تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799083873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويري/مركل، وزراي هم حزب خود در كابينه جديد دولت را معرفي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تصويري/مركل، وزراي هم حزب خود در كابينه جديد دولت را معرفي كرد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/24
00:17:25.09
صدراعظم آلمان، وزراي هم حزب خود در كابينه جديد دولت را معرفي كرد.
به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مركزي خبر، آنگلا مركل، صدراعظم آلمان امروز پس از تشكيل ائتلاف سه حزبي، موسوم به «ائتلاف بزرگ» با شركت در يك كنفرانس خبري اظهار داشت: من امروز قصد دارم اسامي وزراي حزب متبوع خود يعني حزب دموكرات مسيحي را به شما معرفي كنم. هانس پتر آلتماير كه پيشتر وزير محيط زيست دولت بود به سمت رئيس دفتر صدراعظم آلمان منصوب شده است. هرمان گروهه كه تاكنون دبيركلي حزب دموكرات مسيحي را برعهده داشت براي احراز سمت وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است. مركل با اشاره به اينكه گروهه از تجربه سياسي بالايي برخوردار است، افزود: وزارت بهداشت، پستي كليدي در اجراي سياستهاي بهداشت و درمان، پرستاري و مراقبت از بيماران و سالمندان و نيز تحول در سياستهاي (افزايش) جمعيت در آلمان به شمار مي رود، افزود: به همين خاطر كار در اين وزارتخانه از اهميت بسزايي برخوردار است. او ابراز داشت: ما بايد در زمينه قانونگذاري در پارلمان نيز شرايط جديدي را براي پيشبرد برنامه هاي اين وزارتخانه بوجود آوريم. مركل خاطر نشان كرد: ما خانم اوزولا فون دِرلايِن، وزير كار و امور اجتماعي را نيز براي وزارت دفاع معرفي كرديم. توماس دميزره هم كه تابحال وزير دفاع بود براي احراز سمت وزارت كشور معرفي شده است. البته او پيشتر در اين سمت تجربه دارد و وزير كشور بوده است. ولفگانگ شويبله، وزير دارايي، مجددا در سمت خود ابقاء شده است. تجربه شويبله براي ما خيلي مهم است. ما اين فرصت را داريم كه در دوره جديد چهار ساله، ديگر، بدهي دولتي نداشته باشيم. در صورت تحقق اين خواست نسلهاي آتي نيز عدالت را درك خواهند كرد. مركل وجود شويبله را در ثبات يورو در اروپا غنيمت دانست و از اينكه بار ديگر فرصتي براي همكاري مجدد با او پيش آمده است، ابراز خرسندي كرد. مركل دست آخر يوهانا وانكا را نيز بعنوان وزير آموزش و پژوهش معرفي و خاطر نشان كرد: اين وزارتخانه، هسته مركزي در ترسيم چشم انداز اقتصاد و رفاه آينده مردم آلمان به حساب مي آيد. صدراعظم آلمان سپس وزراي مشاور خود در حوزه هاي فرهنگي، رسانه، همگرايي، پارلماني و خارجه را معرفي و تصريح كرد: البته در دفتر صدراعظم، مسئوليت هاي جديدي را نيز تعريف كرده ايم كه از جمله مي توان به بررسي و رسيدگي به رسوايي هايي نظير جاسوسي آژانس امنيت ملي آمريكا و نيز چالشهاي جديدي كه در آينده زندگي مردم و سياستمداران آلمان پيش مي آيد، اشاره كرد. صدراعظم آلمان همچنين همكاري حزبي و دولتي با حزب سوسيال دموكرات ها را بسيار موفقيت آميز دانست. وي در خاتمه، اجراي سياستهاي متحول كننده تامين انرژي در آلمان را چالش بزرگ دولت جديد خود دانست و همكاري احزاب ائتلافي را در اين خصوص خواستار شد.
00:26:45.05
00:00:10.03
مركل كه همزمان رئيس حزب دموكرات مسيحي پارلمان فدرال آلمان (بوندس تاگ) نيز هست در پاسخ به اين سئوال كه به نظر شما آيا با روي كار آمدن خانم فون درلاين بعنوان وزير جديد دفاع، اصلاحات در دست اقدام دوران وزارت توماس دميزره ادامه خواهند يافت يا آنكه ماموريتهاي جديد ديگري در پيش گرفته خواهند شد، گفت: اصلاحات اساسي از جمله توقف خدمت سربازي و نيز تغييرات عمده در اين وزارتخانه ادامه خواهند يافت. مركل با تاكيد مجدد بر اينكه اين اصلاحات، متوقف نمي شوند بلكه همچنان ادامه پيدا خواهند كرد، ابراز داشت: خروج نظاميان ما از خاك افغانستان و نيز تقويت صنايع دفاعي آلمان از موضوعات محوري اين وزارتخانه است.
00:01:26.18

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن