تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد بنا: تغيير وزن‌ها به نفع كشتي فرنگي ايران شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: محمد بنا: تغيير وزن‌ها به نفع كشتي فرنگي ايران شد
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران گفت: تغيير وزن‌ها در كشتي فرنگي براي ما نقطه مثبتي است و به نفع كشتي فرنگي ايران شد و مطمئن هستم مي‌توانيم در وزن‌هاي جديد نتايج مطلوبي در مسابقه‌هاي جهاني و بازي‌هاي المپيك بگيريم.
"محمد بنا" سه شنبه شب در يك گفت و گوي زنده تلويزيوني اعلام كرد: وزن‌هاي جديد را در اولين مسابقه رسمي كه پيش رو داريم (پيكارهاي جام جهاني سال 2014 كشتي فرنگي در روسيه) مورد آزمايش قرار خواهيم داد چرا كه وزن‌هاي جديد همانند هندوانه در بسته‌اي است كه براي همه تيم‌هاي كشتي جهان، ناشناخته و مبهم است.
وي افزود: به عنوان مثال ما نمي‌دانيم در وزن 55 كيلوگرم كدام كشتي گيران كنار رفته و يا اينكه به وزن جديد 59 كيلوگرم صعود كرده‌اند. در هر صورت اين تغيير وزن‌ها به نفع كشتي فرنگي ما خواهد بود و ما مي‌توانيم از مهره‌هايي كه در اختيار داريم، بهترين استفاده را بكنيم.
وي با بيان اينكه در وزن 84 كيلوگرم، طالب نعمت پور و حبيب‌الله اخلاقي را در اختيار داريم، تصريح كرد: در وزن‌هاي جديد مي‌توانيم از اخلاقي در وزن 80 كيلوگرم و از نعمت پور در وزن 85 كيلوگرم استفاده كنيم و شرايط براي ما بسيار خوب است.
وي اظهار اميدواري كرد، بتوانيم تمرينات را با آرامش ادامه دهيم تا در رقابت‌هاي جام جهاني، بازي‌هاي آسيايي و قهرماني جهان نتايج مطلوبي بگيريم.
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران ادامه داد: اميد نوروزي قبل از تغيير وزن‌ها تمايل داشت از وزن 60 كيلوگرم به 66 كيلوگرم برود.
ولي با توجه به اينكه او قهرمان جهان و المپيك بود، تغيير وزن براي وي سخت و مشكل به نظر مي‌رسيد و به سختي مي‌توانست نتيجه بگيرد.
وي افزود: از سوي ديگر، حميد سوريان كه هميشه با مشكل اضافه وزن روبرو بود، با اين تغيير وزن‌ها اكنون شرايط خوبي پيدا كرده و روحيه بهتري گرفته چرا كه از پس در وزن 59 كيلوگرم كشتي خواهد گرفت و كمتر با مشكل اضافه وزن روبرو خواهد شد.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن