تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805192523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش آمار طلاق در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: افزايش آمار طلاق در لرستان
خرم‌آباد ـ خبرنگار اطلاعات: مديركل ثبت احوال لرستان در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي استان به ارائه آمار وقايع حياتي چهارگانه استان پرداخت و گفت: نيمه نخست امسال 1806 واقعه طلاق در استان به ثبت رسيده كه نسبت به مدت مشابه پارسال از 17 درصد رشد برخوردار است.

حسين ميردريكوند بيكاري، اعتياد و بي‌اعتمادي را به ترتيب از دلايل افزايش آمار طلاق ذكر كرد و افزود: در اين مدت در هر شبانه روز 10 واقعه و در هر ساعت به طور متوسط يك واقعه طلاق به وقوع پيوسته است.

وي شمار طلاق‌هاي ثبت شده شهري در اين مدت را 1464 واقعه و شمار طلاق‌هاي ثبت شده روستايي را 342 واقعه اعلام كرد.

وي با اشاره به اين كه در نيمه نخست امسال 11 هزار و 560 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسيده است گفت: اين آمار نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد كاهش نشان مي‌دهد.وي افزود: در اين مدت هر شبانه روز 62 واقعه و در هر ساعت به طور متوسط تعداد 3 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسيده است.

وي شمار ازدواج‌هاي ثبت شده شهري را 7734 مورد و شمار ازدواج‌هاي ثبت شده روستايي را 3826 مورد اعلام كرد.او به واقعه ولادت اشاره كرد و گفت: در همين مدت 19 هزار و 365 واقعه ولادت در استان به ثبت رسيده است كه نسبت به مدت مشابه پارسال 2 درصد رشد داشته است.

وي شمار ولادت‌هاي ثبت شده شهري را 12 هزار و 570 واقعه و ميزان ولادت‌هاي ثبت شده روستايي را 6795 واقعه ذكر كرد و افزود: در اين مدت در هر شبانه روز 104 واقعه و در هر ساعت به طور متوسط تعداد 4 واقعه ولادت در استان به وقوع پيوسته است.

او با بيان اين كه در همين مدت 688 مورد ولادت ناشي از چندقلوزايي در استان ثبت شده است افزود: از اين تعداد 308 مورد دوقلو، 16 مورد سه قلو و يك مورد چهارقلوزايي به ثبت رسيده است.وي گفت: در اين مدت اسامي اميرعلي با 603 مورد، محمدطاها با 398 مورد، اميرحسين با 339 مورد و علي با 324 مورد بيشترين فراواني نام پسران و فاطمه با 741 مورد، زهرا با 343 مورد، بهار با 217 مورد، اسرا با 200 مورد و نازنين زهرا با 183 مورد بيشترين فراواني نام دختران را به خود اختصاص داده‌اند.وي گفت: همچنين 4140 واقعه فوت در استان به ثبت رسيده كه نسبت به مدت مشابه پارسال 1/1 درصد كاهش داشته است.وي شمار فوت‌هاي ثبت شده شهري را 3280 مورد و فوت‌هاي ثبت شده روستايي را 860 مورد اعلام كرد و افزود: در اين مدت در هر شبانه روز 22 مورد و هر ساعت به طور متوسط يك مورد فوت در استان اتفاق افتاده است.

او يادآور شد: اين استان از نظر جمعيت رتبه شانزدهم، در واقعه ازدواج رتبه بيست و چهارم، در واقعه فوت رتبه دوازدهم، در واقعه ولادت رتبه هفدهم و در واقعه طلاق رتبه پانزدهم را بين استان‌هاي كشور دارا است.

وي گفت: 411 هزار و 379 نفر از جمعيت استان لرستان در رده سني صفر تا 14 سال (4/23درصد)، يك ميليون و 246 هزار و 778 نفر در رده سني 15 تا 64 سال (1/71 درصد) و 98 هزار و 86 نفر در رده سني 65 سال به بالا (5/5 درصد) هستند.



پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن