تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوغان کابینه جدید معرفی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اردوغان کابینه جدید معرفی کرد
نخست‌وزیر ترکیه در تغییر گسترده کابینه خود پس از استعفای سه وزیرش در اعتراض به تحقیقات فساد تقریبا نیمی از وزیران خود را تغییر داد.
آفتاب: به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه پس از دیدارش با عبدالله گل، رئیس‌جمهور در یک سخنرانی تلویزیونی علاوه بر اعلام سه وزیر جایگزین کشور، اقتصاد و محیط زیست که در رابطه با پرونده فساد استعفا کردند وزیر امور اروپا، دادگستری، حمل و نقل، ورزش، صنایع و یکی از چهار معاون خود را تغییر داد.


پسران هر سه وزیری که در روز چهارشنبه از سمت‌هایشان کنار کشیدند، در جریان تحقیق درباره پروژه‌های عمرانی بازداشت شده‌اند.


نخست وزیر ترکیه که علاوه بر تحقیق پلیس با اعتراض‌های خیابانی هم روبه روست، کل این تحقیق را به یک "بازی کثیف" تشبیه کرد که از طرف نیروهای نظامی ترکیه و کشورهای خارجی برنامه ریزی شده است.


در رویدادی دیگر ادریس نعیم شاهین، وزیر کشور سابق که هم اکنون نماینده پارلمان است هم از عضویت در حزب حاکم عدالت و توسعه کناره‌گیری کرده است.


این تغییر کابینه در نشست پشت درهای بسته میان اردوغان و گل تصمیم‌گیری شد.


اردوغان هنگام اعلام کابینه جدید اشاره غیرمستقیمی به موضوع فساد داشت و گفت: عذر برخی از دوستان را به دلیل تحولات اخیر خواستم، برخی دیگر نیز با نظر رئیس‌جمهور جابجا شده‌اند.


اردوغان، ادریس گولیج را به عنوان وزیر جدید محیط زیست، افکان علا، وزیر کشور و نزهت زیبکجی را به عنوان وزیر اقتصاد معرفی کرده است.




تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن