تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802455725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ بابك زنجاني به نمايندگان: سرباز كوچك جسور ولايتم نه جرثومه فساد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: پاسخ بابك زنجاني به نمايندگان: سرباز كوچك جسور ولايتم نه جرثومه فساد
يك روزنامه تركيه در تازه‌ترين اخبارش راجع به فساد گسترده مالي، مسائل تازه‌اي درباره بابك زنجاني شريك رضا ضراب (تاجر جوان و از بازداشت شدگان در تركيه) گزارش كرده است
بازتاب آنلاين : يك روزنامه تركيه در تازه‌ترين اخبارش راجع به فساد گسترده مالي، مسائل تازه‌اي درباره بابك زنجاني شريك رضا ضراب (تاجر جوان و از بازداشت شدگان در تركيه) گزارش كرده است.

روزنامه هابرترك مدعي شده كه در تازه‌ترين تحقيقات و اسناد به دست آمده از فساد مالي كشف شده، بابك زنجاني كه رييس ضراب به شمار مي‌رود، عمده سرمايه مالي در گردش خود در تركيه را براي فرار از تحريم‌هاي آمريكا و اتحاديه اروپا، به افراد ديگري منتقل كرده بود. به ادعاي اين روزنامه براي مثال بخشي از سهام يكي از شركت‌هاي ضراب و زنجاني در تركيه به ارزش 6 ميليون ليرترك (معادل رقمي حدود يك ميليارد تومان) به نام يك زن اهل تركيه‌ (تصوير بالا) منتقل شده است. اين روزنامه با اين زن گفتگويي را نيز منتشر كرده و نوشته است كه اين خانم كه در يكي از محلات فقيرنشين استانبول و در آپارتماني قديمي (تصوير زير) زندگي مي‌كند، عملا پايش به پرونده فساد مالي باز شده است.

نام بابك زنجاني پس از برملا شدن فساد گسترده مالي در تركيه بار ديگر سر زبان‌ها افتاده و رسانه‌هاي تركيه مي‌گويند رضا ضراب، در بازجويي از بابك زنجاني به عنوان "رييس" خود نام برده است.

روزنامه "هابرترك" قبلا در گزارش ديگري در رابطه با رابطه زنجاني و ضراب نوشته بود كه بابك زنجاني بسيار خوش شانس بوده كه در جريان بازداشت‌هاي اخير دستگير نشده است زيرا مكاتبات رايانه‌اي بين زنجاني و ضراب نشان مي‌دهد كه زنجاني قصد آن را داشته تا براي ديدار با ضراب به تركيه سفر كند. موضوع 2 ميليارد دلاري بدهي بابك زنجاني به وزارت نفت نيز مبهم است. زنجاني مدتي ميليون‌ها بشكه نفت ايران را فروخته بود اما پول آن را به حساب وزارت نفت واريز نكرده بود. زنجاني تحريم‌ها را دليل اين مساله اعلام مي‌كرد. روز دوشنبه اعلام شد كه اين پول به حساب وزارت نفت واريز شده هر چند اين خبر از سوي مسئولان نفتي كشور تكذيب شد.

در همين حال، بابك زنجاني در صفحه‌شخصي‌اش در فيسبوك به نامه 12 نماينده اصولگرا در اين نامه زنجاني به «افساد» متهم شده و از سران قوا درخواست كردند اين «جرثومه فساد» را مورد تعقيب قرار دهند، واكنش نشان داد. زنجاني بلافاصله و پس از انتشار اين نامه در صفحه خود در فيس بوك اينگونه به نامه 12 نماينده اصولگراي مجلس نشان داد.

نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي
«حسين نجابت، احمد توكلي، غلامرضا مصباحي مقدم، اسماعيل كوثري، محمدرضا آشتياني، احمد اميرآبادي، حسين ذوالانوار، الياس نادران، محمد دهقان، مفيد كيايي نژاد، احمد سالك عليرضا سليمي»

از اينكه زحمتهاي كشيده شده من در شرايط سخت كشور در عرض سه سال نزد شما به جورثومه فساد تبديل شده و من را انقدر مفسد ميدانيد كه همه با هم دست به دست داده ايد تا اين فساد ايجاد شده را تميز دهيد بايد بگويم واقعا شرمنده خودم و شما برادرانم.

شرمنده خودم كه تمام زندگي و ابرو و زحماتم را براي ابادي كشورم و خط ولايتم بكار بردم و امروز جورثومه فسادم و شرمنده شما كه باعث شدم با قصاص قبل از جنايت اخرتتآن را به دنيايتان بفروشيد.
من هيچ حرفي براي جرم‌هايي كه زديد ندارم چون سابقه شما برادران آنقدر زياد و مقدس است كه اجازه هيچ پاسخي را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غيب شما از هر محكمه‌اي بالاتر است.

در زمان جنگ كه من و امثال من در پناهگاها استراحت مي‌كرديم شما عزيزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بيگانگان از جانتان گذشتيد و ايستاديد آيا واقعا تمام كارهاي شما عزيزان بدون اشتباه بوده؟ آيا در زمان مشكل كسي بود به شما جرثومه فساد خطاب كند؟ و دست به دامان قواي سه گانه شود؟ خير نبود، چون نتيجه راه من و شما در انتها به خط ولايت رسيدن است و فقط تفاوت من با شما يك كاتاليزور است آن كه شما با يك گروه و حزب به نتيجه نهايي ولايت مي‌رسيد ولي من بدون حزب و گروه به ولايتم اعتقاد دارم و زندگيم را فدا مي‌كنم.

امروز تلاش‌هاي من آزاردهنده شده ولي چون يكبار من را نديده‌ايد وحتي نمي‌دانيد چه كرده‌ام قضاوت سالمي نكرديد. با عرض معذرت حتي شما نمي‌دانيد من بابت اين زحماتي كه كشيده‌ام آيا پرونده قضايي دارم يا خير و دست به دامان دستگا‌ها شده‌ايد در صورتي كه اگر يكبار از خودم مي‌خواستيد با كمال ميل و افتخار با مدرك و دليل نشان مي‌دادم جورثومه نيستم و يك قهرمان بودم.

آنقدر دستگاه‌هاي نظارتي در كشور فعالند كه بعيد است كسي در اين حجم كاري فساد كند و همه نگاه كنند محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه هاست در حال بررسي است. در خصوص ثروتم همان شعبه در حال بررسي پولشويي است و در خصوص تامين اجتماعي شعبه ١٥ مشغول تحقيق است. در خصوص ريزش ملك ايران زمين دادسراي ناحيه ٢ به سرعت در حال بررسي است. همزمان بازرسي كل كشور و ديوان محاسبات و دستگاههاي نظارتي هم بدون هيچ توقفي تا كنون صد‌ها برگه و مدرك دريافت كرده‌اند. تنها قوه‌اي كه از ما چيزي و تفحصي نكرده قوه شما ١٢ نماينده محترم است كه آنرا هم هر زمان صلاح بدانيد خدمتگزاري خواهم كرد.

در هر صورت من كار كرده‌ام شايد اشتباهي در كار من ديده شود ولي حتما خطا نكرده‌ام و كسي با اين حجم كار احتمال اشتباهش هست ولي يادآور مي‌شوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته‌ام و براي خدمت به كشور كار كرده‌ام و چيزي براي از دست دادن ندارم.
در هر صورت سرباز كوچك جسور ولايتم نه جرثومه فساد.

نظر شما:
------------

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن