تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801778297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستين تمرين تيم ملي كشتي فرنگي زير نظر محمد بنا بازگشت ستاره‌هــا !


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: نخستين تمرين تيم ملي كشتي فرنگي زير نظر محمد بنا بازگشت ستاره‌هــا !
محسن وظيفه
محمد بنا سرمربي پر افتخار كشتي فرنگي صبح روز شنبه در خانه كشتي حاضر شد تا استارت نخستين تمرين تيم ملي را بزند. محمد بنا صبح يك جلسه سه نفره را با حسن بابك و رسول خادم برگزار كرد تا آخرين هماهنگي‌ها در خصوص شروع اردوهاي تيم ملي انجام شود و بعد از ظهر هم تمرين تيم ملي را در خانه كشتي برگزار كرد.
اين نخستين تمرين تيم ملي بعد از حدود يك‌سال است كه محمد بنا در آن حضور دارد همين موضوع باعث شد تا بسياري از كشتي‌گيران مطرح و نامدار تيم ملي كه در رقابت‌هاي جهاني و المپيك صاحب مدال شده بودند و در حدود يك‌سال گذشته به بهانه‌هاي مختلف از حضور در اردوي تيم ملي سرباز مي‌زدند اين بار با جديت در اردوها حاضر شوند و بدون هيچ مشكلي در يك فضاي آرام و با نشاط نخستين تمرين را برگزار كنند.
بشير باباجان زاده، حبيب اخلاقي، قاسم رضايي و حتي سعيد عبدولي از جمله نفراتي بودند كه در اردوهاي قبلي هر يك به بهانه‌اي از حضور در اردو سرباز مي‌زدند اما اين بار بسيار با روحيه و علاقه در تمرين‌ها حاضر شدند و لحظات خوبي را رقم زدند.
كادر فني قبلي مي‌گفت حبيب اخلاقي مي‌خواهد از دنياي قهرماني خداحافظي كند و يا قاسم رضايي وزنش زياد بالا رفته و رويش نمي‌شود كه در تمرين‌ها حاضر شود، اين در حالي بود كه قاسم رضايي در تمرين تيم ملي وقتي حاضر شد به لحاظ وزني در شرايط خوبي بود و حتي نسبت به روزهاي گذشته هم اوضاع بهتري داشت.
اين نشان مي‌دهد كه اين قهرمانان به هيچ عنوان از شرايط اردوي تيم ملي در گذشته رضايت نداشتند و صلاح نمي‌دانستند كه در تمرين‌ها حاضر باشند. محمد بنا سرمربي دوست داشتني تيم ملي كه كاملا مشخص بود از بازگشت دوباره به تيم ملي خوشحال بود با شوخي و خنده روي تشك حاضر شد و حسابي در نخستين تمرين تيم ملي سر به سر شاگردانش گذاشت. او كه به هيچ عنوان تاب بي‌نظمي را ندارد و در طول سال‌هايي كه در اردوي تيم ملي اين را نشان داده بود اين بار هم با حضورش در تمرين‌ها نظم خوبي به اردو داد و از همان ابتدا مشخص بود كه حساب كار دست همه آمده و اردو منظم و با نشاط بود و در واقع همه چيز سر جاي خود قرار داشت.
نخستين تمرين تيم ملي به مرور فن اختصاص داشت. البته با وجودي‌كه تعدادي از نفرات غايب در تمرين‌هاي قبلي در اين اردو حاضر بودند اما بودند چهره‌هايي هم كه در اين اردو غيبت داشتند. مثل طالب نعمت پور دارنده مدال طلاي جهان در سال 2013 كه قرار شده بود با يكي دو روز تاخير در اردو حاضر شود ظاهرا برف و يخبندان كه بيشتر شهرستان‌ها را فرا گرفته مانع از حضور او در اردو شده بود.
با اينكه اردوي اول تيم ملي بسيار با نشاط و خوب برگزار شد اما ماجراي دوپينگ ملي پوش با اخلاق تيم ملي كمي هم باعث سنگين شدن فضاي تيم ملي شده بود كه بنا سعي مي‌كرد با شوخي‌هاي خود اين فضا را تغيير بدهد. يكي از اين نفراتي كه خيلي از شرايط به وجود آمده ناراحت بود و نمي‌توانست در تمام اين زمان لبخند بزند حميد سوريان بود. او در طول تمرين بسيار ناراحت به نظر مي‌رسيد و بعد هم بلافاصله با پايان تمرين به اتاقش رفت.
رابطه نزديك او با امير علي اكبري باعث شده تا حميد به شدت از محروميت اين قهرمان ناراحت باشد. در پايان اين تمرين هم محمد بنا سرمربي تيم ملي و حسن بابك مدير تيم‌هاي ملي دقايقي را با هم به صحبت كردن پرداختند و مهم‌ترين موضوعات نخستين تمرين تيم ملي را مورد بررسي قرار دادند.

يكي از اين نفراتي كه خيلي از شرايط به وجود آمده ناراحت بود و نمي‌توانست در تمام اين زمان لبخند بزند حميد سوريان بود. او در طول تمرين بسيار ناراحت به نظر مي‌رسيد و بعد هم بلافاصله با پايان تمرين به اتاقش رفت. رابطه نزديك او با امير علي اكبري باعث شده تا حميد به شدت از محروميت اين قهرمان ناراحت باشد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن