتل كارگردان «پادشاه شن ها» صادر شد

تهران امروز آورده است: يك مفتي سعودي فتواي قتل كارگردان سوري فيلم «پادشاه شن ها» درباره سرگذشت موسس رژيم آل سعود را صادر كرد. به گزارش پايگاه خبري العهد، برخي سايت هاي سوري نوشتند: عدنان العايض شيخ سعودي فتواي قتل نجدت انزور كارگردان فيلم پادشاه شن ها را صادر كرد. برپايه اين گزارش، اين مفتي سعودي صدور فتواي قتل كارگردان سوري را به خاطر فيلم اخيرش «پادشاه شن ها» دانست كه در آن به آل سعود حمله شده است.اين مفتي سعودي آل سعود را «از ذخاير دين اسلامي» توصيف كرد.

آنگلا مركل براي سومين بار به عنوان صدراعظم آلمان انتخاب شد

تهران امروز در پايان نوشت: پارلمان آلمان روز گذشته (سه شنبه) «آنگلا مركل« را براي سومين بار به عنوان صدراعظم اين كشور انتخاب كرد و به اين ترتيب راه براي سوگند دولت ائتلافي بزرگ وي هموار شد. به گزارش روزنامه ديلي ميل، بوندستاگ (پارلمان آلمان) با 462 راي مثبت در مقابل 150 راي مخالف و 9 راي ممتنع به صدر اعظمي دوباره مركل راي داد. حزب محافظه كار دموكرات مسيحي مركل توانست در انتخابات 22 سپتامبر بهترين نتيجه خود را در طول دو دهه گذشته كسب كند اما اين نتيجه براي تشكيل يك دولت مستقل كافي نبود و مركل مجبور شد تا با رقيبش حزب سوسيال دموكرات تشكيل دولت ائتلافي دهد كه از آن به عنوان «ائتلاف بزرگ» ياد مي شود.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن